A Bioshock 2 hivatalos fejlesztői oldalára kikerült Gyakran Ismételt Kérdések szekció tanúsága szerint a PC-s változat nem kap dedikált szervertámogatást, csakúgy, mint annak idején a sokakat megbotránkoztató Modern Warfare 2.
Amennyiben a hivatalos multiplayer rendszerbe regisztráljuk magunkat vásárlóként, rendezhetünk privát meccseket is, melyek addig tartanak, amíg csak akarjuk, ha pedig épp nincs kiket összeverbuválni, maradnak a szabad helyes szerverek, amikre bármikor felcsatlakozhatunk. Tehát a lehetőség adott a megszokott, otthoni játék megszervezésére, de a LAN kényelmét és modularitását sajnos el lehet felejteni. Ez van.
Amennyiben a hivatalos multiplayer rendszerbe regisztráljuk magunkat vásárlóként, rendezhetünk privát meccseket is, melyek addig tartanak, amíg csak akarjuk, ha pedig épp nincs kiket összeverbuválni, maradnak a szabad helyes szerverek, amikre bármikor felcsatlakozhatunk. Tehát a lehetőség adott a megszokott, otthoni játék megszervezésére, de a LAN kényelmét és modularitását sajnos el lehet felejteni. Ez van.
Tessék, egy kis olvasni való:
http://tinyurl.com/y8vr3bg
http://tinyurl.com/yb9vtjt
http://www.xbox.com/en-US/live/countries.htm
Az első kettő kicsit hosszú, de tanulságos.
Mondjuk engem úgyis a sztori érdekel ebben a játékban, és szerintem másik is elsősorban emiatt veszik majd meg. Tehát talán ennél annyira nem nagy gyomros.
Hát, sajnálatos a dolog, de engem nem érint, legalábbis nem terveztem, hogy multizni fogok a BioShock 2-vel.