• A Star Wars: Squadron a régi X-Wing játékokat idézi meg
  • Lesz benne egy- és többjátékos mód is
  • De nézetváltásra nem lesz lehetőség

Míg a Star Wars: Battlefront játékokban az űrcsata csak egy szórakoztató extra volt, amiben nagyobb hangsúlyt kapott a lövöldözés, mint maguk a hajók, addig a pár napja leleplezett Star Wars: Squadrons már teljes egészében az űrcsatákra lett kihegyezve, és nem csak többjátékos módot, de sztori orientált egyjátékos kampányt is kap.

A trailer és az első játékmenet előzetes eddig meggyőzőnek tűnik, ám sokaknak feltűnt az utóbbinál, hogy minden csatát a pilóta szemszögéből nézhettünk. Fel is tették a kérdést: lehetséges lesz-e majd külső nézetre váltani? Nos, Ian Frazier kreatív direktor válasza tömören az, hogy nem.

Elmondása szerint az egész Star Wars: Squadron belső nézetre lett tervezve, így például kikapcsolhatjuk majd az UI-t, ugyanis a repüléshez szükséges adatokat megmutatják a pilótafülke monitorai is. És ez bizony a játék egyik központi eleme, ami igencsak hasznos lesz, főleg akkor, ha VR-ban játszunk.

Fraizer azt is elmondta, hogy a hajók igencsak eltérnek egymástól – például az X-szárnyúval ellentétben a TIE vadászoknak nincs pajzsuk és a pilótafülkéből a kilátás korlátozott. Cserébe gyors és nem kell repülés közben az energiával szöszölni. Ez azért is fontos, mert így multiban az ötfős csapatoknak komolyan egymásra kell támaszkodniuk.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!