Most már nem vagyok ideges, csak végtelenül kiábrándult és lelombozott. Az Atari végre hivatalosan is beismerte, hogy a PC-s Szellemirtókból azért maradt ki a kooperatív többszemélyes opció, mert se energiájuk, se kapacitásuk nem volt a konzolok mellett még ebbe a jó eséllyel nem túlságosan megtérülő platformba is erőforrásokat ölni. Csak a hír kedvéért elolvastam a játék kiadó általi átvételekor kiküldött sajtóközleményt: ebben még az szerepel, hogy az Atari direkt egy tripla-A kategóriás stúdiót bízott meg egy eredeti, soha nem látott multiplayer opció kifejlesztéséért, hogy aztán ezt élvezhessék a PS3, Xbox 360 és PC tulajdonosok. Azóta mintha egy örökkévalóság telt volna el... Én csak reménykedek benne, hogy a jó eladások miatt (amelyre a szívatós DRM miatt sajnos nincs túl sok esély) talán egy folttal bekerül ez a lehetőség, hiszen szívesen vadásznék a kísértetekre egy barátommal vállt vállnak vetve — de ez sajnos csak hiú ábránd marad, legalább is PC-re biztosan.
A konzolok miatt maradt ki a Ghostbusters multi
Sokan a Szellemirtók filmeken nőttünk fel, ezért nem csoda, ha kissé csalódottak vagyunk az Atari miatt, amely nem csak DRM-mel, de csonkolt tartalommal is szívatja a PC-s jónépet. Végre megkaptuk a hivatalos magyarázatot az utóbbira...
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
Ghostbusters: The Videogame megjelenés:
2009. június 19.
Ghostbusters: The Videogame gépigény:
még nem ismert
Inkább ki se adják PC-re SZVSZ...
Tényleg tud nekem valaki mondani olyan játékot ami iszonyat jó coop-ban és nem COD WAW vagy HAWX????