A Philip K. Dick-díjas Richard Morgan, aki a Crysis 2 történetéért is felelős, igen keményen bírálja a Halo univerzumát. Szerinte a sztori tele van "szar, őstípusú karakterekkel".
"Egyáltalán nem kedvelem a Halo-sorozatot. Oké, nem azt mondom, hogy a Halo rossz, csak hogy, értitek, átlagos." -- mondja Morgan. "A tény, mely szerint a sztori nem működik, nem azon múlik, hogy Master Chief sosem veszi le a sisakját, hanem az olyan sorokon, mint »Oké, odamegyek, és kinyírom a rosszfiúkat.« A Halo tele van szar, őstípusú karakterekkel, és ennek nincs igazi érzelmi hatása."
No kérem, itt most megmondták nekünk a tutit! Ezek után kíváncsi leszek a Crysis 2 történetére, főleg, hogy az első rész e téren különösen nevetséges volt.
(A képek az Xbox 360 exkluzív Halo: Reachből valók.)
"Egyáltalán nem kedvelem a Halo-sorozatot. Oké, nem azt mondom, hogy a Halo rossz, csak hogy, értitek, átlagos." -- mondja Morgan. "A tény, mely szerint a sztori nem működik, nem azon múlik, hogy Master Chief sosem veszi le a sisakját, hanem az olyan sorokon, mint »Oké, odamegyek, és kinyírom a rosszfiúkat.« A Halo tele van szar, őstípusú karakterekkel, és ennek nincs igazi érzelmi hatása."
No kérem, itt most megmondták nekünk a tutit! Ezek után kíváncsi leszek a Crysis 2 történetére, főleg, hogy az első rész e téren különösen nevetséges volt.
(A képek az Xbox 360 exkluzív Halo: Reachből valók.)
Sebaj, hogy 6 évvel jelent meg a Halo után...
Crysis meg egy nagyon hangulatos játék, le lehet techdemózni, de a játékmenet fényévekkel jobb és taktikusabb.
BioShock a csúcs minden téren
Crysis-ban nekem már ez a műanyag katona se jött be, bocs
Halo meg nekem a naagy büdös átlagot jelenti, ami enyhén túl van értékelve.
De hát ez van amikor a Microsoft ad ki valamit
A Halo széria tényleg egy nagy rakás !!!
Ez a Halo: Reach is csak átlagos program lesz !
Mindenesetre itt a lehetőség, hogy bizonyítson, és megmutassa milyen a "mai" történet.