- Csalók portyáznak a The Division PC-s bétájában
- Viszonylag könnyen tudnak csalni
- A Ubisoft tud a problémáról
Még holnap délig lehetőségünk van arra, hogy próbálgassuk a márciusban esedékes The Divisiont, a játék zárt bétatesztelésének hála, és aki sok időt eltöltött a programmal, az talán már bele is futott a legnagyobb problémába:
CSALÓK LEPTÉK EL A PC-S VÁLTOZATOT.
A szerverek indulása után nem sok kellett ahhoz, hogy a játékosok rájöjjenek, szabadon módosíthatják a karakterük különböző tulajdonságait, a játék ezt ellenőrzés nélkül elfogadja. Ez úgy lehetséges, hogy ezeket a változókat a program a kliens oldalon, vagyis a játékos gépén tárolja, és küldéskor nem ellenőrzi ezek hitelességét.
Felhasználói beavatkozással végtelen töltényre, gyógyszerre és gránátokra tehetünk szert, vagy olyan mozgási sebességre, amivel a játék nem tud lépést tartani, így effektíve láthatatlanok vagyunk a többi ügynök számára.
Természetesen le kell szögezni, hogy még csak a béta érhető el, a Ubisoft pedig tisztában van a problémával, bár, glitchként hivatkoznak ezekre. A hivatalos fórumon a közösségi koordinátor már jelezte, hogy dolgoznak a megoldáson, illetve a Twitteren ez később megerősítette a közösség építéséért felelős kolléga.
A játékosok azonban ezek ellenére nyugtalanok. Sokan hitetlenkedve állnak az előtt, hogyan lehetséges ez a szarvashiba, mások pedig azt mondják, hogy ez volt az utolsó csepp, és visszamondják az előrendelésüket. Elveszett a játékkal szembeni bizalom.
Itt viszont amit DarkZone-ban kiütöttem lootot, nem tarthattam meg, mert a kivonási pontnál mindig volt egy köteg camper. Szóval én max csak a bossból szállítottam az árút a campereknek.
Nem tetszett hogy halál után egy percen belül vissza lehetett érni a halálom helyére. Ha Rogue-ként haltam meg 20 sec volt a büntetés amit várnom kellett a respawnra, de még így is visszaértem a csatába.
A kivonási pontrol mindenkinek üzenetet küld a Divison, még a Rogue is Division-höz tatozik, csak ő a többi Division-t öli? Ez most hogy van, miért kell a Rogue-nek is meghívót küldeni. És halál után már nem is vagy renegát, azonnal vissza állsz a "jó" oldalra, és amíg hátba nem szúrsz valakit, (hacsak nem emlékeznek a nevedre) nem fog nekik feltűnni hogy lőállásba helyezkedsz.
Miért nem lehet akkor már rendesen csapatokra osztani a játékosokat, Tiszta Dayz nincs értelme jónak lenni, csak arra ne lőj akivel egy csapatban vagy.
Mindegy is a multi része nagyon nem tetszett,
Itt viszont amit DarkZone-ban kiütöttem lootot, nem tarthattam meg, mert a kivonási pontnál mindig volt egy köteg camper. Szóval én max csak a bossból szállítottam az árút a campereknek.
Nem tetszett hogy halál után egy percen belül vissza lehetett érni a halálom helyére. Ha Rogue-ként haltam meg 20 sec volt a büntetés amit várnom kellett a respawnra, de még így is visszaértem a csatába.
A kivonási pontrol mindenkinek üzenetet küld a Divison, még a Rogue is Division-höz tatozik, csak ő a többi Division-t öli? Ez most hogy van, miért kell a Rogue-nek is meghívót küldeni. És halál után már nem is vagy renegát, azonnal vissza állsz a "jó" oldalra, és amíg hátba nem szúrsz valakit, (hacsak nem emlékeznek a nevedre) nem fog nekik feltűnni hogy lőállásba helyezkedsz.
Miért nem lehet akkor már rendesen csapatokra osztani a játékosokat, Tiszta Dayz nincs értelme jónak lenni, csak arra ne lőj akivel egy csapatban vagy.
Mindegy is a multi része nagyon nem tetszett,
Egy teljesen más játéknál tapasztaltam PS4en talán (CoD Bo3),lehetséges,hogy csalás volt mégpedig az,hogy pont én voltam az utolsó áldozat és engemet mutatott a killcam.Érdekes volt,hogy a sniper fegyveres játékos megvárta mig kifutok egy mondjuk fojosóból és pont fejbe lőtt oldalról amint kiértem belőle.Mint aki tudta,hogy jönni fogok.A meccs végén az eredménye ha jól emlékszem akkor 34 ölés és 4 halál volt.Kicsit sem volt gyanus.
Hát ha volt radarja akkor úgyis tudja meg ugyebár a vision pulse. Quickscopolni nem olyan nehéz főleg konzolon Meg most nem azért hogy verjem itt magam de már volt 20/1 es statom Codba nem lehetetlen
Egyébként nálam is egyre esélyesebb hogy a játékmegvételből nem lesz semmi.
Már alapból félve áltam hozzá, de hogy sorra jönnek a negatív dolgok így egyre inkább csak esélyes hogy nem fogok játszani vele.
Egy teljesen más játéknál tapasztaltam PS4en talán (CoD Bo3),lehetséges,hogy csalás volt mégpedig az,hogy pont én voltam az utolsó áldozat és engemet mutatott a killcam.Érdekes volt,hogy a sniper fegyveres játékos megvárta mig kifutok egy mondjuk fojosóból és pont fejbe lőtt oldalról amint kiértem belőle.Mint aki tudta,hogy jönni fogok.A meccs végén az eredménye ha jól emlékszem akkor 34 ölés és 4 halál volt.Kicsit sem volt gyanus.
Egyébként nálam is egyre esélyesebb hogy a játékmegvételből nem lesz semmi.
Már alapból félve áltam hozzá, de hogy sorra jönnek a negatív dolgok így egyre inkább csak esélyes hogy nem fogok játszani vele.