- A vártnál tovább tart a The Division bétatesztje
- A szerverek holnap délben állnak le
- A Ubisoft azért hosszabbított, hogy azok is kipróbálhassák a játékot, akik későn jutottak be
Az eredeti tervek szerint a The Division bétatesztelése magyar idő szerint ma délben ért volna véget, a Ubisoft azonban úgy döntött, hogy egy kis extra időt ad azoknak, akik csak későn tudtak csatlakozni.
A béta immáron február 2-án, magyar idő szerint délben fejeződik be, vagyis pontosan egy nap haladékot kaptunk.
A hosszabbítás minden bizonnyal jól jött sokaknak, a bétába való bekerülés ugyanis nem volt éppenséggel könnyű vagy gyors. Annak garantált férőhelye volt, aki előrendelte a játékot, vagy vett egy kulcsot, mindenki másnap azonban sorban kellett állnia -- a teszt első olyan napján, amikor már mind a három platformon felpörögtek a szerverek, a Ubisoft jelezte, hogy szinte lehetetlen a bejutás azoknak, akik a várólistán vesztegelnek.
A The Division béta Xbox One konzolon január 28-án indult, míg PC és PS4 platformon január 29-én, így mindenkinek ízelítőt adva abba, mi vár ránk március 8-án, amikor a végleges program a boltokba kerül. Készítettünk videót a tesztről, ezt itt nézhetitek meg.
A Dark Zone-on meg még dolgozniuk kellene, ahogy kivettem az lenne a Multi mozgatórugója. De a jelenlegi formájában nem fog megállni. Egy percen belül vissza értem a halálom helyére, és rátámadtam a gyilkosomra.
Nem tetszik hogy a kivonási pontot kempelve jobban megéri játszani mint Bossokat ölni. Vagy hogy a Rogue is tudja hol lesz a következő kivonás.
Amúgy sem értem hogy a Single player részből összecheatelt karakterrel be lehet majd menni multiba? Hogy fog ez megállni? Figyelembe veszi ki hányas szintű mikor egy zónába teszi őket?
Én félek a Multi részétől.
Ellenben reddit-en tegnap kiborították a bilit, hogy a szerverek semmilyen validációt nem végeznek a kliens által küldött adatokról (hogy ez csak bétában lesz így vagy ez marad élesre nem tudni), de ennek hála gyakorlatilag csak az nem tud PC-n csalni aki nem akar. Sebezhetetlenség, végtelen tár, láthatatlanság, teleportálás, van minden... Elég gáz.
Ellenben reddit-en tegnap kiborították a bilit, hogy a szerverek semmilyen validációt nem végeznek a kliens által küldött adatokról (hogy ez csak bétában lesz így vagy ez marad élesre nem tudni), de ennek hála gyakorlatilag csak az nem tud PC-n csalni aki nem akar. Sebezhetetlenség, végtelen tár, láthatatlanság, teleportálás, van minden... Elég gáz.
A Béta tartalma kevésre sikeredett szívesen játszottam volna vele tovább is.
Bár a Dark Zone inkább a nem tetszett kategóriába tartozott. Teláltam egy Sárga muksót, az lehetett a helyi Boss, mert mindig dobott kéket zöldet. De a loot kijuttatása 3-ból 2 nem sikerült, mert a legtöbben csak arra álltak rá hogy a kivonási pontot campeljék. És ez kicsit unalmassá, egyedül meg játszhatatlanná tette. Remélem itt több játékmód is elérhető lesz, vagy nem tesz össze annyi csapatot hogy megérje csak a kivonási pontot campelni. Jó lenne ha nem lenne publikus egy kivonás mert nehéz úgy eldönteni ki rogue, ha csak ott kezdi el a gyilkolászást. Vagy a rogue mark megmaradna egy óráig.