2008 augusztusában járunk -- a valós történelem szerint. Az oszét fegyveresek megtámadják Grúziát, amelyre ők Dél-Oszétia lerohanási kísérletével próbálkoznak, a harcba pedig az oroszok is beavatkoztak. Ez ihlette meg a Russobit-M, valamint a GFI brigádját, akik az ezen a párnapos konfliktuson alapuló videojáték kiadását tervezik, Oroszországban gyakorlatilag a közeljövőben, angol nyelvterületen pedig hamarosan. 2009 -- az ötnapos orosz-grúz háború már több hónapnyi távolságra van. A grúzokat tovább bátorítja a nyugati erők beavatkozása, ezért teljes rohamot indítanak Dél-Oszétia és Abházia ellen, ezúttal a NATO segítségét is felhasználva. Az ukránok blokád alá vonják a nagy medve hajóit a Fekete-tengeren -- az oroszoknak ismételten szembe kell nézniük egy öreg konfliktussal. A háború folytatódik...
Igazi, hírekből megismert konfliktust, valós térképeken alapuló helyszíneket, napszakváltozásokat, hihetetlen realitást és négy oldalt (Abházia, Grúzia, Lengyelország és Oroszország) ígérnek a valóságból megismert hadi technológia mellé a készítők. Nem tudom, mekkora szükség is van erre, de minden bizonnyal a téma miatt legalább hazájában, illetve Európában nagy sikerre számíthatnak -- kérdés, mennyire lesz oroszpárti a dolog, elvégre ők készítik... Ha kíváncsi vagy rá, mozgásban mindez hogyan is fog festeni, tessék szépen ide klikkelni, vagy a kapcsolódó letöltésekre vetni egy pillantást!
Igazi, hírekből megismert konfliktust, valós térképeken alapuló helyszíneket, napszakváltozásokat, hihetetlen realitást és négy oldalt (Abházia, Grúzia, Lengyelország és Oroszország) ígérnek a valóságból megismert hadi technológia mellé a készítők. Nem tudom, mekkora szükség is van erre, de minden bizonnyal a téma miatt legalább hazájában, illetve Európában nagy sikerre számíthatnak -- kérdés, mennyire lesz oroszpárti a dolog, elvégre ők készítik... Ha kíváncsi vagy rá, mozgásban mindez hogyan is fog festeni, tessék szépen ide klikkelni, vagy a kapcsolódó letöltésekre vetni egy pillantást!
Szerintem egyszerű a válasz: annyira lesz lokálpatrióta, mint az amerikai háborús játékok többsége (pl. a COD4).
Valós konfliktust feldolgozó háborús programok közül egyedül a Codename: Panzers jut most az eszembe, amelyre egyáltalán nem mondhatom, hogy bármerre is részrehajló lenne. A taktikára és a haditechnikára koncentrált az ideológiák teljes mellőzésével - a tökéletes végeredmény pedig ismert.