Viharos ötletek
Sokunk kedvence, a Blizzard, például teljesen hitelesnek tűnő módon jelentette be, hogy visszatér a konzolokhoz a WoW spinoffjával. A Word of Warcraft: The Molten Core címre hallgató raid dungeon egy- és többszemélyes módokkal, kilenc különböző, a WoW kasztokat jelképező alakzattal (a tizedik, a death knight egy kiegészítőben fog helyet kapni), programozható interfésszel (a joystick-gombokhoz lehet funkciót rendelni), hangkommunikációval debütál. Ezzel egy időben a Collector’s Edition is bemutatásra került, mely egy színezett, a tévéképernyőre ragasztható, a játékélményt fokozó celofánt tartalmaz. A WoW:TMC elsőként Atari 2600-ra érkezik, de más platformok támogatása is tervbe van véve. A hír körítése profi, érdemes megtekinteni; nekem egyébként tetszik a cucc, felidézi az ifjúkoromat...
A srácok másik mókája egy új Hero Class bemutatása volt, mely nem más, mint a Wrath of the Lich Kingben debütáló Bárd. Ez egy remek „odavágás”, ugyanis a Guitar Heroes kap az arcába rendesen. A remekül kinéző koma egy igazi fejszegitárral van felszerelve, olyan Metal skilljei vannak, mint az „I Am Murloc” átváltozó mágia, a közvetlenül sebző „Epic Solo”, vagy az indie debuff „Tape Jam” és „Shoegazer”, a Punk fa pedig a társakat támogatja például a „Nonconformity” bűbájjal. Az erőforrásokat a bárd egy „groove” nevű új rendszerrel gyűjtögetheti, mely egy gitárnyakat jelenít meg, amin a különböző lefogásokat kell aktiválni egy, a játékhoz adott gitáralapú billentyűzet perifériával, azaz épp úgy, mint a GH esetében. Remek móka!
A Blizzard harmadik poénja egy új StarCraft II karakterosztály, a Tauren Marine debütálása volt. A 88mm Impala Gauss Rifle-t forgató vadállati katona a különös Azeroth bolygóról származik, amelyen emberek, mutánsok és idegenek hentelik egymást szakadatlan. A játékban még egy „cow level” is helyet kap majd (ez ugye a Diablo titkos tehenes pályájára utal). Itt is egészen döbbenetes a körítés, hihetetlen, hogy ennyi ideje van a srácoknak ilyesmire; én ezek után egyébként nem lennék meglepve, ha valami „easter egg” formában tényleg megjelennének a WoW-karekterek az SC2-ben (ha már ennyit melóztak vele...).
Kiegészítés: Időközben találtam még egy Blizzard-poént, úgy tűnik, a srácok nagyon ráértek elsején... Egy gyerekjátékról van szó, melynek neve: Diablo Loot Pinata. Igen, a partikon kedvelt cuccról van szó, amit szét lehet verni a tartalmáért, ám ebben nem fognyűvő cukorkák, üres kalóriák rejtőznek, hanem diablós relikviák, melyek felidézik a játékosban azokat a szép időket, amikor a legfőbb gonoszt hentelte. Az apró betűs rész kiemeli, hogy a fegyverek elátkozottak lehetnek, ezért csak megszentelt földön, védő szimbólum alatt használható a holmi, és nem kombinálható a külön kapható Horadric Cube-ban Wirt lábával és egy Tome of Town Portallal... Telitalálat!
További MMOG-mókák
A masszív online szegmens más szereplői is elég kreatívnak bizonyultak. A Turbine csapata rögtön két mókát is prezentált. Az első a Lord of the Rings: Online új ingyenes tartalmának bejelentése volt, melynek neve: The Battle of Amon Hen; ebben csirkeként parádézhatunk, saját ólat vásárolva, harcolva, fejlődve, hat új skillel és egyéb jófajta dolgokkal.
A „turbinás fiúk” másik poénjukban az EA-t piszkálták meg, bejelentve a Dungeons & Dragons Online „Pimp My Warforged” újdonságát, amelyben kedvenc karakterünket új képességekkel ruházhatjuk fel, mint amilyen a Fly (leírás: „az összes játékos olyan akar lenni, mint te”), vagy a Pneumatics („a karaktered fel-le mozoghat”), és új cuccokkal láthatjuk el.
A Codemasters is kihasználta a lehetőséget, hogy ily módon reklámozza az általunk is többször kihírezett Jumpgate: Evolution régi-új MMOG-t. Egy sajtóközleményben tudatták, hogy az Amerikai Szabványügyi Szenátus arra kérte a kiadót, nevezze át a készülő játékot „Jumpgate Creationism”-re, mivel a konzervatív testület úgy véli, a befolyásolható gyermekek összekeverik a címet a darwini evolúciós elmélettel. Képviselőjük kijelentette: kezdeményezni fogják, hogy az „evolúció” szó a félreértések elkerülése végett el legyen távolítva a szórakoztatóipar minden szegmenséből. Erre válaszul, folytatja az álhír, a fejlesztő NetDevil két bejelentést is tett: egyrészt úgy döntöttek, a címet a kompromisszumos „Jumpgate Intelligent Design” formára változtatják, másrészt saját nevüket is lecserélik NetAngelre, hogy így fejezzék ki szociális érzékenységüket.
Az NCsoft szintén két mókát ötölt ki. Az elsőben a City of Heroes / City of Villains tandem újítását mutatták be, a „látható hangokat”, mely a képregényörökség ápolását hivatott szolgálni, azaz a jól ismert „Pow”, „Ka-boom” és egyéb effektek színes, dizájnos kiírását a képernyőre. Az új rendszer a 12-es update-ben debütál, állítja a bejelentés, melyet ennek tiszteletére át is kereszteltek, ilyetén módon: “Issue 12: Pow, Biff, Boom, Bam!” Ken Morse vezető művész elmondta, hogy ki lehet kapcsolni a menüben ezt az opciót, ám sok értelme nem lenne, ugyanis azért, hogy az új Visual Sounds grafikák elférjenek a felhasználó merevlemezén, minden hangot törölnek a játékból...
A másik koreai móka az ingyenes Dungeon Runners játékhoz készült: eszerint az új kiegészítő lemez hamarosan a boltok polcaira kerül Pony Adventure címmel, benne rengeteg új feladvánnyal, dungeonnel, cuccal és karakterrel. A főtervező Mark Tucker elárulta, hogy nagy szenvedélyüket jelentik a pónik, így szinte kézenfekvő volt, hogy ez lesz a következő expanzió, mely teljesen beleillik a játékba.
Ezzel együtt egy új mikrotranzakciós rendszert is bejelentett a kiadó, NCLottery néven. Ez igen egyszerű: az újonnan bevezetett NCcoins érmékkel bármelyik árustól vehető lottószelvény, mellyel akár tízmillió NCcoin is nyerhető; a nyerőszámokat tartalmazó pingponglabdák húzására minden kedd, csütörtök és szombat délben kerül sor.
Az egyik legnagyobb meglepetést mégis szerintem a GuildWars játékosai élték meg tegnap: az ArenaNet jó humorú fejlesztői egy mozdulattal minden 20-as szint feletti karaktert pálcikafigurára cseréltek... Képzelem a megrökönyödését annak, aki kedvenc, csillogó vértű hőse helyett egy ilyen „menő manót” talált. Megjegyzem, a srácok soha nem mennek a szomszédba tréfáért, hiszen tavaly április elsején a nemeket cserélték fel, minden férfi nő lett, és fordítva. A cucc egyébként kissé bugosnak bizonyult, de ez legyen a legnagyobb gondunk, szerintem jó móka volt...
Barbie, Sheng Long, Solid Altair, és Duke forever...
A Flagship szintén a kislányokat célozta meg, ám ők nem pónilovakkal, hanem Barbie-val ijesztettek. Bejelentésük szerint a világ egyik legnépszerűbb játéka, az 1959 óta gyártott, azóta több mint egymilliárd darabban elkelt, és 80 karriert megélt baba erős, kemény karakterként fog visszaköszönni a játékban, és készítői alig várják, hogy lássák, hogyan állja meg helyét 2038-ban, a gonosz ellen harcolva. Érdekes egyébként, hogy Bill Roperék nem voltak nagyon bevállalósak: a sajtóközlemény alján, ahol a stúdió párszavas leírása szokott lenni, leleplezték magukat: „A Flagshipnél egy csomó ütődött alak dolgozik, akik kedvelik az április tréfákat. Mattel, légy szíves, ne perelj be minket! Ez csak egy jó móka volt. De komolyan!”
A Capcom „egy újszülöttnek minden vicc új” alapon egy ősrégi poént melegített fel: hivatalos blogjukon leleplezték a Street Fighter IV megnyitható karaktereként Sheng Longot. A vicc először 1992-ben lett elsütve, amikor az EGM április száma a készülő Street Fighter 2 titkos bossaként aposztrofálta a figurát: ha Ryu bőrében karcolás nélkül verekedjük végig a játékot, az utolsó, legfőbb gonosz M. Bison helyett ő lesz. A móka azóta bekerült a történelemkönyvekbe, így nem csoda, hogy a japánok ismét elővették, hasonló felvezetéssel: legyél Ryu, nyerj meg minden bunyót 100%-osan, és az utolsó meccsen mutass be egy shoryukent (speciális támadás, angol neve Rising Dragon Fist). A kis szösszenetnek ismét sokan bedőltek – hiába, 92 még az özönvíz előtt volt...
Szerencse, hogy a 3D Realms is meg tudta őrizni jókedvét, de ki tudja, talán annak örülnek, hogy idén valóban megjelenik az örökkévalóságig készülő új Duke Nukem játék... Nem mondom, hogy akkora poént követtek el – pusztán a jó öreg disznózsaru új dizájnját mutatták be, melyet egy tehetséges grafikus, Alex Huenick készített, akivel annyira elégedettek voltak, hogy a cég logóját is átterveztették vele...
Annál nagyobb és ütősebb munkát tett le viszont az asztalra az Ubisoft és a Konami: a két cég egybefésülte az Assassin’s Creed és a Metal Gear Solid 4 világát! A végeredmény? Elég döbbenetes, ahogy arról alant ti is meggyőződhettek, ráadásul Jade hercegnő, mit hercegnő, istennő is felbukkan az elején, nem is tudom, mitől élveztem nagyobbat. Nézzétek, örüljetek:
Üres lenne az életünk, ha a GTA új epizódja nem került volna be a poénok közé. Nos, a Rockstar nagy büszkén bejelentette a Vice City utódjának szánt Grand Theft Auto: Sin City játékot, mely kizárólag PS2-re készül el, október 21-én kerül a boltokba, és a GTA-franchise-t mossa össze Frank Miller univerzumával. A világhíres képregényszerző elmondta, hogy a Rockstar rajongója az első GTA óta, és most egy álma vált valóra. A fejlesztők moziszerű élményt ígérnek, az ismert figurák, Marv, Hartigan, Nancy Callahan gyönyörűen életre keltett 3D-s modelljével, és persze a rádió mikrofonja mögött a jó öreg Lazlow-val. Az első anyag a májusi, Los Angeles-i E3-on várható...
Kütyük és portálok
A Microsoft egész sor jósággal jelentkezett hardverfronton. Van itt egy ősidőket idéző Xbox a hozzáillő kontrollerrel (szerintem baromi jól néz ki!), az első megrendelők ráadásul egy hozzá passzoló, faborítású plazmatévét is kapnak; egy vezeték nélküli dögös sisak az X360-hoz, 5.1-es surround hanggal, a rostélyra vetített információkkal, vibrálással; egy USB-vel a konzolhoz csatlakoztatható táblás játék (hm, nem is hülyeség!), és egy vízhatlan, hordozható, telepről működtethető „Recon Edition” X360, 1 terrás HDD-vel, beépített passzív szonárral, kivetítővel. Komolyan mondom, egyik jobb, mint a másik!
Végül egy kis kitekintés a kollégák felé. A jó öreg GameSpot szerkesztői sem tétlenkedtek, egy teljes oldalt összeraktak a bolondok napja tiszteletére. Van itt Rock Band PSP-verzió, PS3 fejlesztett Zork HD (fiataloknak: az egyik legnagyobb szöveges kalandjáték legenda), „ultrabrutális casual fighting” játék a Microsofttól (Master Chief és a Marcus Fenix összecsap!), Madden AARP 09, a veterán sportolók játéka szundimaratonnal, Xbox papírnehezék kiegészítő, HL2: EP3, amelyben Alyx meghal, és majmos sikerlista. Jó böngészést!
Sokunk kedvence, a Blizzard, például teljesen hitelesnek tűnő módon jelentette be, hogy visszatér a konzolokhoz a WoW spinoffjával. A Word of Warcraft: The Molten Core címre hallgató raid dungeon egy- és többszemélyes módokkal, kilenc különböző, a WoW kasztokat jelképező alakzattal (a tizedik, a death knight egy kiegészítőben fog helyet kapni), programozható interfésszel (a joystick-gombokhoz lehet funkciót rendelni), hangkommunikációval debütál. Ezzel egy időben a Collector’s Edition is bemutatásra került, mely egy színezett, a tévéképernyőre ragasztható, a játékélményt fokozó celofánt tartalmaz. A WoW:TMC elsőként Atari 2600-ra érkezik, de más platformok támogatása is tervbe van véve. A hír körítése profi, érdemes megtekinteni; nekem egyébként tetszik a cucc, felidézi az ifjúkoromat...
A srácok másik mókája egy új Hero Class bemutatása volt, mely nem más, mint a Wrath of the Lich Kingben debütáló Bárd. Ez egy remek „odavágás”, ugyanis a Guitar Heroes kap az arcába rendesen. A remekül kinéző koma egy igazi fejszegitárral van felszerelve, olyan Metal skilljei vannak, mint az „I Am Murloc” átváltozó mágia, a közvetlenül sebző „Epic Solo”, vagy az indie debuff „Tape Jam” és „Shoegazer”, a Punk fa pedig a társakat támogatja például a „Nonconformity” bűbájjal. Az erőforrásokat a bárd egy „groove” nevű új rendszerrel gyűjtögetheti, mely egy gitárnyakat jelenít meg, amin a különböző lefogásokat kell aktiválni egy, a játékhoz adott gitáralapú billentyűzet perifériával, azaz épp úgy, mint a GH esetében. Remek móka!
A Blizzard harmadik poénja egy új StarCraft II karakterosztály, a Tauren Marine debütálása volt. A 88mm Impala Gauss Rifle-t forgató vadállati katona a különös Azeroth bolygóról származik, amelyen emberek, mutánsok és idegenek hentelik egymást szakadatlan. A játékban még egy „cow level” is helyet kap majd (ez ugye a Diablo titkos tehenes pályájára utal). Itt is egészen döbbenetes a körítés, hihetetlen, hogy ennyi ideje van a srácoknak ilyesmire; én ezek után egyébként nem lennék meglepve, ha valami „easter egg” formában tényleg megjelennének a WoW-karekterek az SC2-ben (ha már ennyit melóztak vele...).
Kiegészítés: Időközben találtam még egy Blizzard-poént, úgy tűnik, a srácok nagyon ráértek elsején... Egy gyerekjátékról van szó, melynek neve: Diablo Loot Pinata. Igen, a partikon kedvelt cuccról van szó, amit szét lehet verni a tartalmáért, ám ebben nem fognyűvő cukorkák, üres kalóriák rejtőznek, hanem diablós relikviák, melyek felidézik a játékosban azokat a szép időket, amikor a legfőbb gonoszt hentelte. Az apró betűs rész kiemeli, hogy a fegyverek elátkozottak lehetnek, ezért csak megszentelt földön, védő szimbólum alatt használható a holmi, és nem kombinálható a külön kapható Horadric Cube-ban Wirt lábával és egy Tome of Town Portallal... Telitalálat!
További MMOG-mókák
A masszív online szegmens más szereplői is elég kreatívnak bizonyultak. A Turbine csapata rögtön két mókát is prezentált. Az első a Lord of the Rings: Online új ingyenes tartalmának bejelentése volt, melynek neve: The Battle of Amon Hen; ebben csirkeként parádézhatunk, saját ólat vásárolva, harcolva, fejlődve, hat új skillel és egyéb jófajta dolgokkal.
A „turbinás fiúk” másik poénjukban az EA-t piszkálták meg, bejelentve a Dungeons & Dragons Online „Pimp My Warforged” újdonságát, amelyben kedvenc karakterünket új képességekkel ruházhatjuk fel, mint amilyen a Fly (leírás: „az összes játékos olyan akar lenni, mint te”), vagy a Pneumatics („a karaktered fel-le mozoghat”), és új cuccokkal láthatjuk el.
A Codemasters is kihasználta a lehetőséget, hogy ily módon reklámozza az általunk is többször kihírezett Jumpgate: Evolution régi-új MMOG-t. Egy sajtóközleményben tudatták, hogy az Amerikai Szabványügyi Szenátus arra kérte a kiadót, nevezze át a készülő játékot „Jumpgate Creationism”-re, mivel a konzervatív testület úgy véli, a befolyásolható gyermekek összekeverik a címet a darwini evolúciós elmélettel. Képviselőjük kijelentette: kezdeményezni fogják, hogy az „evolúció” szó a félreértések elkerülése végett el legyen távolítva a szórakoztatóipar minden szegmenséből. Erre válaszul, folytatja az álhír, a fejlesztő NetDevil két bejelentést is tett: egyrészt úgy döntöttek, a címet a kompromisszumos „Jumpgate Intelligent Design” formára változtatják, másrészt saját nevüket is lecserélik NetAngelre, hogy így fejezzék ki szociális érzékenységüket.
Az NCsoft szintén két mókát ötölt ki. Az elsőben a City of Heroes / City of Villains tandem újítását mutatták be, a „látható hangokat”, mely a képregényörökség ápolását hivatott szolgálni, azaz a jól ismert „Pow”, „Ka-boom” és egyéb effektek színes, dizájnos kiírását a képernyőre. Az új rendszer a 12-es update-ben debütál, állítja a bejelentés, melyet ennek tiszteletére át is kereszteltek, ilyetén módon: “Issue 12: Pow, Biff, Boom, Bam!” Ken Morse vezető művész elmondta, hogy ki lehet kapcsolni a menüben ezt az opciót, ám sok értelme nem lenne, ugyanis azért, hogy az új Visual Sounds grafikák elférjenek a felhasználó merevlemezén, minden hangot törölnek a játékból...
A másik koreai móka az ingyenes Dungeon Runners játékhoz készült: eszerint az új kiegészítő lemez hamarosan a boltok polcaira kerül Pony Adventure címmel, benne rengeteg új feladvánnyal, dungeonnel, cuccal és karakterrel. A főtervező Mark Tucker elárulta, hogy nagy szenvedélyüket jelentik a pónik, így szinte kézenfekvő volt, hogy ez lesz a következő expanzió, mely teljesen beleillik a játékba.
Ezzel együtt egy új mikrotranzakciós rendszert is bejelentett a kiadó, NCLottery néven. Ez igen egyszerű: az újonnan bevezetett NCcoins érmékkel bármelyik árustól vehető lottószelvény, mellyel akár tízmillió NCcoin is nyerhető; a nyerőszámokat tartalmazó pingponglabdák húzására minden kedd, csütörtök és szombat délben kerül sor.
Az egyik legnagyobb meglepetést mégis szerintem a GuildWars játékosai élték meg tegnap: az ArenaNet jó humorú fejlesztői egy mozdulattal minden 20-as szint feletti karaktert pálcikafigurára cseréltek... Képzelem a megrökönyödését annak, aki kedvenc, csillogó vértű hőse helyett egy ilyen „menő manót” talált. Megjegyzem, a srácok soha nem mennek a szomszédba tréfáért, hiszen tavaly április elsején a nemeket cserélték fel, minden férfi nő lett, és fordítva. A cucc egyébként kissé bugosnak bizonyult, de ez legyen a legnagyobb gondunk, szerintem jó móka volt...
Barbie, Sheng Long, Solid Altair, és Duke forever...
A Flagship szintén a kislányokat célozta meg, ám ők nem pónilovakkal, hanem Barbie-val ijesztettek. Bejelentésük szerint a világ egyik legnépszerűbb játéka, az 1959 óta gyártott, azóta több mint egymilliárd darabban elkelt, és 80 karriert megélt baba erős, kemény karakterként fog visszaköszönni a játékban, és készítői alig várják, hogy lássák, hogyan állja meg helyét 2038-ban, a gonosz ellen harcolva. Érdekes egyébként, hogy Bill Roperék nem voltak nagyon bevállalósak: a sajtóközlemény alján, ahol a stúdió párszavas leírása szokott lenni, leleplezték magukat: „A Flagshipnél egy csomó ütődött alak dolgozik, akik kedvelik az április tréfákat. Mattel, légy szíves, ne perelj be minket! Ez csak egy jó móka volt. De komolyan!”
A Capcom „egy újszülöttnek minden vicc új” alapon egy ősrégi poént melegített fel: hivatalos blogjukon leleplezték a Street Fighter IV megnyitható karaktereként Sheng Longot. A vicc először 1992-ben lett elsütve, amikor az EGM április száma a készülő Street Fighter 2 titkos bossaként aposztrofálta a figurát: ha Ryu bőrében karcolás nélkül verekedjük végig a játékot, az utolsó, legfőbb gonosz M. Bison helyett ő lesz. A móka azóta bekerült a történelemkönyvekbe, így nem csoda, hogy a japánok ismét elővették, hasonló felvezetéssel: legyél Ryu, nyerj meg minden bunyót 100%-osan, és az utolsó meccsen mutass be egy shoryukent (speciális támadás, angol neve Rising Dragon Fist). A kis szösszenetnek ismét sokan bedőltek – hiába, 92 még az özönvíz előtt volt...
Szerencse, hogy a 3D Realms is meg tudta őrizni jókedvét, de ki tudja, talán annak örülnek, hogy idén valóban megjelenik az örökkévalóságig készülő új Duke Nukem játék... Nem mondom, hogy akkora poént követtek el – pusztán a jó öreg disznózsaru új dizájnját mutatták be, melyet egy tehetséges grafikus, Alex Huenick készített, akivel annyira elégedettek voltak, hogy a cég logóját is átterveztették vele...
Annál nagyobb és ütősebb munkát tett le viszont az asztalra az Ubisoft és a Konami: a két cég egybefésülte az Assassin’s Creed és a Metal Gear Solid 4 világát! A végeredmény? Elég döbbenetes, ahogy arról alant ti is meggyőződhettek, ráadásul Jade hercegnő, mit hercegnő, istennő is felbukkan az elején, nem is tudom, mitől élveztem nagyobbat. Nézzétek, örüljetek:
Üres lenne az életünk, ha a GTA új epizódja nem került volna be a poénok közé. Nos, a Rockstar nagy büszkén bejelentette a Vice City utódjának szánt Grand Theft Auto: Sin City játékot, mely kizárólag PS2-re készül el, október 21-én kerül a boltokba, és a GTA-franchise-t mossa össze Frank Miller univerzumával. A világhíres képregényszerző elmondta, hogy a Rockstar rajongója az első GTA óta, és most egy álma vált valóra. A fejlesztők moziszerű élményt ígérnek, az ismert figurák, Marv, Hartigan, Nancy Callahan gyönyörűen életre keltett 3D-s modelljével, és persze a rádió mikrofonja mögött a jó öreg Lazlow-val. Az első anyag a májusi, Los Angeles-i E3-on várható...
Kütyük és portálok
A Microsoft egész sor jósággal jelentkezett hardverfronton. Van itt egy ősidőket idéző Xbox a hozzáillő kontrollerrel (szerintem baromi jól néz ki!), az első megrendelők ráadásul egy hozzá passzoló, faborítású plazmatévét is kapnak; egy vezeték nélküli dögös sisak az X360-hoz, 5.1-es surround hanggal, a rostélyra vetített információkkal, vibrálással; egy USB-vel a konzolhoz csatlakoztatható táblás játék (hm, nem is hülyeség!), és egy vízhatlan, hordozható, telepről működtethető „Recon Edition” X360, 1 terrás HDD-vel, beépített passzív szonárral, kivetítővel. Komolyan mondom, egyik jobb, mint a másik!
Végül egy kis kitekintés a kollégák felé. A jó öreg GameSpot szerkesztői sem tétlenkedtek, egy teljes oldalt összeraktak a bolondok napja tiszteletére. Van itt Rock Band PSP-verzió, PS3 fejlesztett Zork HD (fiataloknak: az egyik legnagyobb szöveges kalandjáték legenda), „ultrabrutális casual fighting” játék a Microsofttól (Master Chief és a Marcus Fenix összecsap!), Madden AARP 09, a veterán sportolók játéka szundimaratonnal, Xbox papírnehezék kiegészítő, HL2: EP3, amelyben Alyx meghal, és majmos sikerlista. Jó böngészést!
nagyon profi mókák
nagyon profi mókák
Mellesleg azt is elárulhatnád, hogy az április elsejei tréfákról szóló összefoglalót mikor rakjuk ki, ha nem másodikán... Vagy forgassuk vissza az időt két nappal, és március 31-én írjuk le előre, hogy mivel fognak a fejlesztők mókázni másnap?
Mellesleg azt is elárulhatnád, hogy az április elsejei tréfákról szóló összefoglalót mikor rakjuk ki, ha nem másodikán... Vagy forgassuk vissza az időt két nappal, és március 31-én írjuk le előre, hogy mivel fognak a fejlesztők mókázni másnap?
először komolyan is vettem h lesz az új wowba gitáros class,meg hogy lesz konzolra a wow...
először komolyan is vettem h lesz az új wowba gitáros class,meg hogy lesz konzolra a wow...
A Microsoft is kitett magáért,az a sisak... Oh my god Meg HL2 EP 3... Az a DNF-es rendőr zsaru is nagyon ott van
Na szal csak így tovább a fejlesztőknek,remélem 1 év múlva is lesznek ilyen jó poénok .
A Microsoft is kitett magáért,az a sisak... Oh my god Meg HL2 EP 3... Az a DNF-es rendőr zsaru is nagyon ott van
Na szal csak így tovább a fejlesztőknek,remélem 1 év múlva is lesznek ilyen jó poénok .