Jason Rubin, a THQ elnöke is jósolni kezdett. Az iparban egyre többen vannak, akik tudni vélnek ezt-azt az új konzolgenerációról, és bár Rubin nem bocsátkozott részletekbe, annyit elmondott, hogy úgy látja, a klasszikus értelemben vett konzolos üzleti modellnek vége.
"A modell, mely szerint minden játék nagyjából ugyanannyiba kerül, oda vezetett, hogy most mindenki a legnagyobb, legkeményebb játékot akarja elkészíteni. Ha elsétálsz egy bolt előtt és látsz egy 120 millió dolláros játékot egy 30 milliós mellett úgy, hogy előbbinek további 80 millióba került a marketingje, akkor valószínű, hogy a drágábbat fogod megvenni. Idővel viszont az egész ipar a PC-n látottakhoz közeledik majd, azaz sok különböző méretű és tartalmú játék lesz, eltérő árakon. Bizony, vehetsz majd nem 60 dolláros jóságokat is." -- nyilatkozta Rubin a Game Informernek.
Hozzátette továbbá, hogy nagyon örül a változásoknak, mert ez nem csak az ipart lendítheti fel, de a játékoknak is jót tehet. A PC-s indie-áradatban például napról napra jönnek olyan innovatív és érdekes játékok, mint a Dear Esther, a Lone Survivor, vagy épp a Slender. Igaz, hogy már most is van PSN meg XBLA, de az igazi váltásra minden bizonnyal csak az új generáció megjelenése után kerül sor. A konzolok haláláról egyébként pár napja közöltünk egy cikket, az érdeklődőknek erre tessék!
"A modell, mely szerint minden játék nagyjából ugyanannyiba kerül, oda vezetett, hogy most mindenki a legnagyobb, legkeményebb játékot akarja elkészíteni. Ha elsétálsz egy bolt előtt és látsz egy 120 millió dolláros játékot egy 30 milliós mellett úgy, hogy előbbinek további 80 millióba került a marketingje, akkor valószínű, hogy a drágábbat fogod megvenni. Idővel viszont az egész ipar a PC-n látottakhoz közeledik majd, azaz sok különböző méretű és tartalmú játék lesz, eltérő árakon. Bizony, vehetsz majd nem 60 dolláros jóságokat is." -- nyilatkozta Rubin a Game Informernek.
Hozzátette továbbá, hogy nagyon örül a változásoknak, mert ez nem csak az ipart lendítheti fel, de a játékoknak is jót tehet. A PC-s indie-áradatban például napról napra jönnek olyan innovatív és érdekes játékok, mint a Dear Esther, a Lone Survivor, vagy épp a Slender. Igaz, hogy már most is van PSN meg XBLA, de az igazi váltásra minden bizonnyal csak az új generáció megjelenése után kerül sor. A konzolok haláláról egyébként pár napja közöltünk egy cikket, az érdeklődőknek erre tessék!
...és a PC is!!
Az online játékokhoz, és hasonlókhoz csak annyit, hogy én is jobban szeretem a dobozos verziót, mert szerintem biztonságosabb, ha ténylegesen, fizikálisan is megvannak azok az adatok az adathordozókon, mint egy internetes szolgáltató szerverén, vagy bárhol máshol, amitől tök könnyen eltudnak vágni, ellophatják az adataidat, accountodat, stb... Én meg kell mondjam, ezen fajta új trendeknek inkább ellene vagyok. Jó-jó, hogy ez a regisztrációs dolog azoknak jó, akik nem szeretnék, hogy a használtan vett programjaikból ne tudjon senki sem hasznot húzni, ha már ők nem kapnak pénzt. De a sok különböző védelmi rendszer mellett azért röhejes, hogy mindegyiket képesek feltörni, és ugyanúgy terjednek a kalózjátékok. Szóval kérdem, akkor ez megint csak kinek lehet rossz/kellemetlen? Nos, azoknak akik tisztességesen akarnak vásárolni.
Ugyanaz a helyzet, mint az online pénzzel, mert lényegében már azt sem lehet tudni, hogy a világon mennyi a valódi pénz... de vajon itt meddig lehet majd biztosat tudni?