A Battlefield 3 már a nyakunkon van, a fejlesztők állítása szerint pedig ezúttal nem egy PC-re is elkészített konzolos játékot kapunk, hanem egy alapvetően PC-s FPS-t, amit butítva konzolokra is kiadnak (s mely nem mellesleg next-gennek mondható).
Dicséretes hozzáállás, ám sajnos ára van: nem elég, hogy drágább hardverekre kell beruháznunk (a gépigényért erre tessék), de a legújabb driverekkel is meg kell próbálkoznunk, melyek sok esetben nem barátkoznak a debütáló motorokkal (lásd: RAGE). Még szerencse, hogy az nVidia előrelátó volt, és a legújabb meghajtóprogramjuk már a DICE csodáját is támogatja, sőt, akár 11%-os teljesítménynövekedést ígér.
A 285.62 WHQL driverek a hivatalos oldalról tölthetőek le, bár a szerverek most eléggé túlterheltek.
Dicséretes hozzáállás, ám sajnos ára van: nem elég, hogy drágább hardverekre kell beruháznunk (a gépigényért erre tessék), de a legújabb driverekkel is meg kell próbálkoznunk, melyek sok esetben nem barátkoznak a debütáló motorokkal (lásd: RAGE). Még szerencse, hogy az nVidia előrelátó volt, és a legújabb meghajtóprogramjuk már a DICE csodáját is támogatja, sőt, akár 11%-os teljesítménynövekedést ígér.
A 285.62 WHQL driverek a hivatalos oldalról tölthetőek le, bár a szerverek most eléggé túlterheltek.
Ha valaki az Ultra beállításokkal próbálkozik régebbi GPU-val, meg DX11-et nem tudó VGA-val, akkor ott nem biztos, hogy az új driver a hibás.
- Battlefield 3 – Provides great CrossFire scaling and resolves flickering/corruption issues when running in CrossFire mode
19-én adták ki.
Nem lett tökéletes az nVidia új WHQL meghajtója, amit többek között a Battlefield 3 teljesítményének növelése céljából adtak ki. A 285.62 verziószámot viselő meghajtó használata során ugyanis hibás árnyékok és akadozás keletkezhet, amennyiben a játék Ultra módját - azaz a legjobb minőségű beállításokat - használjuk.
A hibás árnyékok jó részét ugyan lehet csökkenteni a Shadows beállítás csökkentésével, viszont az akadozásra jelenleg nincs megoldás.
Egyes források szerint a DirectX11 kompatibilis kártyákat nem érinti ez a probléma, főleg a régebbi GPU-val szerelt VGA-k tulajdonosai tapasztalhatnak ilyen hibákat. Bár ez még hivatalosan nincs megerősítve.
Muhaha!
Kívánom, hogy ennél nagyobb gondjuk ne is legyen az életben