Összeállításunkban nyolc olyan sikervárományos játékot gyűjtöttünk össze nektek az EA háza tájáról, amikre mindenképpen érdemes lesz odafigyelni a későbbiekben. Ugyebár idén se panaszkodhatunk, hiszen nyakunkon van a Miguel által jogosan magasztalt Shank, de idén még örülhetünk a Medal of Honor következő részének, a Need for Speed folytatásának, továbbá a Crysis 2-nek is. Ám már most látni lehet, hogy a 2011-es év sem marad izgalmak nélkül, mivel együtt retteghetünk majd a Dead Space 2 közben, egy újdonsült történettel érkezik a Dragon Age 2, testrészeket szaggatunk a Bulletstorm-ban és végül talán már a Knights of the Old Republic folytatása is megérkezik a Star Wars: The Old Republic "személyében".
Most nézzük kicsit részletesebben és időrendben, hogy pontosan mi is vár ránk az elkövetkezendő időszakban!
Egy igazi unikumnak számító 2D-s verekedős játék érkezik a Shank képében, amely eredetiségében és nagyszerű megvalósításaiban fog különbözni a sima oldalra scrollozós, balról jobbra haladós vetélytársaitól. Mint a képen látható, egy egyedi, rajzfilmes hatást keltő grafikával lesz dolgunk, amely már a képek alapján is szemet gyönyörködtető. Ezt még megfejelik egy tetemes fegyverarzenállal (lesz itt kés, láncfűrész, pisztoly, stb.), amikkel aztán megannyi kombót gyártva küldhetjük a másvilágra ellenfeleinket (akiket egyébként kreativitásunkat felhasználva a legkülönbözőbb módokon iktathatunk ki).
Ma hajnalban jött a hír, miszerint augusztus 24-én PlayStation-re, míg augusztus 25-én Xboxra érkezik meg a játék, laza 15 dolláros áron. Ennyiért bőven megéri...
Köztünk szólva már épp itt az ideje, hogy a Medal of Honor-szériát végre gatyába rázza az EA, mivel különben a Call of Duty legfrissebb darabjai, illetve a Battlefield: Bad Company 2 megenné reggelire. E havi számunkban Miguel (annyit emlegetem, hogy már tuti csuklik) tesztelte le a béta-verziót, ami még alaposan fejlesztésre szorul. A probléma egyelőre abban leledzik, hogy ha nem használjátok ki rendesen a pályán elhelyezett fedezékeket, akkor fél másodperc alatt szitává lőnek titeket a többiek. Mondjuk ez már a Call of Duty: Modern Warfare többjátékos részében is probléma volt, hiszen a legkülönbözőbb helyekről ereszthették belénk a gyors halált eredményező skulókat, ellentétben a már koros, de még mindig sokak által játszott Counter-Strike 1.6-tal, ahol általában két oldalról jöhet csak az áldás. Emellett egyelőre a harci járműveknek semmi haszna nincsen, és a legtöbb momentum már ismerős lehet valahonnan.
A multis küzdelmek szerelmeseinek ettől függetlenül kihagyhatatlan az idén október 12-én érkező darab, és aki szeretné kipróbálni, az csak szerezze be mostani számunkat a benne lapuló béta-kulcsért, ugyanis július 31-ig meghosszabbították a bétát (amely immáron Xbox 360-on is elérhető).
Ismét fel kell emlegetnem aktuális számunkat, hiszen Chocho négy oldalon keresztül regélt nekünk a következő NFS-részről, ami reménysugárként csillant fel az alagút végén -- az elmúlt időszak gyenge részeit követően. A Burnout-játékokról elhíresült Criterion vette át ugyanis a következő darab fejlesztését, ami egy nyílt játékvilággal kedveskedik nekünk. Emellett ismét ripityára törhetjük majd az általunk birtokolt luxusautókat, visszatér a klasszikus rendőrös-üldözéses móka, és nem utolsósorban kipróbálhatjuk magunkat rendőrként is -- hogy ez mennyire lesz izgalmas, az november 16-án kiderül.
Az őserdőt felváltva New York modern dzsungelnek nevezhető környezetébe pottyanunk a Crysis idén decemberben érkező folytatásában, ahol (állítások szerint)rendkívüli mesterséges intelligenciával rendelkező ellenfelek ellen vehetjük fel a harcot és a leegyszerűsödött nanoruhát, ami immáron csak két funkcióval rendelkezik. Az elsőben predator módjára átmenetileg a láthatatlanság köpenyébe burkolózhatunk, míg a másodikban erőnk hatalmasra nő és Rambo után szabadon golyóállók is leszünk. Ezúttal konzolokra is megjelenik a játék, ami az EA elnöke szerint besöpri a lábtörlő alá a Microsoft és a Bungie legendáját, a Halo-szériát. Azt se felejtsük el, hogy a trendekhez híven 3D-ben is játszható lesz a játék, és csak a miheztartás végett, hőn szeretett PC-nken lesz a legszebb. Kell ennél több?
Ha egyik közkedvelt játékunk folytatása közeleg, akkor mindig azt szeretnénk, hogy többet és jobb élményt nyújtson elődjénél, de azért maradjanak meg az első rész sikeres védjegyei. Úgy néz ki, hogy mindezek igazak lesznek a Dead Space folytatására, hiszen ha hihetünk az ígéreteknek, akkor egy olyan játékot kapunk, amiben az erőszak és a brutalitás még magasabb hőfokon lesz jelen -- mivel többek közt ez volt a fejlesztők elsődleges célja. Újdonságként jelenik meg, hogy főhősünk végre meg is szólal a könnyedebb azonosulás végett, továbbá láthatjuk végre az arcát is. Az interaktivitást sikerül egy új szintre emelni, hiszen már könnyedén szaggathatjuk le a ránk leselkedő szörnyek végtagjait, hogy azokat aztán fegyverként használjuk fel fajtársaival szemben. A játék okozta adrenalinnövekedés miatt hevesen szambázó pulzusunk is több időt kap a helyreállásra, hiszen főhősünkkel (mérnöki szakmájából adódóan) több puzzle-t is meg kell majd oldanunk a 2011. január 25-én megjelenő játékban.
Egy vadiúj történet elevenedik meg a monitorok képernyőjén, melynek középpontjában Kirkwall bajnoka, Hawke áll. Ebből kifolyólag a második részben már adott karakterrel vághatunk neki az újdonsült történetnek, akinek csupán külsejét és képességeit alakíthatjuk kedvünkre. Egyébként főhősünk motivációja egyszerű és nagyszerű: elpusztítják a faluját, amiért bosszút esküszik, továbbá nem kisebb célja van, mint hogy a világ ura legyen. Ám ennek elérésének érdekében csap apró lépésekben haladhat azon a bizonyos ranglétrán. Újdonságként érkezik az új, látványosabb harcrendszer, ami mellé tetszetősebb grafika is társul a jövő február elején megjelenő produktumban.
Régóta ki vagyunk már éhezve egy Serious Samre hajazó játékra, ami most meg is kapunk a Painkiller megálmodóinak köszönhetően. Legújabb fejlesztésükben teljes mértékben az agyatlan és végtelennek tűnő mészárláson lesz a hangsúly, aminek kreatív kieszközlését pontokkal díjazza majd a program, amiket aztán felhasználhatunk fegyverünk, illetve védőfelszerelésünk fejlesztésére. Ám a hobbijátékosoknak sem kell aggódniuk, hiszen a már Painkillerben bevált ultrakönnyű játékfokozat is teret kap a játékban, aminek segítségével ők is könnyedén felgöngyölíthetik a 2011. február 22-től már beszerezhető történetet.
A Bioware egyik tervezője twitterén keresztül mosolyt csalt az arcunkra, hiszen állítása szerint maga az SW: The Old Republic a Knights of the Old Republic folytatása lesz, amelyben 300 év telt el a KotOR-sorozatban történtek óta. Ezen idő alatt a Sith Birodalom összeszedte magát és ismét rettegésben tartja a galaxist. A 2011 tavaszán érkező játékról egyelőre túl sokat még nem tudni, annyi azonban bizonyos, hogy a mai napig lehet jelentkezni a bétatesztre.
Most nézzük kicsit részletesebben és időrendben, hogy pontosan mi is vár ránk az elkövetkezendő időszakban!
Shank
Egy igazi unikumnak számító 2D-s verekedős játék érkezik a Shank képében, amely eredetiségében és nagyszerű megvalósításaiban fog különbözni a sima oldalra scrollozós, balról jobbra haladós vetélytársaitól. Mint a képen látható, egy egyedi, rajzfilmes hatást keltő grafikával lesz dolgunk, amely már a képek alapján is szemet gyönyörködtető. Ezt még megfejelik egy tetemes fegyverarzenállal (lesz itt kés, láncfűrész, pisztoly, stb.), amikkel aztán megannyi kombót gyártva küldhetjük a másvilágra ellenfeleinket (akiket egyébként kreativitásunkat felhasználva a legkülönbözőbb módokon iktathatunk ki).
Ma hajnalban jött a hír, miszerint augusztus 24-én PlayStation-re, míg augusztus 25-én Xboxra érkezik meg a játék, laza 15 dolláros áron. Ennyiért bőven megéri...
Medal of Honor
Köztünk szólva már épp itt az ideje, hogy a Medal of Honor-szériát végre gatyába rázza az EA, mivel különben a Call of Duty legfrissebb darabjai, illetve a Battlefield: Bad Company 2 megenné reggelire. E havi számunkban Miguel (annyit emlegetem, hogy már tuti csuklik) tesztelte le a béta-verziót, ami még alaposan fejlesztésre szorul. A probléma egyelőre abban leledzik, hogy ha nem használjátok ki rendesen a pályán elhelyezett fedezékeket, akkor fél másodperc alatt szitává lőnek titeket a többiek. Mondjuk ez már a Call of Duty: Modern Warfare többjátékos részében is probléma volt, hiszen a legkülönbözőbb helyekről ereszthették belénk a gyors halált eredményező skulókat, ellentétben a már koros, de még mindig sokak által játszott Counter-Strike 1.6-tal, ahol általában két oldalról jöhet csak az áldás. Emellett egyelőre a harci járműveknek semmi haszna nincsen, és a legtöbb momentum már ismerős lehet valahonnan.
A multis küzdelmek szerelmeseinek ettől függetlenül kihagyhatatlan az idén október 12-én érkező darab, és aki szeretné kipróbálni, az csak szerezze be mostani számunkat a benne lapuló béta-kulcsért, ugyanis július 31-ig meghosszabbították a bétát (amely immáron Xbox 360-on is elérhető).
Need for Speed: Hot Pursuit
Ismét fel kell emlegetnem aktuális számunkat, hiszen Chocho négy oldalon keresztül regélt nekünk a következő NFS-részről, ami reménysugárként csillant fel az alagút végén -- az elmúlt időszak gyenge részeit követően. A Burnout-játékokról elhíresült Criterion vette át ugyanis a következő darab fejlesztését, ami egy nyílt játékvilággal kedveskedik nekünk. Emellett ismét ripityára törhetjük majd az általunk birtokolt luxusautókat, visszatér a klasszikus rendőrös-üldözéses móka, és nem utolsósorban kipróbálhatjuk magunkat rendőrként is -- hogy ez mennyire lesz izgalmas, az november 16-án kiderül.
Crysis 2
Az őserdőt felváltva New York modern dzsungelnek nevezhető környezetébe pottyanunk a Crysis idén decemberben érkező folytatásában, ahol (állítások szerint)rendkívüli mesterséges intelligenciával rendelkező ellenfelek ellen vehetjük fel a harcot és a leegyszerűsödött nanoruhát, ami immáron csak két funkcióval rendelkezik. Az elsőben predator módjára átmenetileg a láthatatlanság köpenyébe burkolózhatunk, míg a másodikban erőnk hatalmasra nő és Rambo után szabadon golyóállók is leszünk. Ezúttal konzolokra is megjelenik a játék, ami az EA elnöke szerint besöpri a lábtörlő alá a Microsoft és a Bungie legendáját, a Halo-szériát. Azt se felejtsük el, hogy a trendekhez híven 3D-ben is játszható lesz a játék, és csak a miheztartás végett, hőn szeretett PC-nken lesz a legszebb. Kell ennél több?
Dead Space 2
Ha egyik közkedvelt játékunk folytatása közeleg, akkor mindig azt szeretnénk, hogy többet és jobb élményt nyújtson elődjénél, de azért maradjanak meg az első rész sikeres védjegyei. Úgy néz ki, hogy mindezek igazak lesznek a Dead Space folytatására, hiszen ha hihetünk az ígéreteknek, akkor egy olyan játékot kapunk, amiben az erőszak és a brutalitás még magasabb hőfokon lesz jelen -- mivel többek közt ez volt a fejlesztők elsődleges célja. Újdonságként jelenik meg, hogy főhősünk végre meg is szólal a könnyedebb azonosulás végett, továbbá láthatjuk végre az arcát is. Az interaktivitást sikerül egy új szintre emelni, hiszen már könnyedén szaggathatjuk le a ránk leselkedő szörnyek végtagjait, hogy azokat aztán fegyverként használjuk fel fajtársaival szemben. A játék okozta adrenalinnövekedés miatt hevesen szambázó pulzusunk is több időt kap a helyreállásra, hiszen főhősünkkel (mérnöki szakmájából adódóan) több puzzle-t is meg kell majd oldanunk a 2011. január 25-én megjelenő játékban.
Dragon Age 2
Egy vadiúj történet elevenedik meg a monitorok képernyőjén, melynek középpontjában Kirkwall bajnoka, Hawke áll. Ebből kifolyólag a második részben már adott karakterrel vághatunk neki az újdonsült történetnek, akinek csupán külsejét és képességeit alakíthatjuk kedvünkre. Egyébként főhősünk motivációja egyszerű és nagyszerű: elpusztítják a faluját, amiért bosszút esküszik, továbbá nem kisebb célja van, mint hogy a világ ura legyen. Ám ennek elérésének érdekében csap apró lépésekben haladhat azon a bizonyos ranglétrán. Újdonságként érkezik az új, látványosabb harcrendszer, ami mellé tetszetősebb grafika is társul a jövő február elején megjelenő produktumban.
Bulletstorm
Régóta ki vagyunk már éhezve egy Serious Samre hajazó játékra, ami most meg is kapunk a Painkiller megálmodóinak köszönhetően. Legújabb fejlesztésükben teljes mértékben az agyatlan és végtelennek tűnő mészárláson lesz a hangsúly, aminek kreatív kieszközlését pontokkal díjazza majd a program, amiket aztán felhasználhatunk fegyverünk, illetve védőfelszerelésünk fejlesztésére. Ám a hobbijátékosoknak sem kell aggódniuk, hiszen a már Painkillerben bevált ultrakönnyű játékfokozat is teret kap a játékban, aminek segítségével ők is könnyedén felgöngyölíthetik a 2011. február 22-től már beszerezhető történetet.
Star Wars: The Old Republic
A Bioware egyik tervezője twitterén keresztül mosolyt csalt az arcunkra, hiszen állítása szerint maga az SW: The Old Republic a Knights of the Old Republic folytatása lesz, amelyben 300 év telt el a KotOR-sorozatban történtek óta. Ezen idő alatt a Sith Birodalom összeszedte magát és ismét rettegésben tartja a galaxist. A 2011 tavaszán érkező játékról egyelőre túl sokat még nem tudni, annyi azonban bizonyos, hogy a mai napig lehet jelentkezni a bétatesztre.
Medal of Honor, Need for Speed: Hot Pursuit, Dead Space 2, Dragon Age 2, Star Wars: The Old Republic, jónak tűnnek
ja én a Moh bétánál az átlagom az hogy 1-3 embert tudok lelőni, és ha szerencsém van min 10 szer ha lelőnek, ha nincs akkor 30.szor
Ezek közül csak a Dead Space 2 meg a The Old Republic nem érdekel.
A Crysis2-t, Medal of Honor-t nagyon a várom, a többiek pedig megérnek majd egy próbát :_)