"1999-ben a Rebellion egy olyan játékot készített, mely méltán érdemelte ki helyét a játéktörténelemben egyedülálló játékmenetével, és félelmetes játékélményével. Most, 10 évvel később a Rebellion még mindig együttműködik a Twentieth Century Fox-szal az Aliens vs. Predator franchise-ban, és a DirectX 11 bevonásával újra kitágítja annak határait.
A DirectX 11 lehetővé teszi a Rebellion számára, hogy megragadja az Aliens vs. Predator filmek lényegét, és azt a franchise történetében a legjobb játékélménnyel nyújtsa át a játékosoknak.
Chris Kingsley, a Rebbelion vezető technikusa elmondta: "A DirectX 11 lehetőséget teremt soha nem látott grafikus fejlesztésekre: a Shader Model 5.0 jobb árnyékokat és részletesebb karakter- és környezetmegjelenítést eredményez, a frame rate problémákat kizárva. Biztosak vagyunk abban, hogy olyan játékot tudunk átadni a rajongóknak, amilyenre mindig is vágytak, és amelyre büszkék lehetünk."
Chris Southall, a SEGA Europe technikai vezetője hozzátette: "A DirextX 11 PC-n való megjelenése és az új DirectX 11-es grafikai hardverek, a megnövelt sebesség, realizmus és valósághű renderelés azt jelenti, hogy sokkal többet tudunk elérni egy videojátékkal, mint bármikor ezelőtt. A SEGA örül annak, hogy együtt dolgozhat a Rebellionnal és az AMD-vel ezen új technológia használhatóságának kialakításában az Aliens vs. Predator című játékban. Érezzük, hogy a partnereink igen különleges dolgot készítenek. Az Aliens vs. Predator a SEGA valaha elkészült legjobb címe lesz, és boldogok vagyunk, hogy ez az első DirectX 11 játékok egyike lesz."
Gary Rosenfeld, a New Media for Fox Licensing alelnöke pedig megjegyezte: "A Rebellion tudja, miről szól az Aliens vs. Predator univerzum, ahogy mi is. Alig várjuk, hogy a játékosok láthassák, hogy hogyan néz ki a program ezen a magasabb megjelenítési szinten. Nagyszerű lesz.""
A DirectX 11 lehetővé teszi a Rebellion számára, hogy megragadja az Aliens vs. Predator filmek lényegét, és azt a franchise történetében a legjobb játékélménnyel nyújtsa át a játékosoknak.
Chris Kingsley, a Rebbelion vezető technikusa elmondta: "A DirectX 11 lehetőséget teremt soha nem látott grafikus fejlesztésekre: a Shader Model 5.0 jobb árnyékokat és részletesebb karakter- és környezetmegjelenítést eredményez, a frame rate problémákat kizárva. Biztosak vagyunk abban, hogy olyan játékot tudunk átadni a rajongóknak, amilyenre mindig is vágytak, és amelyre büszkék lehetünk."
Chris Southall, a SEGA Europe technikai vezetője hozzátette: "A DirextX 11 PC-n való megjelenése és az új DirectX 11-es grafikai hardverek, a megnövelt sebesség, realizmus és valósághű renderelés azt jelenti, hogy sokkal többet tudunk elérni egy videojátékkal, mint bármikor ezelőtt. A SEGA örül annak, hogy együtt dolgozhat a Rebellionnal és az AMD-vel ezen új technológia használhatóságának kialakításában az Aliens vs. Predator című játékban. Érezzük, hogy a partnereink igen különleges dolgot készítenek. Az Aliens vs. Predator a SEGA valaha elkészült legjobb címe lesz, és boldogok vagyunk, hogy ez az első DirectX 11 játékok egyike lesz."
Gary Rosenfeld, a New Media for Fox Licensing alelnöke pedig megjegyezte: "A Rebellion tudja, miről szól az Aliens vs. Predator univerzum, ahogy mi is. Alig várjuk, hogy a játékosok láthassák, hogy hogyan néz ki a program ezen a magasabb megjelenítési szinten. Nagyszerű lesz.""
A DX11 nagy előnye, hogy elég erre megírni csak a játékot és lefelé is kompatibilis egészen GeforceFX szériáig. Természetesen ahogy lépünk lefelé (DX10.1, 10, 9.3, 9.2, 9.1) úgy kapcsolnak le a különböző nem kompatibilis módok. Ezzel a módszerrel akarták elkerülni, hogy megismétlődjön a DX10 sikertelensége. Vagyis menni fog sok régi VGA-n XP-n is, természetesen sebességbe és látványba lesznek különbségek.
rocknrolla: dx11 van vistára is
A GSC a dx8-at is benyomta a játékai alá így valszeg a 9 is benne lesz ezen csodákban legalább.
Minden esetre várom, hogy milyen címek jönnek még jövőre az új API támogatásával.
Ennek örülök, így legalább még szebb lesz a látványvilága a játéknak
haku: kezdjuk ott hogy a DX11-et tudtommal csak a Win7 tudja, Vista nem. A másik hogy a 4750 mostanában nem fogja tudni a DX11-et ahoz már ATI-bol a legujabb 5000-res széria kell. Nvidia-s karirol még nem tudok ami tudná a DX11-et. (Amugy a DX10.1 es kártyák is kezelik a DX11-et csak nem 100%-ban.) Ja plusz még nem árt egy jó vas is ami ezt majd még el is bírja nem csak videokártya.
Imádom az Alien-eket
windows 7 is tudja a dx10, dx11-et, és mégis jó oprendszer( nekem jobban bejön mint az xp, pedig előtte évekig xp-s voltam..)
Amúgy meg, ha használnál vesszőket érthető lenne, hogy mit írtál.
A Fox is? Hát az utolsó két AVP filmet látva ebbe valamiért kételkedem...