Mivel FPS-ről van szó, ráadásul a második világháborúban játszódik, a
fegyverek hangjai nagyon fontos szerepet kapnak abban, hogy mi bele
tudjuk-e élni magunkat a katonák helyzetébe. Ennek érdekében a Gearbox
hangokkal foglalkozó szakemberei elmentek, hogy eredeti fegyverek
hangjait vegyék fel, és az egyik ilyen alkalomról képeket is
készítettek, ezeket láthatjátok alább. Itt olyan emberek voltak
segítségükre, akik rendezvényeken eljátszanak különféle szerepeket a
világháborúból.
A képeken láthattok MG42-es géppuskát, StG44-es gépfegyvert, Karabiner 98k (vagy röviden Kar98k) puskát és egy BAR-t (Browning Automatic Rifle) is. Ez a legelső alkalomról készült beszámoló, ami még 2005-ben volt, nem sokkal a második rész megjelenése után. Azóta még volt néhány ilyen felvétel, többek között tankokkal is.
Ha már a fegyverhangokról írok, akkor elárulom, hogy attól függően, hol tartózkodunk és persze lövöldözünk, más hangokat hallunk, tehát ha a szabadban vagy egy házon belül sütjük el a puskát, különbözni fog a hangja. Még egy piros pont a csapatnak! Kisebb információ, hogy nem mindenkinek lesz egyforma az egyenruhája tisztaság szempontjából. Az újonnan érkezetteknek tisztább lesz, míg a többiek viseltesebb öltözéket kapnak. Akiknek esetleg feltűnt, hogy az E3-as és egyéb videókban nem rúgnak vissza a fegyverek, azoknak megnyugtatásként mondom, a végleges játékban benne lesz ez is, csak akkor még nem volt beépítve, mert nem volt készen ahhoz a verzióhoz.
Azt is elárulták már a fejlesztők, hogy kik térnek vissza biztosan a Hell's Highwayben az előző játékokban megismert katonák közül: Baker, Hartsock, Corrion, Zanovich, McCreary, Courtland, Paddock, Campbell, Friar és Marsh. Persze, rajtuk kívül is lesznek még ismerősök, de egyelőre ez titok. Bakerre visszatérve, nem tudom, ti hallottatok-e róla, de őt egy bizonyos Harrison C. Summers hadnagyról mintázták, utána is nézhettek a neten. Természetesen nem egy-az-egyben vettek át mindent, több dolgot megváltoztattak a történetéhez képest.
Végül a rajnogók biztosan értékelni fogják azok munkáját, akik fáradságos kutatómunkával összegyűjtöttek régi képeket, hogy a játékkal összehasonlítsák, mennyire egyezik meg a valósággal. Nos, a fejlesztők igazat mondanak, tényleg nagyon komolyan veszik az élethű rekreációját a terepnek. Ezen a honlapon nézhetitek meg a gyűjtőmunka jelenlegi állását. Ha minden jól megy, nemsokára új háttérrel egy egy "tablóképpel" is szolgálhatunk a karakterekről. Amint ezek, vagy egyéb szaftos infók a markunkba kerülnek, jelentkezünk.
A képeken láthattok MG42-es géppuskát, StG44-es gépfegyvert, Karabiner 98k (vagy röviden Kar98k) puskát és egy BAR-t (Browning Automatic Rifle) is. Ez a legelső alkalomról készült beszámoló, ami még 2005-ben volt, nem sokkal a második rész megjelenése után. Azóta még volt néhány ilyen felvétel, többek között tankokkal is.
Ha már a fegyverhangokról írok, akkor elárulom, hogy attól függően, hol tartózkodunk és persze lövöldözünk, más hangokat hallunk, tehát ha a szabadban vagy egy házon belül sütjük el a puskát, különbözni fog a hangja. Még egy piros pont a csapatnak! Kisebb információ, hogy nem mindenkinek lesz egyforma az egyenruhája tisztaság szempontjából. Az újonnan érkezetteknek tisztább lesz, míg a többiek viseltesebb öltözéket kapnak. Akiknek esetleg feltűnt, hogy az E3-as és egyéb videókban nem rúgnak vissza a fegyverek, azoknak megnyugtatásként mondom, a végleges játékban benne lesz ez is, csak akkor még nem volt beépítve, mert nem volt készen ahhoz a verzióhoz.
Azt is elárulták már a fejlesztők, hogy kik térnek vissza biztosan a Hell's Highwayben az előző játékokban megismert katonák közül: Baker, Hartsock, Corrion, Zanovich, McCreary, Courtland, Paddock, Campbell, Friar és Marsh. Persze, rajtuk kívül is lesznek még ismerősök, de egyelőre ez titok. Bakerre visszatérve, nem tudom, ti hallottatok-e róla, de őt egy bizonyos Harrison C. Summers hadnagyról mintázták, utána is nézhettek a neten. Természetesen nem egy-az-egyben vettek át mindent, több dolgot megváltoztattak a történetéhez képest.
Végül a rajnogók biztosan értékelni fogják azok munkáját, akik fáradságos kutatómunkával összegyűjtöttek régi képeket, hogy a játékkal összehasonlítsák, mennyire egyezik meg a valósággal. Nos, a fejlesztők igazat mondanak, tényleg nagyon komolyan veszik az élethű rekreációját a terepnek. Ezen a honlapon nézhetitek meg a gyűjtőmunka jelenlegi állását. Ha minden jól megy, nemsokára új háttérrel egy egy "tablóképpel" is szolgálhatunk a karakterekről. Amint ezek, vagy egyéb szaftos infók a markunkba kerülnek, jelentkezünk.
- ha a mi ruhánk is koszolódni fog, azt látjuk, mert lenézhetünk a testünkre
- nem kellett beöltözni, mert olyan helyre mentek, ahol épp ilyen rendezvény volt
- lehet, hogy a CoD fejlesztésénél is vettek fel így hangokat, de a végeredmény mégsem ilyen lett, ők szerintem még sokat változtattak
Én meg nagyon remélem, hogy a BiA sorozat megmarad a 2. világháborúnál még legalább 1-2 játék erejéig. Sok lehetőség van még benne.
de örülük ennek a hírnek
a hangok sokat dobnak az élményen az tuti
Minden elismerésem a fejlesztőknek