A napokban a Blizzard lerántotta a leplet az egységek kijelölésekor látható arcképek történetéről -- azokat ugyanis nem egyszer a csapat belsős tagjai alapján rajzolták meg. Dustin Browder például nem más, mint a Blizzard vezető tervezője, a StarCraft 2-ben azonban mint a zsoldos Goliath egység pilótája mutatkozik be.
"Van pár példa arra, hogy a Blizzard tagjai feltűnnek a kész játékban. A Vulture pilótájának arcképe Jason Huck pályatervező alapján készült, Brian Sousa pedig, aki 3D grafikus, az alap Goliath egység pilótája lett. Na mármost Dustin és Brian a valóságban annyira hasonlítanak egymásra, hogy olyanok, mintha testvérek lennének, így jött az ötlet, hogy a Dustin üljön a zsoldos Goliathban."
Vicces, érdekes, satöbbi... de legyen már kész a játék!
"Van pár példa arra, hogy a Blizzard tagjai feltűnnek a kész játékban. A Vulture pilótájának arcképe Jason Huck pályatervező alapján készült, Brian Sousa pedig, aki 3D grafikus, az alap Goliath egység pilótája lett. Na mármost Dustin és Brian a valóságban annyira hasonlítanak egymásra, hogy olyanok, mintha testvérek lennének, így jött az ötlet, hogy a Dustin üljön a zsoldos Goliathban."
Vicces, érdekes, satöbbi... de legyen már kész a játék!
Hogyan tudsz végleges ítéletet mondani egy játékról, ami még el sem készült?
http://us.starcraft2.com/splash-launch7.xml