Az apokalipszis négy lovasának témája tökéletesen adja magát ahhoz, hogy folytatások készüljenek, hiszen kézenfekvő részről részre csak az egyik, majd pedig a másik alakot bemutatni, elmesélve egy jó hosszú, különböző karaktereken átívelő történetet, mindeközben logikus módon mutatva be új képességeket és helyszíneket. A Darksiders nagyon jól meg tudta volna mindezt csinálni, ám a THQ csődje, a jogok eladása, majd pedig a fejlesztőcsapat szétszéledése derékba törte ezt az álmot, pedig kifejezetten érdekes lett volna a tervezett harmadik rész.
Joe Madureira, a Vigil egykori vezető fejlesztője elárulta, hogy a csapatával egy négyfős kooperatív módban gondolkodtak, melyben a játékosok az irányításuk alá vehették volna az eddigi játékokban megemlített, de komoly szerepet nem kapott másik két lovast. Az elképzelés az volt, hogy a négy karakter egyszerre kerül a képernyőre, s a játékosoknak vagy Lucifert megölése a célja, vagy az emberiség újraéledését követően a halandó élet nehézségéivel kell megbirkózniuk minden más egyéb mellett -- a történet és a játékmenet sem volt kidolgozott, mikor leállították a munkálatokat.
A jogok új tulajdonosa, a Nordic Games természetesen tervezi, hogy készít egy új részt, s ha meglesz a feladatra alkalmas fejlesztőcsapat, a játék a PC mellett már a következő generációs konzolokat fogja célozni, elvégre a Vigilnek is ez volt a terve -- igaz, ők a kooperatív mód nagyobb erőforrásigénye miatt tekintettek az új gépekre, a Nordic döntésének hátterében viszont valószínűleg nem konkrétan ez áll, hiszen az sem biztos, hogy követik az eredeti terveket.
Darksiders II -- Megjelenés: 2012. augusztus 21. (PC, Xbox 360, PlayStation 3) -- Gépigény: CPU: 2 magos / 2000 MHz, RAM: 2 GB, VGA: SM 3.0, DX 9.0c / 512 MB, HDD: 20 GB