Nem volt vele túl nagy gond, éppen csak az ember kicsit úgy érezte, előrelépés helyett sok esetben hátralépéssel találkozik, miközben egy olyan játékkal néz farkasszemet, amely alapvetően nem változott meg a '95-ös első rész megjelenése óta. Az EA azonban nem csüggedt, létrehozta a Command & Conquer - Tiberium Wars: Kane's Wrath küldetéslemezt, amelybe beletömte mindazt az extra tartalmat, amely az alapprogramban időhiány vagy gazdasági megfontolás miatt kimaradt - és igen, sikerült egy kicsit megbolondítaniuk a már ismert receptet. Éppen ezért döbbentünk meg, amikor a C&C sorozat ügyvezető producere egy interjún közölte: a meglehetősen pozitív kritikákat kapó expanzió az első és egyetlen expanzió a harmadik rész történetében. Okok konkrétan nincsenek kiemelve, de annyi bizonyos, hogy az EA ezzel befejezettnek, letudottnak tekinti ezt a projektet, és teljes gőzzel rááll az igen csak ígéretesnek tűnő Red Alert 3 fejlesztésére...
Command & Conquer 3: az első és az egyetlen
A Command & Conquer harmadik része, kár volna tagadni, ahhoz képest, hogy mekkorát durranhatott volna, inkább csak pukkant egyet, aztán leeresztett...
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
Command & Conquer 3: Kane's Wrath megjelenés:
2008. március 28.
Command & Conquer 3: Kane's Wrath gépigény:
CPU: 2200 MHz,
RAM: 512 MB,
VGA: 128 MB,
HDD: 6 GB
Az volt vele a bajom, hogy igyekeztek szinte mindent belezsúfolni a játékba, nem törődve semmi mással. A lényeg a grafika meg a csilli-villi effektek, a többi meg ,,mehet a kukába". Meg túl gyors is volt a játékmenet; másodpercek alatt több tucat osztag katonát is lehet már képezni.
No meg ami szintén nagy baj -számomra legalábbis- a zene. Az első rész zenéjét Frank Klepacki szerezte(ahogy a többi WW-os játék zenéjét is), de a 3. rész esetében meg nem. Ő aztán nagyon ért a zenecsináláshoz, ám aki tényleg komponált, az nem nagyon...
Egyedül ami nagyon kiemelkedő, az Joseph Kucan. Valami elképesztrő hitellel és beleéléssel alakítja Kane-t. Az első rész óta ő a kedvencem az egész C&C franchise-ban.
Összességében egy élvezetes, ám letehető játékot kaptunk. Annyira látszik, hogy az EA nem annyira feküdt rá, hogy feltámassza a régi klasszikust, hanem csak inkább kiadjanak valamit, ami annak látszik. És van egy olyan megérzésem, hogy ez lesz a RA 3-mal is...
Az volt vele a bajom, hogy igyekeztek szinte mindent belezsúfolni a játékba, nem törődve semmi mással. A lényeg a grafika meg a csilli-villi effektek, a többi meg ,,mehet a kukába". Meg túl gyors is volt a játékmenet; másodpercek alatt több tucat osztag katonát is lehet már képezni.
No meg ami szintén nagy baj -számomra legalábbis- a zene. Az első rész zenéjét Frank Klepacki szerezte(ahogy a többi WW-os játék zenéjét is), de a 3. rész esetében meg nem. Ő aztán nagyon ért a zenecsináláshoz, ám aki tényleg komponált, az nem nagyon...
Egyedül ami nagyon kiemelkedő, az Joseph Kucan. Valami elképesztrő hitellel és beleéléssel alakítja Kane-t. Az első rész óta ő a kedvencem az egész C&C franchise-ban.
Összességében egy élvezetes, ám letehető játékot kaptunk. Annyira látszik, hogy az EA nem annyira feküdt rá, hogy feltámassza a régi klasszikust, hanem csak inkább kiadjanak valamit, ami annak látszik. És van egy olyan megérzésem, hogy ez lesz a RA 3-mal is...