Matias Myllyrinne, a Remedy cégelnöke az EDGE-nek adott interjújában tért ki a digitális disztribúció fontosságára. A Max Payne-t megalkotó fejlesztőcsapat álláspontja szerint a dobozos kiadványok felett eljárt az idő, mert rajtuk keresztül nem lehet eljutni a vásárlókhoz.
"Nagyon izgatott vagyok a PSN, az Xbox Live és a Steam miatt, mert ezeken a szolgáltatásokon keresztül közvetlenül is kommunikálhatsz a vásárlóközönséggel. Ezek a lehetőségek olyan utakat tettek elérhetővé, melyeket korábban nem érhettünk el. (...) Nem hiszem, hogy a nagy költségvetésű projektek bárhová is átköltöznének, de minél előbb állunk rá a digitális terjesztésre, annál jobb lesz az iparnak. Jobb a kiadóknak, a fejlesztőknek, vásárlóknak, mindenkinek. Na jó, talán a terjesztőknek nem annyira, de ha már úgyis állandóan használtan adják tovább a játékainkat, nem igazán tudom sajnálni őket."
A Remedy legutóbbi játéka a 2010 tavaszán megjelent, Xbox 360 exkluzív Alan Wake volt, mely óriásit bukott, érthetetlen módon. A Remedy nem sokkal később feltette a játékot az Xbox Live Games on Demand szolgáltatására, kicsikét barátságosabb áron, s bár hivatalos eladási adatok nincsenek, azóta egyre több jel mutat arra, hogy a finn srácok a folytatáson dolgoznak. Ki tudja, talán innen fúj a szél...
(A képek és az adatlap az Alan Wake-ből származnak.)
"Nagyon izgatott vagyok a PSN, az Xbox Live és a Steam miatt, mert ezeken a szolgáltatásokon keresztül közvetlenül is kommunikálhatsz a vásárlóközönséggel. Ezek a lehetőségek olyan utakat tettek elérhetővé, melyeket korábban nem érhettünk el. (...) Nem hiszem, hogy a nagy költségvetésű projektek bárhová is átköltöznének, de minél előbb állunk rá a digitális terjesztésre, annál jobb lesz az iparnak. Jobb a kiadóknak, a fejlesztőknek, vásárlóknak, mindenkinek. Na jó, talán a terjesztőknek nem annyira, de ha már úgyis állandóan használtan adják tovább a játékainkat, nem igazán tudom sajnálni őket."
A Remedy legutóbbi játéka a 2010 tavaszán megjelent, Xbox 360 exkluzív Alan Wake volt, mely óriásit bukott, érthetetlen módon. A Remedy nem sokkal később feltette a játékot az Xbox Live Games on Demand szolgáltatására, kicsikét barátságosabb áron, s bár hivatalos eladási adatok nincsenek, azóta egyre több jel mutat arra, hogy a finn srácok a folytatáson dolgoznak. Ki tudja, talán innen fúj a szél...
(A képek és az adatlap az Alan Wake-ből származnak.)
A bukását meg szvsz az okozta, hogy a réteg ami elsődlegesen várta a játékot az pofára lett ejtve, az xboxra meg nem várták annyian/a megjelenésének idején esetleg nagyobb nevekkel kellett versenyezni. Én egyébként azt mondom, hogy meg nem is érdemlik, hogy bukta lett, de azért ne csodálkozzanak rajta, ha nekik is savanyú a szőlő.
Sokkal jobban kedvelem a dobozos kiadásokat
Az Alan Wake-ért pedig nagy kár, hogy bukott Pedig nagyon jó
hehe ezen jót nevettem, ahogy látom xboxra sem veszik meg a játékokat az emberek... jajj csak nem tán a csúnya warez tehet erről???
"A Remedy legutóbbi játéka a 2010 tavaszán megjelent, Xbox 360 exkluzív Alan Wake volt, mely óriásit bukott, érthetetlen módon."
Szerintem meg tökéletesen érthető. Mint már előttem is írták, nem jött ki PC-re, ezért a PC-s világ elfelejtette. Aztán mint látszik, az Xbox 360-as tábor mégse olyan nagy, hogy sikeres lett volna. Viszont ha mégis dolgoznak a folytatáson, akkor csak kamu az egész bukás.
Hú, annyi ellenpéldám lenne erre, de már belefáradtam minden fórumon ezt szajkózni. Most csak érd be annyival, hogy nincs maradéktalanul igazad.
Nyugi, senki sem akar megenni, oké? A lényeg annyi, hogy dragon "kicsit" régebb óta fórumozik itt, mint a többség, és tudja, mi a dörgés. Ami pedig a PC-s szöveged illeti, majd akkor lesz aktuális, ha az emberek meg is veszik a PC-s játékokat...
Lehet én értettem félre (habár nem hiszem) az egymondatos fricskádat, de számomra ez így jött le, és zavar.
(mondjuk nem csodálkoznék, ha ki lennék moderálva, mert én hülye, meg mertem mondani a véleményem...)
Egyrészt jobb lenne, ha a "nincs papírdoboz - kevesebb pénz" irányvonalat is magával hozná a "digitális kor", másfelől viszont furcsa, hogy pont egy olyan cég mondja ezt, aki a PSN, Steam közelébe se jut, az XBOX Live meg ugye nem nagyon foglalkozik (még) ilyen AAA kategóriás címek kiadásával.
Hogy egy kicsit a tahó énem is kibújjon, meg is érdemlik az Alan Wake bukását. PC-re vártam, oda ígérték, nem oda jött. Ja, meg hogy a folytatást csinálják?! Vajon ismeri a cég az "addig jár a korsó a kútra" kezdetű közmondást?! De folytassák csak, hátha ez se jelenik majd meg PC-re! Chö, kapitalizmus...
Lemeznek amúgy sincs sok értelme, csak a helyet foglalja. Én meg nem izgulok azokra
Lássuk a magasröptű kommenteket!
Nem vennék semmi olyat, amit nem tudok megérinteni - és nem az nem megoldás hogy kiírom lemezre. - Különben is várjak hosszú órákat vagy akár napokat, hogy letöltődjön egy 10-20 gigás játék. Ugyan már!