Dave Stohl, az Activison egyik világraszóló nagykutyája a Developnak nyilatkozott az Infinity Warddal kapcsolatban. Dave szerint nincs akkora gond a csapattal, mint azt a vészmadarak hurrogják már hónapok óta.
"Nem újraépítjük az IW-t, hanem támogatjuk a felépülését. Azért használom a 'támogatás' szót, mert amennyire csak lehet, igyekszünk elkerülni az új emberek beerőltetését a csapatba. Azt akarjuk az Infinity Wardtól, hogy Infinity Ward maradjon. Egy eléggé különleges kultúrát teremtettek ugyanis a srácok."
Stohl a lelépett alkalmazottakra is kitért:
"Nem fogok itt ülni és azt mondani, hogy nem sok pótolhatatlan tehetség hagyta el a csapatot, mert bizony nyilvánvalóan ez a helyzet. Ugyanakkor azonban egy rakás, szenvedélyes munkatárs itt maradt, és én 100%-ig meg vagyok győződve róla, hogy ez a brigád visszaváltozik olyannak, amilyen volt. A stúdió most is vonzza az új tehetségeket, és én mondom, hogy az Infinity Ward feltámad a hamvaiból."
Hogy az IW jelenleg min dolgozik, rejtély, de nagy esély van rá, hogy az Activison egymillió CoD-jának egyike abban a műhelyben készül...
(A képek a csapat legutóbbi játékából, a Modern Warfare 2-ből származnak.)
"Nem újraépítjük az IW-t, hanem támogatjuk a felépülését. Azért használom a 'támogatás' szót, mert amennyire csak lehet, igyekszünk elkerülni az új emberek beerőltetését a csapatba. Azt akarjuk az Infinity Wardtól, hogy Infinity Ward maradjon. Egy eléggé különleges kultúrát teremtettek ugyanis a srácok."
Stohl a lelépett alkalmazottakra is kitért:
"Nem fogok itt ülni és azt mondani, hogy nem sok pótolhatatlan tehetség hagyta el a csapatot, mert bizony nyilvánvalóan ez a helyzet. Ugyanakkor azonban egy rakás, szenvedélyes munkatárs itt maradt, és én 100%-ig meg vagyok győződve róla, hogy ez a brigád visszaváltozik olyannak, amilyen volt. A stúdió most is vonzza az új tehetségeket, és én mondom, hogy az Infinity Ward feltámad a hamvaiból."
Hogy az IW jelenleg min dolgozik, rejtély, de nagy esély van rá, hogy az Activison egymillió CoD-jának egyike abban a műhelyben készül...
(A képek a csapat legutóbbi játékából, a Modern Warfare 2-ből származnak.)
Vegyük hozzá, hogy a Blizzard North-csapat vált ki tôlük, a SCII-t és a Wow--ot is másik társaság készítette. Egyébként pedig igazad van, nem garancia a sikerre egy csapat sem, elvégre a belôlük alakult Flagship aztán nem tudta a Hellgate: Londont sikerre vinni, de attól még vannak bennem kétségek, hogy ugyanazt a színvonalat képesek lesznek-e hozni az IW-ból maradt emberek.
conger és gondi@ Ja, Kotlick biztos olvassa a pc guru híreit. Mivel olvassa biztos megfogadja a tanácsotokat és leszarja, hogy az egyik legsikeresebb vezető a piacon. A blizzard játékok árai korábban is 60$ volt, gyűjtői 100$, most is. Ja és nem kötelező megvenni egyikt sem.
Mielőtt nekem esik valaki, nem védeni akarom, de lássunk már túl a takarodj, fúj, fúj dolgokon. Én is jobban örülnék, ha 4 ezer forint lenne egy játék, de egy termék annyit ér, amennyit hajlandóak érte fizetni és a ACtblizz termékeiért a nép hajlandó fizetni.
ui.:csatlakozok a kezdeményezéshez ( főleg a Starcraft 2 megemelt ára miatt
@ceter: Az I. vh-ból nem lehet CoD-ot csinálni, mert abba nem lehetne "instant, pörgős játékmenet" (Nem tudom kitől vettem ezt az idézetet, de nálam azóta az "esztelen lövöldözés" szinonimája lett.), gondolj csak a lövészárok-háborúra, másrészt meg elég unalmas lenne egy-egy csata, mert annyiból állna, hogy: lövészárokból ki -> lelőttek -> éjszaka visszavonszolnak, meggyógyítanak -> másnap ellenség lövészárokból ki -> lekaszáljuk őket. És ez menne végig lényegében.
Tenebara! Ez a Kotlick takarodj dumának meg semmi értelmét nem látom. Az Activision sikerei megkérdőjelezhetetlenek, sorba dönti meg az eladási rekordokat, amik korábban szintén az ő játékai tartottak. Kérdem én, melyik részvényes elégedetlen vele? Eyébként, ha az új cégnek, valami sikeres és jó új IP-je lesz, mi játékosok csak nyerünk, így jött létre a CoD is a MoH-t követően.
Ha nem a legnagyobb arcok mentek volna el, akkor igazat adnék neki, de így, ez csak szimpla hazugság.
- Todd Alderman és Mackey McCandlish vezető tervező (mindketten benne voltak a MOHAA tervezői csapatában, illetve a CoD 1,2,4 vezető tervezőiként dolgoztak).
- Mark Grisby és John Paul Messerly, főanimátorok (CoD 2,4, MW2)
- Chris Cherubini, a vezető környezettervező (CoD 2,4, MW2)
- Rayme C. Vinson szoftvermérnök
- Jon Shiring programozó
A felsoroltak jó része 10-15 éve van a szakmában... Na most ezek után lehet azt mondani, hogy feltámad az IW, csak épp az nem az az IW lesz... Egy címke, amivel el lehet majd adni a CoD 25-öt, miközben az a mag, amely kitalálta, megtervezte, elkészítette a CoD-szériát, az már a Respawn csapatát erősíti. Még egyszer: ezzel nem becsülöm le azokat, akik beültek az üresen maradt székekbe, mert még nem láttam tőlük semmit, csak épp számomra az IW az a csapat, amelyik létrehozta a klasszikus, "nagy" Call of Duty részeket, és az már nem létezik, illetve nem IW-nek hívják, hanem Respawn Entertainmentnek...
Utána az Activision azt csinál a CoD-okkal, amit akar, jöhet Black Ops, World at War akármi.