Először egy Team Deathmatch pályát néztek meg, mely 20 játékosra volt optimalizálva. Magas dombokkal körülvett terület volt, gyér növényzettel szegélyezve. Egy finomító üzem mellett egy kis vasútállomás, egy kunyhó és néhány más épület volt még. Nem volt olyan hatalmas a pálya, mint amilyenekkel a Battlefield játékokban találkozhatunk, de arra elég volt, hogy pörgős legyen a meccs, és megmaradjon a szabadságérzet is. Egyaránt lehetőségünk van a rohanós és a lopakodós játékstílusra, mindkettő jól ki van egyensúlyozva. A mesterlövészeknek kitűnő búvóhelyet nyújt a finomító. A srácok láttak más pályákat is, szerintük elég változatosak mind felépítésben, mind környezetüket tekintve. A játékmenet elég gyors, de nem annyira, mint például egy Quake. Többször előfordult, hogy az újraéledő játékost egyből megölték. A fejlesztők még gondolkodnak, hogy lassítsanak-e rajta egy kicsit.
Ezután a Power Struggle játékmódot tekintették meg, amelyre a legnagyobb hangsúlyt fektették a Crysis fejlesztői. Még játék előtt egy oktatóvideót mutattak nekik, melyben megismerhették a legfontosabb dolgokat. Szerepeltek benne a bunkerek, a bázisok, a spawn-pontok, a járműgyárak és a kutatóközpontok, végül de nem utolsósorban az idegen technológiák - hogyan tudjuk megszerezni és használni ezeket. Remélhetőleg hamarosan a nyilvánosság elé tárják ezt a videót...
Itt összegezték a többi nagy multiplayer-orientált játék legnagyobb erényeit, és összedolgozták egy egyedi móddá. Mind a két oldalon - amerikai vagy koreai - egy egyszerű bakaként kezdünk, alap fegyverekkel. Ahogy teljesítjük a feladatokat (ami lehet például egy terület elfoglalása), vagy egyre több ellenfelet ölünk meg, úgy növekszik kreditjeink összege, ebből vehetünk nagyobb és jobb fegyvereket, járműveket. Akkor nyer az egyik csapat, ha megsemmisíti a másik főhadiszállását. Ezt sokféle módon véghezvihetjük, akár tankokkal vagy más hagyományos fegyverekkel is szétlőhetjük, taktikai atomfegyverrel a levegőbe röpíthetjük, belopakodva, egy létfontosságú pontra C4-et erősítve lerombolhatjuk, vagy idegen technológiát használva is kiiktathatjuk az ellenfél bázisát. Mindkét fél központjának van védelme, automata gépágyúk, illetve rakétakilövők. A bemutatón látott pályán az amerikaiaknak egy, a part közelében lehorgonyzott tengeralattjáró volt a főhadiszállása néhány csónakkal, a koreaiaknak pedig a szárazföldön volt egy létesítménye, mely előtt dzsipek és személyautók parkoltak. Az amerikai épületek teteje kék, a koreaiaké pedig piros színben virított, elfoglalás után ezek megváltoznak. Aki aggódott amiatt, hogy csak a külső terek lesznek döbbenetesen szépek, azokat megnyugtatták az inCrysis munkatársai: szerintük a belső terek is gyönyörűek, részletgazdagon kidolgozva.
Egy meccs akár 9-10 órán át is eltarthat, de átlagban körülbelül 45 perces menetekre kell számítani. Ennek a játékmódnak a kiismerése, megtanulása több órát is igénybe vehet. Néhány korábban említett dolgot most nem láttak, ezekről nem tudni, benne lesznek-e a végleges verzióban, ilyen volt például a PD és a prototípus ruha.
A nanoruha nem csak az egyjátékos módban játszik fontos szerepet, multiplayerben is nagy hasznunkra lesz, és befolyásolja a játékstílust is. Ez utóbbi azokra vonatkozik, akik veszik a fáradságot, hogy rászánjanak néhány percet a ruha megismerésére, hiszen akár az alap páncél funkcióval is játszhatnak azok, akik csak egy gyors hentelésre vágynak - ám így a többiek simán feléjük kerekedhetnek, vagy ők nem érhetnek el egyes helyeket, melyek csak az erőnöveléssel végrehajtott nagy ugrásokkal közelíthetőek meg. Az előnyök teljes kihasználásához viszont meg kell jegyeznünk a gyorsbillentyűket, és gyorsan fel kell ismernünk, melyik mód lesz a legalkalmasabb egy forró szituáció megoldására, például:
A deathmatcheket mindenki egy pisztollyal kezdi. Ez a fegyver nem túl hatékony, több fejlövés kell az ellenfél leterítéséhez, főleg, ha az megnövelt erejű pajzsot használ. Jobban járunk, ha felpumpáljuk az erőnket és puszta kézzel, vagy valamit felkapva esünk neki valakinek - de ha felveszünk még egy pisztolyt egy halottól, akkor a kettő már elég hatékony tűzerőt képvisel. Ha a későbbiekben mesterlövész puskát használunk, akkor pontos fejlövés kell, hogy megöljünk valakit, vagy 2-3 lövés testre. A GK8 Gauss géppisztoly is alkalmas sniperkedésre, ha felteszünk rá egy távcsövet. Ha találtunk egy jó helyet, akkor csak be kell kapcsolni az álcázást, és kezdhetünk is célpontokat keresni. Ha nem mozgunk, akkor csak lassan veszít a ruha az energiájából, de amint elindulunk vagy lövünk, gyorsabban szívja le az energiát az álca. Akik jobban szeretik szemtől-szemben felvenni a harcot a másikkal, azoknak biztosan tetszeni fog az XM214 Hurricane gépágyú (minigun), ezzel lehet aprítani azokat, akik lesznek olyan buták, hogy a szemünk elé kerüljenek... Még azokat is gyorsan le lehet vele szedni, akiknek erősebb a páncélja. Azoknak, akik meg akarják fagyasztani az ellenfeleiket, az idegenek fegyvere fog bejönni. Nem csak mesterlövészek rejtőzhetnek el magaslati pontokon, hanem akár rakétavetővel felszerelkezett játékosok is. Voltak olyanok a bemutatón, akik az álcázást bekapcsolva egy jó búvóhelyről folyamatosan lőtték ki a rakétáikat, és így a nagyobb csoportba összegyűlt játékosokat szépen learatták. A gránátok nem voltak túl hatékonyak a gyors játékmenetnek köszönhetően, de azért volt, aki két embert is megölt eggyel. A gránátok sem a végleges formában szerepeltek a játékban, még ezek is változni fognak.
Ha valaki meghal, szinte azonnal újraéled. Nincs külön spanw-pont, véletlenszerűen választja ki a játék, hogy hol kezdjük újra. A végleges verzióban rombolható lesz a terep egy része, ami a játék végéig úgy is marad, de ez nem volt elérhető a bemutatón. A játékban még volt pár bug, de ezeket biztosan kijavítják a megjelenésig; a sebesség viszont nagyszerű volt, csak néha lassult be egy kicsit, főleg füstfelhőknél, de ezen is dolgoznak a fejlesztők.
Úgy néz ki tehát, nem csak az egyjátékos része lesz nagy móka a Crysisnek, hanem többjátékos módban is hosszú ideig elszórakozunk majd vele. Egy kis idő kell majd, hogy kitanuljuk a trükköket, de utána minden bizonnyal nagyszerű élményben lesz részünk.
Ezután a Power Struggle játékmódot tekintették meg, amelyre a legnagyobb hangsúlyt fektették a Crysis fejlesztői. Még játék előtt egy oktatóvideót mutattak nekik, melyben megismerhették a legfontosabb dolgokat. Szerepeltek benne a bunkerek, a bázisok, a spawn-pontok, a járműgyárak és a kutatóközpontok, végül de nem utolsósorban az idegen technológiák - hogyan tudjuk megszerezni és használni ezeket. Remélhetőleg hamarosan a nyilvánosság elé tárják ezt a videót...
Itt összegezték a többi nagy multiplayer-orientált játék legnagyobb erényeit, és összedolgozták egy egyedi móddá. Mind a két oldalon - amerikai vagy koreai - egy egyszerű bakaként kezdünk, alap fegyverekkel. Ahogy teljesítjük a feladatokat (ami lehet például egy terület elfoglalása), vagy egyre több ellenfelet ölünk meg, úgy növekszik kreditjeink összege, ebből vehetünk nagyobb és jobb fegyvereket, járműveket. Akkor nyer az egyik csapat, ha megsemmisíti a másik főhadiszállását. Ezt sokféle módon véghezvihetjük, akár tankokkal vagy más hagyományos fegyverekkel is szétlőhetjük, taktikai atomfegyverrel a levegőbe röpíthetjük, belopakodva, egy létfontosságú pontra C4-et erősítve lerombolhatjuk, vagy idegen technológiát használva is kiiktathatjuk az ellenfél bázisát. Mindkét fél központjának van védelme, automata gépágyúk, illetve rakétakilövők. A bemutatón látott pályán az amerikaiaknak egy, a part közelében lehorgonyzott tengeralattjáró volt a főhadiszállása néhány csónakkal, a koreaiaknak pedig a szárazföldön volt egy létesítménye, mely előtt dzsipek és személyautók parkoltak. Az amerikai épületek teteje kék, a koreaiaké pedig piros színben virított, elfoglalás után ezek megváltoznak. Aki aggódott amiatt, hogy csak a külső terek lesznek döbbenetesen szépek, azokat megnyugtatták az inCrysis munkatársai: szerintük a belső terek is gyönyörűek, részletgazdagon kidolgozva.
Egy meccs akár 9-10 órán át is eltarthat, de átlagban körülbelül 45 perces menetekre kell számítani. Ennek a játékmódnak a kiismerése, megtanulása több órát is igénybe vehet. Néhány korábban említett dolgot most nem láttak, ezekről nem tudni, benne lesznek-e a végleges verzióban, ilyen volt például a PD és a prototípus ruha.
A nanoruha nem csak az egyjátékos módban játszik fontos szerepet, multiplayerben is nagy hasznunkra lesz, és befolyásolja a játékstílust is. Ez utóbbi azokra vonatkozik, akik veszik a fáradságot, hogy rászánjanak néhány percet a ruha megismerésére, hiszen akár az alap páncél funkcióval is játszhatnak azok, akik csak egy gyors hentelésre vágynak - ám így a többiek simán feléjük kerekedhetnek, vagy ők nem érhetnek el egyes helyeket, melyek csak az erőnöveléssel végrehajtott nagy ugrásokkal közelíthetőek meg. Az előnyök teljes kihasználásához viszont meg kell jegyeznünk a gyorsbillentyűket, és gyorsan fel kell ismernünk, melyik mód lesz a legalkalmasabb egy forró szituáció megoldására, például:
- Felgyorsítod magad és elmenekülsz?
- Megnöveled a pajzsod erejét, és így megvéded magad a sérüléstől?
- Megnöveled az erőd, és agyonvered az ellenfeleidet?
- Bekapcsolod az álcázást és reméled, hogy nem vesznek észre?
A deathmatcheket mindenki egy pisztollyal kezdi. Ez a fegyver nem túl hatékony, több fejlövés kell az ellenfél leterítéséhez, főleg, ha az megnövelt erejű pajzsot használ. Jobban járunk, ha felpumpáljuk az erőnket és puszta kézzel, vagy valamit felkapva esünk neki valakinek - de ha felveszünk még egy pisztolyt egy halottól, akkor a kettő már elég hatékony tűzerőt képvisel. Ha a későbbiekben mesterlövész puskát használunk, akkor pontos fejlövés kell, hogy megöljünk valakit, vagy 2-3 lövés testre. A GK8 Gauss géppisztoly is alkalmas sniperkedésre, ha felteszünk rá egy távcsövet. Ha találtunk egy jó helyet, akkor csak be kell kapcsolni az álcázást, és kezdhetünk is célpontokat keresni. Ha nem mozgunk, akkor csak lassan veszít a ruha az energiájából, de amint elindulunk vagy lövünk, gyorsabban szívja le az energiát az álca. Akik jobban szeretik szemtől-szemben felvenni a harcot a másikkal, azoknak biztosan tetszeni fog az XM214 Hurricane gépágyú (minigun), ezzel lehet aprítani azokat, akik lesznek olyan buták, hogy a szemünk elé kerüljenek... Még azokat is gyorsan le lehet vele szedni, akiknek erősebb a páncélja. Azoknak, akik meg akarják fagyasztani az ellenfeleiket, az idegenek fegyvere fog bejönni. Nem csak mesterlövészek rejtőzhetnek el magaslati pontokon, hanem akár rakétavetővel felszerelkezett játékosok is. Voltak olyanok a bemutatón, akik az álcázást bekapcsolva egy jó búvóhelyről folyamatosan lőtték ki a rakétáikat, és így a nagyobb csoportba összegyűlt játékosokat szépen learatták. A gránátok nem voltak túl hatékonyak a gyors játékmenetnek köszönhetően, de azért volt, aki két embert is megölt eggyel. A gránátok sem a végleges formában szerepeltek a játékban, még ezek is változni fognak.
Ha valaki meghal, szinte azonnal újraéled. Nincs külön spanw-pont, véletlenszerűen választja ki a játék, hogy hol kezdjük újra. A végleges verzióban rombolható lesz a terep egy része, ami a játék végéig úgy is marad, de ez nem volt elérhető a bemutatón. A játékban még volt pár bug, de ezeket biztosan kijavítják a megjelenésig; a sebesség viszont nagyszerű volt, csak néha lassult be egy kicsit, főleg füstfelhőknél, de ezen is dolgoznak a fejlesztők.
Úgy néz ki tehát, nem csak az egyjátékos része lesz nagy móka a Crysisnek, hanem többjátékos módban is hosszú ideig elszórakozunk majd vele. Egy kis idő kell majd, hogy kitanuljuk a trükköket, de utána minden bizonnyal nagyszerű élményben lesz részünk.
Szerintem neked az lenne a jobb ha minnél elöbb megjelenne és akkor mire meglesz a géped már a játék is olcsóbb lesz...
Én inkább azt mondom, hogy inkább csúsztassák, de amikor kijön akkor aztán alázzon mindent és ne legyenek benne bugok! De már én is nagyon várom. Tudom, tudom mondta már egy párszor. (Na meg a Gurut mert írnak benne róla. {és a címlapon is az van.} )
Bár,ami most nekem van,az egy hőerőműnek elmegy...