A megjelenésig még biztos hátra van nagyjából 3-4 hónap és szerintem legközelebb decemberben fog újraindulni majd a médiahenger, elkerülve a még megjelenő nagyágyúkat. Addig itt van ez a kis adag információ, de természetesen figyelünk, hogy amint még többet árulnak el a játékról, már oszthassuk is meg veletek.
A Brothers in Arms sorozat nem csak az irányítható csapatokban különbözik a másik két II. világháborús FPS sorozattól (illetve már csak egy), hanem abban is, hogy sokkal karakterközpontúbb a játék. Erre most még jobban koncentrálnak a Gearboxnál, mint azt láthattátok már korábban is, mikor például Baker megtalál egy szemüveget, amiről Leggett jut eszébe, aki még az első rész végén halt meg drámai körülmények között. Ez is kísérti majd hősünket, ahogy más tragédiák is, a történet végére pedig eldől, túl sok lesz-e ez neki, vagy képes lesz a rá bízott embereket vezetni. Itt nagy szükség lesz majd a motor azon képességére, hogy a szem tükrözi majd a tájat is, és részletesen ki lesz dolgozva, hiszen még az erek is látszódnak majd. De az arckifejezéseket is mélyrehatóan tanulmányozták a fejlesztők, hogy valós érzelmeket jeleníthessenek meg, és a megfelelő reakciót váltsák ki a játékosokból, ne csak egy mosolyt, mondván "milyen bénán néz ez ki".
Az új fedezékrendszer és a társak viselkedése úgy működik majd, hogy ha épp nincs harci szituáció, akkor suttogva, óvatosan közlekednek, fal vagy más fedezék mögé bújva pedig az ellenfél nehezebben vesz majd minket észre. Ez az észlelés attól is függ majd, hogy milyen német katona van a közelben, tapasztalt veterán vagy zöldfülű újonc. Zárt téren, házon belül (itt jórészt egyedül leszünk, ami körülbelül a játék 10%-át teszi majd ki) ez persze különbözni fog.
További érdekesség, hogy a játékban szereplő katonák hadnagy rangig kitalált személyek, azon felül viszont valósak. Ilyen lesz Robert Sink ezredes is, és neki ugyanaz adja a hangját, aki az Elit alakulatban (Band of Brothers) is alakította, a vietnami veterán, Dale Dye. Nem tudom, emlékeztek-e rá, de a második részben (Earned in Blood) meg lehetett ölni egy alkalommal a lovakat, erre, azaz az állatok másvilágra küldésére most is lesz alkalom. A grafika pedig legalább olyan jól fog kinézni, mint a képeken, ha nem jobban.
Jelenleg keményen dolgoznak a texasi srácok, hogy a bétaverzióból minél hamarabb eljussanak odáig, hogy lezárhassák az érdemi fejlesztést, és az optimalizálásra, illetve a bugok kiirtására koncentrálhassanak. Konkrétumokról egyelőre nincs szó, de Randy Pitchford bízik benne, hogy már közel vannak a célhoz.
A Brothers in Arms sorozat nem csak az irányítható csapatokban különbözik a másik két II. világháborús FPS sorozattól (illetve már csak egy), hanem abban is, hogy sokkal karakterközpontúbb a játék. Erre most még jobban koncentrálnak a Gearboxnál, mint azt láthattátok már korábban is, mikor például Baker megtalál egy szemüveget, amiről Leggett jut eszébe, aki még az első rész végén halt meg drámai körülmények között. Ez is kísérti majd hősünket, ahogy más tragédiák is, a történet végére pedig eldől, túl sok lesz-e ez neki, vagy képes lesz a rá bízott embereket vezetni. Itt nagy szükség lesz majd a motor azon képességére, hogy a szem tükrözi majd a tájat is, és részletesen ki lesz dolgozva, hiszen még az erek is látszódnak majd. De az arckifejezéseket is mélyrehatóan tanulmányozták a fejlesztők, hogy valós érzelmeket jeleníthessenek meg, és a megfelelő reakciót váltsák ki a játékosokból, ne csak egy mosolyt, mondván "milyen bénán néz ez ki".
Az új fedezékrendszer és a társak viselkedése úgy működik majd, hogy ha épp nincs harci szituáció, akkor suttogva, óvatosan közlekednek, fal vagy más fedezék mögé bújva pedig az ellenfél nehezebben vesz majd minket észre. Ez az észlelés attól is függ majd, hogy milyen német katona van a közelben, tapasztalt veterán vagy zöldfülű újonc. Zárt téren, házon belül (itt jórészt egyedül leszünk, ami körülbelül a játék 10%-át teszi majd ki) ez persze különbözni fog.
További érdekesség, hogy a játékban szereplő katonák hadnagy rangig kitalált személyek, azon felül viszont valósak. Ilyen lesz Robert Sink ezredes is, és neki ugyanaz adja a hangját, aki az Elit alakulatban (Band of Brothers) is alakította, a vietnami veterán, Dale Dye. Nem tudom, emlékeztek-e rá, de a második részben (Earned in Blood) meg lehetett ölni egy alkalommal a lovakat, erre, azaz az állatok másvilágra küldésére most is lesz alkalom. A grafika pedig legalább olyan jól fog kinézni, mint a képeken, ha nem jobban.
Jelenleg keményen dolgoznak a texasi srácok, hogy a bétaverzióból minél hamarabb eljussanak odáig, hogy lezárhassák az érdemi fejlesztést, és az optimalizálásra, illetve a bugok kiirtására koncentrálhassanak. Konkrétumokról egyelőre nincs szó, de Randy Pitchford bízik benne, hogy már közel vannak a célhoz.