A Namco Bandai tavaly év végén jelentette meg az amúgy remek Enslaved: Odyssey to the West című akciójátékot, mely egy japán mese történetét ültette át a posztapokaliptikus USA-ba. A program meglehetősen jó értékeléseket kapott a sajtótól, és a Namco is költött a marketingre rendesen. Kár, hogy mindez mégsem volt elég.
A kiadó ugyanis bejelentette, hogy a játékból mindössze 460.000 darabot adtak el eddig, ami multiplatform címhez minősítve bukás, sőt, a Namco csak 2010 végéig 800 ezer eladott példányt remélt a játéktól. A bukás oka igazából nehezen fejthető meg, hisz minden adott volt egy anyagilag is jól teljesítő programhoz. Ez van...
A kiadó ugyanis bejelentette, hogy a játékból mindössze 460.000 darabot adtak el eddig, ami multiplatform címhez minősítve bukás, sőt, a Namco csak 2010 végéig 800 ezer eladott példányt remélt a játéktól. A bukás oka igazából nehezen fejthető meg, hisz minden adott volt egy anyagilag is jól teljesítő programhoz. Ez van...
Sajnálom, hogy talán sosem lesz folytatása, mert szerintem egy nagyon jó játék az Enslaved. De félek az Advent Rising sorsára jut. Annak is de megnézném a folytatását, mert akármilyen bugos atom hulladékul volt kódolva, de egy hihetetlen jó játék volt az is.
Lentebb szólókhoz...
COD: bocsi lehet hogy jó game de már nem több szerintem mint a NFS = évről évre kidobnak belőle egy adagot kicsiny változtatásokkal és mindenki megveszi a multija miatt... de a single ... arról inkább ne beszéljünk mert retkes a története... (igaz ez alól kivétel a RE játékok mert annak nagy rajongója vok )
pl. én azért játszok ki vmit mert kíváncsi vok a játék történetére igaz ez csak akkor lehetséges ha már kijátszod 1x-2x, de van olyan játék amit kijátszol 3x- 4x de még akkor is utána kell nézni a neten hogy pontosan mi a story
dragonnal meg egyet értek:
"Inkább legyen egy jó 6 óra, mint egy középszerű 15-20 óra."
A játék egyébként zseniális, csak apróbb hibák vannak benne. Szerintem azért nem kelt el belőle több mert nem volt rendesen "meghirdetve".
Jah, és azért mert a Prince of Persia-ra hasonlít, attól még nem ugyanaz a séma..
Viszont ha azt a 460 000 tool-t... bocsánat, fogyasztót... bocsánat... vásárlót... pardon... tehát... játékost... szóval ha egy helyre gyűjtenénk őket, rengeteg hőt termelnének.
És az hasznos.
94sniper, ezt ugye nem gondoltad komolyan? XD Mutass egy olyan szórakoztatóipari ágazatot, ahol közvéleménykutatások alapján döntik el, hogy mi készüljön.
Egyébként kínai történet volt az alapja nem japán