Hivatalos indokot mindmáig nem kaptunk arra, hogy miért szakított a Pandemickel az EA, de az ausztráliai Kotaku értesülései szerint a nemrég lelőtt Dark Knight-játék nagy szerepet játszott a jelenlegi helyzet kialakulásban.
Kezdetnek tudunk kell, a hogy a brisbane-i divíziónak két része volt: az Alpha csapat a The Next Big Thing című játékot készítette Nintendo Wii-re, míg a Bravo csapat kezdetben egy, a készülő Dante’s Infernóhoz hasonló játékon dolgozott, de miután a projekt munkálatait leállították, elkezdtek dolgozni az új Batman-játékon, amit már egy ideje meg akarták csinálni, és ezért komoly tárgyalásokba kezdtek a Warnerrel, a DC Comicsszal, és az EA-vel. Az egyezség megkötése előtt hat hónapig úgynevezett "pre-produkciós" munkákat is végeztek, hogy legyen mit bemutatni a vezetőségnek, azonban ez a munka feleslegesnek bizonyult, mert az EA parancsba adta, hogy a játéknak a Dark Knight című film köré kell épülnie.
Végül is az egyezség megköttetett, és a munkálatok elkezdődtek. A fejlesztők egy szabadon bejárható játékvilágban gondolkodtak, de a csapatban nagyon kevesen rendelkeztek tapasztalattal e téren (a Mercenaries 2-t a Los Angeles-i Pandemic készítette), így ez komolyan hátráltatta a munkát. A másik nagy probléma a grafikus motor volt, ami ugyanaz volt, mint amit a Velvet Assasin használ, de ez nem volt képes megbirkózni a hatalmas nyitott világgal, ezért újabb, ezúttal technikai akadályokba ütközött a fejlesztés.
A játék rosszul működött, sorozatosan összeomlott, és még ha működött is, akkor is csak 5 FPS-t tudtak kicsalni belőle a fejlesztők, illetve néhány érdekes újítástól eltekintve rém unalmas volt a játékmenet, a munkálatokat pedig nem könnyítette meg az EA, amely kénytelen volt sürgetni a fejlesztést, mert a nála lévő Batman-jogok 2008 decemberében lejártak. Az eredeti tervek szerint a mozifilmmel együtt kellett volna megjelenni a játéknak, de még úgy is, hogy 130 ember dolgozott a projekten, a decemberi DVD-premiert sem sikerült elcsípni, így a munkálatokat leállították, és 20 embert elküldtek.
Gondolhatjuk, hogy a projektbe rengeteg pénz öltek, de mivel ez az összeg már sosem fog megtérülni, és mert a Pandemic egy ideje már nem tudott nagy sikerű címeket készíteni, az EA vélhetően jobbnak látta, ha „szabadon engedi” az ausztrál fejlesztőket, akiknél még mindig megtalálható az Alpha-csapat, de Bravo-osztag és a Dark Knight-játék már nincs többé.
Kezdetnek tudunk kell, a hogy a brisbane-i divíziónak két része volt: az Alpha csapat a The Next Big Thing című játékot készítette Nintendo Wii-re, míg a Bravo csapat kezdetben egy, a készülő Dante’s Infernóhoz hasonló játékon dolgozott, de miután a projekt munkálatait leállították, elkezdtek dolgozni az új Batman-játékon, amit már egy ideje meg akarták csinálni, és ezért komoly tárgyalásokba kezdtek a Warnerrel, a DC Comicsszal, és az EA-vel. Az egyezség megkötése előtt hat hónapig úgynevezett "pre-produkciós" munkákat is végeztek, hogy legyen mit bemutatni a vezetőségnek, azonban ez a munka feleslegesnek bizonyult, mert az EA parancsba adta, hogy a játéknak a Dark Knight című film köré kell épülnie.
Végül is az egyezség megköttetett, és a munkálatok elkezdődtek. A fejlesztők egy szabadon bejárható játékvilágban gondolkodtak, de a csapatban nagyon kevesen rendelkeztek tapasztalattal e téren (a Mercenaries 2-t a Los Angeles-i Pandemic készítette), így ez komolyan hátráltatta a munkát. A másik nagy probléma a grafikus motor volt, ami ugyanaz volt, mint amit a Velvet Assasin használ, de ez nem volt képes megbirkózni a hatalmas nyitott világgal, ezért újabb, ezúttal technikai akadályokba ütközött a fejlesztés.
A játék rosszul működött, sorozatosan összeomlott, és még ha működött is, akkor is csak 5 FPS-t tudtak kicsalni belőle a fejlesztők, illetve néhány érdekes újítástól eltekintve rém unalmas volt a játékmenet, a munkálatokat pedig nem könnyítette meg az EA, amely kénytelen volt sürgetni a fejlesztést, mert a nála lévő Batman-jogok 2008 decemberében lejártak. Az eredeti tervek szerint a mozifilmmel együtt kellett volna megjelenni a játéknak, de még úgy is, hogy 130 ember dolgozott a projekten, a decemberi DVD-premiert sem sikerült elcsípni, így a munkálatokat leállították, és 20 embert elküldtek.
Gondolhatjuk, hogy a projektbe rengeteg pénz öltek, de mivel ez az összeg már sosem fog megtérülni, és mert a Pandemic egy ideje már nem tudott nagy sikerű címeket készíteni, az EA vélhetően jobbnak látta, ha „szabadon engedi” az ausztrál fejlesztőket, akiknél még mindig megtalálható az Alpha-csapat, de Bravo-osztag és a Dark Knight-játék már nincs többé.
A sürgetés másik élő példája a KotOR 2. Persze így is nagyon jó játék lett, de rengeteg tartalom kimaradt. Kár érte.
A hírben említett projekt pedig még szerencse, hogy megbukott. Nem kellett volna még egy ócska filmadaptáció senkinek sem...
A sürgetés másik élő példája a KotOR 2. Persze így is nagyon jó játék lett, de rengeteg tartalom kimaradt. Kár érte.
A hírben említett projekt pedig még szerencse, hogy megbukott. Nem kellett volna még egy ócska filmadaptáció senkinek sem...
mind1, úgysem lehetett volna egy jó dark knight játékot csinálni, főleg nem nyílt téren. csak a battlefront 3 jöjjön, és az elég
mind1, úgysem lehetett volna egy jó dark knight játékot csinálni, főleg nem nyílt téren. csak a battlefront 3 jöjjön, és az elég