Miután a külhoni IGN online magazin is észlelte, hogy Will Wright és csapatának új címét az EA otthon hagyta, azonnal lecsaptak a kiadó marketing alelnökére, Patrick Buechner úrra, aki készségesen beszámolt a legfrissebb fejleményekről. Elmondása szerint az Emeryville-ben lévő irodában gőzerővel dolgoznak a projekten, mely jelenleg alfaállapotban van, ami annyit takar: a cucc végigjátszható az amőbaléttől a galaxisok meghódításáig, és tartalmazza a szerkesztőt, valamint az online tartalommegosztás moduljait is. A nagyobb kihívások már mögöttük vannak, most a polírozás és tuningolás zajlik. Jelenleg egy kiválasztott játékosgárdát molesztálnak, azaz a srácok órákon át tolják a cuccot, a fejlesztők figyelik őket, jegyzetelnek, majd a végén kifaggatják a spílereket az élményeikről, tapasztalataikról, mi tetszett nekik, mi nem. Ami mindenképp jó hír, hogy a visszajelzések pozitívak, a tesztelők kiemelik a könnyű kezelhetőséget és mennyire addiktív a cucc, sokan órákat szöszölnek a lények, járművek, űrhajók, épületek megtervezésével.
Az E3-ról távolmaradásnak egyszerű oka van: tavaly már kint volt a játék, most azonban az augusztusi lipcsei kiállításra neveznek be vele, ahol zárt ajtók mögött a sajtó munkatársainak (reméljük, közte a PC Guru stábjának is) lehetőségük lesz a kipróbálásra (nem csak a szerkesztőt tesztelhetik, hanem a játékmenetbe is belevághatnak!), addig a fejlesztők dolgoznak még rajta ezerrel. A megjelenés a 2009-es pénzügyi évben várható, ami az EA terminusában azt jelenti, hogy 2008. április 1-je után kerül a polcokra, az alelnök úr szerint nem sokkal e dátum után, azaz jó esélyünk van egy jövő április-május környéki beszerzésre. A debütálás előtt néhány héttel, hasonlóan a Sims 2-höz, a játék szerkesztőjét önálló formában kiadják a srácok, hogy a kiéhezett játékosok megismerkedhessenek a lények elkészítésével. Alig várom!
A marketingfőnök szerencsére nem volt szűkmarkú, így megosztott az IGN-es kollégákkal egy fergetes hangulatú, kiváló minőségű videót, melyet alant máris megtekinthettek főszerepben az evolúció. Jó szórakozást!
Az E3-ról távolmaradásnak egyszerű oka van: tavaly már kint volt a játék, most azonban az augusztusi lipcsei kiállításra neveznek be vele, ahol zárt ajtók mögött a sajtó munkatársainak (reméljük, közte a PC Guru stábjának is) lehetőségük lesz a kipróbálásra (nem csak a szerkesztőt tesztelhetik, hanem a játékmenetbe is belevághatnak!), addig a fejlesztők dolgoznak még rajta ezerrel. A megjelenés a 2009-es pénzügyi évben várható, ami az EA terminusában azt jelenti, hogy 2008. április 1-je után kerül a polcokra, az alelnök úr szerint nem sokkal e dátum után, azaz jó esélyünk van egy jövő április-május környéki beszerzésre. A debütálás előtt néhány héttel, hasonlóan a Sims 2-höz, a játék szerkesztőjét önálló formában kiadják a srácok, hogy a kiéhezett játékosok megismerkedhessenek a lények elkészítésével. Alig várom!
A marketingfőnök szerencsére nem volt szűkmarkú, így megosztott az IGN-es kollégákkal egy fergetes hangulatú, kiváló minőségű videót, melyet alant máris megtekinthettek főszerepben az evolúció. Jó szórakozást!
A másik hiba amit elkövethetnek az amit B&W2-ben láttunk ,hogy az egész egy nagy tutorial az elejétől a végig. Bízom a fejlesztőkben ,hogy sikerül megtalálni az arany középutat, és hát ilyen fejlesztési idő/háttér mellett miért ne sikerülne.
(Aki tudja az említett játék nevét írja meg plzzz)
Áá dehogy, de remek kis videó. Kérünk még..........
Nekem a Sims tipusú játékok nagyon bejönnek, a Sims2vel a mai napig játszok (ha nem GW vagy BF2 megy) ugyhogy várom a Spore-t is nagyon..hajrá Will!