De haladjunk sorjában. Először is tegnap felkerült a Steam rendszerére az Empire: Total War 1.4-es update, amely rengeteg apróbb hibajavítást és kiegyensúlyozást tartalmaz (az érdeklődők és angolul tudók a listát megtalálják ezen az oldalon), plusz amolyan fájdalomdíj gyanánt amellett, hogy a puskás lovasság immár mozgás közben is tud lőni és újratölteni, két új történelmi csatával egészíti ki a játékot, a rossbachi és fontenoyi ütközettel – ezek egyébként mind egy-, mind többjátékos módban kipróbálhatók.
A nagy falat azonban egy komoly expanzió lesz, melyet szintén tegnap jelentett be a SEGA és a Creative Assembly; a „The Warpath Campaign” címet viselő cucc októberben jelenik meg, és kizárólag a Steamen juthatunk majd hozzá. Ennek középpontjában az amerikai őslakosok állnak, akik felveszik a harcot a betolakodókkal. Öt új frakciót kapunk: az irokéz, a huron, a puebló, a cseroki és a síksági indiánokat (hozzáteszem, utóbbi, azaz a „Plains Indians” népcsoport több törzsből állt, tehát itt azért némi pontosításra lenne szükség). Ezt az ötösfogatot terelgethetjük mind a kampány (amely ugye értelemszerűen egy részletes észak-amerikai térképen zajlik, új régiókkal és kezdési dátummal), mind a multis csaták során, és természetesen kapunk mellé egy új technológiai fát 18 törzsi ággal (olyan csemegékkel, mint a Spirit Medicine, a Call of the Wild vagy a Dreamwalking), és két új „ügynököt”, a misztikus, az ellenfél területére beszivárgó sámánt, illetve a ravasz, szabotázsakciókkal operáló felderítőt, no meg persze saját elit egységeket. Természetesen mind az öt törzs más-más célkitűzéssel, győzelmi feltétellel vág neki a hadak ösvényének.
A nagy falat azonban egy komoly expanzió lesz, melyet szintén tegnap jelentett be a SEGA és a Creative Assembly; a „The Warpath Campaign” címet viselő cucc októberben jelenik meg, és kizárólag a Steamen juthatunk majd hozzá. Ennek középpontjában az amerikai őslakosok állnak, akik felveszik a harcot a betolakodókkal. Öt új frakciót kapunk: az irokéz, a huron, a puebló, a cseroki és a síksági indiánokat (hozzáteszem, utóbbi, azaz a „Plains Indians” népcsoport több törzsből állt, tehát itt azért némi pontosításra lenne szükség). Ezt az ötösfogatot terelgethetjük mind a kampány (amely ugye értelemszerűen egy részletes észak-amerikai térképen zajlik, új régiókkal és kezdési dátummal), mind a multis csaták során, és természetesen kapunk mellé egy új technológiai fát 18 törzsi ággal (olyan csemegékkel, mint a Spirit Medicine, a Call of the Wild vagy a Dreamwalking), és két új „ügynököt”, a misztikus, az ellenfél területére beszivárgó sámánt, illetve a ravasz, szabotázsakciókkal operáló felderítőt, no meg persze saját elit egységeket. Természetesen mind az öt törzs más-más célkitűzéssel, győzelmi feltétellel vág neki a hadak ösvényének.
Igazából total war fan vagyok de a total war már a demoba se tetszett
Bezzeg a Rákóczi-szabadságharc nem üti meg az "egzotikus-mércét" . Pedig talán az amerikaiak tanulhatnának is valamit, ha végre elővennének ilyen, számukra nyilván kevésbé ismert témákat is. Mi meg örülhetnénk, mert végre elverhetnénk az osztrákokat .
Na, de nem fanyalgok, még az alapjátékban sem mélyültem el, úgyhogy inkább majd beszerzem azt.