Az Ubisoft annyira biztos az Assassin's Creed sikerében az eddigi eladások alapján, hogy az eddigi 3 helyett 5 millió példány értékesítését tűzte ki célnak, így úgy érzi, a 2007-es utolsó negyedév bevételei elég magasak lesznek a Brothers in Arms: Hell's Highway, a Far Cry 2 és Tom Clancy's EndWar nélkül is. Ezért a három játék megjelenését eltolják a 2008-as üzleti évre, tehát majd valamikor április elseje után lehet számítani rájuk, és ez a dátum ellenére sem vicc. Egy-két pozitívuma azért van a dolognak: még több ideje lesz a fejlesztőknek csiszolni a játékokat, hogy a lehető legtökéletesebb állapotban kerüljenek a boltok polcaira, illetve így elképzelhető, hogy a BiA3-ból mégis lesz demó (eddig nem volt betervezve, de az extra idővel...).
Innentől pedig a Gearbox második világháborús FPS-éről lesz szó, mert néhány morzsát megint sikerült összeszedegetni az út mentén. De előbb a képekről röviden. Sajnos az Ubisoft elkövetett egy buta hibát, régi képeket adott ki, melyek közel sem tükrözik a grafika jelenlegi szintjét, ezt láthatjátok az értelemszerűen csúnyább példányokon. A Gearboxnál ezt észrevették, és gyorsan lőttek 4 sajátot is (Hartsock a kórházban; egy ajtóban álló kép, ahol lángol a város; közeli Stelláról, aprólékosan kidolgozott részletekkel és éjszakai csendélet lángoló tájjal és egy katona kopasz fejével), melyek valóban lenyűgözőek és alig 1-2 naposak. Ahogy Randy Pitchford is mondta egy interjúban nemrég, a grafika legalább olyan szintű lesz, mint a Gears of Warban, sőt sok dologban túl is mutat azon. Én a képek alapján teljes mértékben elhiszem, főleg ha hozzáveszem az alábbi, sajnos nem túl jó minőségű, spanyol nyelvű YouTube videót, ami sok, eddig nem látott részt mutat be, de még így is látszik, hogy gyönyörű a grafika, jövőre is abszolút megállja majd a helyét.
Nem akarok találgatásokba belemenni, de szerintem hamarosan lesz ebből rendes minőségű verzió is, még így karácsony előtt.
Mint azt a sorozat rajongói bizonyára jól tudják, a játékmenetnél a hangsúly a taktikán van, a fedezékek, a manőverezés és a fedező tűz mind létfontosságúak. Ez nem változik a harmadik részben sem, inkább kibővül, mert lássuk be, bár nagyon intenzív csaták voltak eddig is (főleg mgasabb nehézségi szinteken), túl sok lehetőségünk nem volt egy-egy szituáció megoldására. Nos ennek vége, most a taktikus játékosok is sokkal több módszerrel élhetnek, de a "rambós" stílust kedvelőknek is kedveznek, számukra is adva lesz a lehetőség, hogy megpróbáljanak főként egyedül előrehaladni, de azért a csapattagokat kihasználva mindig könnyebb dolgunk lesz.
Az M.I. még tovább fejlődött, legyen szó akár németekről, akár társainkról. Utóbbiak már lopakodásra is képesek, ha épp nincs tűzharc, de a fritzek is sokkal nagyobb kihívást jelentek majd. Már az Earned in Bloodban is képesek voltak pozíciót változtatni, hogy megpróbálják elkerülni a mi hadmozdulatainkat, most azonban még okosabban hajtják végre a mozgásokat, és lesznek új trükkjeik is, valamint ha olyan helyzetbe kerülnek, zárótűz mellett is próbálnak jobb fedezék mögé kerülni. De nem kell szuperkatonáktól tartani, jól ki van egyensúlyozva a rendszer, lesz alkalmunk hősnek érezni magunkat.
A történet eddig is központi szerepet játszott a Brothers in Arms játékoknál, a Hell's Highwayben pedig egészen új szintre emelik az egészet, hogy a már alapból drámai Market Garden hadműveletre rádobjanak még egy lapáttal, már egyből az első pályán is, ami egy farm megtisztítása lesz. Baker tényleg a poklot járja majd meg a 69-es főút mentén (melyről a játék is kapta a nevét). Ehhez adjuk még hozzá a filmszerű átvezetőket és a Gearbox mániáját a történelmi hűség iránt - Pitchford rendszerint azzal viccel, hogy ha végigjátszottuk a BiA3-at, nyugodtan elmehetnénk Hollandiába idegenvezetőnek, mert tényleg annyira alaposan ki van dolgozva minden helyszín és karakter is (emlékezzetek, az összes hadnagyi és magasabb rangot viselő személy valódi lesz!). Ráadásul a szinkronszínészek is kiváló munkát végeznek a beszámolók alapján, igaz, ez nem meglepő a két korábbi játék után.
Végül a többjátékos módról néhány szóban, mert erről is kiderült pár finomság. Maximum 20 főt támogat a játék mind a három platformon, bár nem tudni, milyen játékmódok lesznek, csak azt, hogy jó sokat kapunk belőlük és a csapatjáték fontos lesz itt is. Az egyjátékos módban megszokott interfész visszaköszön itt is, így könnyebben adhatjuk emberi társaink tudtára is, hogy mit szeretnénk viszontlátni tőlük. A szétlőhető fedezék is jelen lesz, hogy az extra izgalmi faktort itt se veszítsük el. Egyedi módokra is számíthatunk, de bővebben majd csak később számolnak be mindenről.
A fentieket figyelembe véve azt kell mondjam, megéri várni még néhány hónapot erre a játékra, mert fantasztikus élményben lesz része azoknak, akik kipróbálják. Talán lesz demó is, ami külön öröm, de ne igyon rá senki mérget, csak röpke felvetésként hangzott el a hivatalos fórumon. Az ígéretek szerint hamarosan kapunk még valami finomat a játékból és talán a videó is előkerül jobb minőségben. Tavasz messze van, de addig már csak kibírjuk, a Gearbox pedig kiirtja a bugokat és szépen optimalizálja a motort, hogy ne csak erőműveken fusson, mint egynémely mai játék.
Innentől pedig a Gearbox második világháborús FPS-éről lesz szó, mert néhány morzsát megint sikerült összeszedegetni az út mentén. De előbb a képekről röviden. Sajnos az Ubisoft elkövetett egy buta hibát, régi képeket adott ki, melyek közel sem tükrözik a grafika jelenlegi szintjét, ezt láthatjátok az értelemszerűen csúnyább példányokon. A Gearboxnál ezt észrevették, és gyorsan lőttek 4 sajátot is (Hartsock a kórházban; egy ajtóban álló kép, ahol lángol a város; közeli Stelláról, aprólékosan kidolgozott részletekkel és éjszakai csendélet lángoló tájjal és egy katona kopasz fejével), melyek valóban lenyűgözőek és alig 1-2 naposak. Ahogy Randy Pitchford is mondta egy interjúban nemrég, a grafika legalább olyan szintű lesz, mint a Gears of Warban, sőt sok dologban túl is mutat azon. Én a képek alapján teljes mértékben elhiszem, főleg ha hozzáveszem az alábbi, sajnos nem túl jó minőségű, spanyol nyelvű YouTube videót, ami sok, eddig nem látott részt mutat be, de még így is látszik, hogy gyönyörű a grafika, jövőre is abszolút megállja majd a helyét.
Nem akarok találgatásokba belemenni, de szerintem hamarosan lesz ebből rendes minőségű verzió is, még így karácsony előtt.
Mint azt a sorozat rajongói bizonyára jól tudják, a játékmenetnél a hangsúly a taktikán van, a fedezékek, a manőverezés és a fedező tűz mind létfontosságúak. Ez nem változik a harmadik részben sem, inkább kibővül, mert lássuk be, bár nagyon intenzív csaták voltak eddig is (főleg mgasabb nehézségi szinteken), túl sok lehetőségünk nem volt egy-egy szituáció megoldására. Nos ennek vége, most a taktikus játékosok is sokkal több módszerrel élhetnek, de a "rambós" stílust kedvelőknek is kedveznek, számukra is adva lesz a lehetőség, hogy megpróbáljanak főként egyedül előrehaladni, de azért a csapattagokat kihasználva mindig könnyebb dolgunk lesz.
Az M.I. még tovább fejlődött, legyen szó akár németekről, akár társainkról. Utóbbiak már lopakodásra is képesek, ha épp nincs tűzharc, de a fritzek is sokkal nagyobb kihívást jelentek majd. Már az Earned in Bloodban is képesek voltak pozíciót változtatni, hogy megpróbálják elkerülni a mi hadmozdulatainkat, most azonban még okosabban hajtják végre a mozgásokat, és lesznek új trükkjeik is, valamint ha olyan helyzetbe kerülnek, zárótűz mellett is próbálnak jobb fedezék mögé kerülni. De nem kell szuperkatonáktól tartani, jól ki van egyensúlyozva a rendszer, lesz alkalmunk hősnek érezni magunkat.
A történet eddig is központi szerepet játszott a Brothers in Arms játékoknál, a Hell's Highwayben pedig egészen új szintre emelik az egészet, hogy a már alapból drámai Market Garden hadműveletre rádobjanak még egy lapáttal, már egyből az első pályán is, ami egy farm megtisztítása lesz. Baker tényleg a poklot járja majd meg a 69-es főút mentén (melyről a játék is kapta a nevét). Ehhez adjuk még hozzá a filmszerű átvezetőket és a Gearbox mániáját a történelmi hűség iránt - Pitchford rendszerint azzal viccel, hogy ha végigjátszottuk a BiA3-at, nyugodtan elmehetnénk Hollandiába idegenvezetőnek, mert tényleg annyira alaposan ki van dolgozva minden helyszín és karakter is (emlékezzetek, az összes hadnagyi és magasabb rangot viselő személy valódi lesz!). Ráadásul a szinkronszínészek is kiváló munkát végeznek a beszámolók alapján, igaz, ez nem meglepő a két korábbi játék után.
Végül a többjátékos módról néhány szóban, mert erről is kiderült pár finomság. Maximum 20 főt támogat a játék mind a három platformon, bár nem tudni, milyen játékmódok lesznek, csak azt, hogy jó sokat kapunk belőlük és a csapatjáték fontos lesz itt is. Az egyjátékos módban megszokott interfész visszaköszön itt is, így könnyebben adhatjuk emberi társaink tudtára is, hogy mit szeretnénk viszontlátni tőlük. A szétlőhető fedezék is jelen lesz, hogy az extra izgalmi faktort itt se veszítsük el. Egyedi módokra is számíthatunk, de bővebben majd csak később számolnak be mindenről.
A fentieket figyelembe véve azt kell mondjam, megéri várni még néhány hónapot erre a játékra, mert fantasztikus élményben lesz része azoknak, akik kipróbálják. Talán lesz demó is, ami külön öröm, de ne igyon rá senki mérget, csak röpke felvetésként hangzott el a hivatalos fórumon. Az ígéretek szerint hamarosan kapunk még valami finomat a játékból és talán a videó is előkerül jobb minőségben. Tavasz messze van, de addig már csak kibírjuk, a Gearbox pedig kiirtja a bugokat és szépen optimalizálja a motort, hogy ne csak erőműveken fusson, mint egynémely mai játék.
Remélem jó clancy s stratégi lesz...
off: írtam az nfs topikba
Off: NFS gurukat kéretünk a fórum Carbon rovatjába ismétlem a Carbon rovatba egy sürgős kérdés megválaszolása céljából. Köszönöm.
Ezekből leginkább a Far Cry 2 érdekel,de az új Brothers in Arms is jöhet!
Remélem vinni fogja a gépem ezeket!
Szóval:
Így igaz a jó munkához idő kell! Inkább késen, de legyen annál jobb lásd Blizzard játékok.
Persze sajnálom, hogy később jön ki, de mindnen jóban van valami jó...