Az első reakció: konzolport. WASD-re fixen bedrótozva (noob kurzoros vagyok, én kérek elnézést), úgyhogy X360 kontrollerrel nyomtam, azzal mondjuk lényegesen egyszerűbb is az irányítás.
A grafika szerintem jó, sőt az animációk nagyon klasszak, ezzel nincs baj. A nyomozásos mókában nem épp egyértelműek a feladatok/kiírások, vagy én nem értettem, mit vár el tőlem a játék, bár egyelőre a főszálat, és a bérházban a mosókonyhában dekkoló csajhoz tartozó mellékküldetést csináltam meg. Nem tudom, hogy ez a játékmenet (bizonyíték begyűjt, emberek megszáll/manipulál, következtet -> win), mennyi ideig köt majd le, meglátom, ha lesz hozzá még kedvem mert...
Mert a démonok kicsit kiidegeltek. Szerintem nem olyan kicsi a látóterük, sőt állandóan kergettek. Mögéjük mész, kiírja, hogy jobb ravasz megtámad, aztán bal analóg le és egy random gomb megnyom. Ezt a random gombot nem értem, miért kell ennyire túltekerni a játékot, én ezt fölös szívatásnak érzem. s ugye ha hibázol, kezded elölről a checkpointtól. Mert hát mentés az nincs, konzolportról lévén szó. (Mókás amúgy a menüben a "PC options" felirat, mint amolyan fekély a testen, utólag beleszuszakolt opció...)
Szóval nem tudom, egyelőre vegyesek az érzelmeim, de egy elpuskázott lehetőségnek tűnik.
Nem tűrök meg más zsarnokot, csak azt a kis hangot a lelkemben. (Mahátma Gandhi)
Story bővebben:
Ronan O'Connor magánkopó bőrébe bújva egy szellemet alakíthatunk, aki saját gyilkosságának ügyében nyomoz. Lehetőségünk van átsuhanni a falakon, megszállni az élőket, és az így szerzett információkat átadhatjuk más embereknek, ezzel előre gördítve a nyomozást. Mi több, O’Connor szakmáját a kísértetek síkján is kamatoztathatja, amikor más szellemek lezáratlan ügyeit oldja meg, ezzel átsegítve őket a túlvilágra.
A játék gépigénye
Trailer:
Na, megjelent ez a gyönyörűség...
Lehetőségem volt kipróbálni, és írnék róla egy gyors véleményt.
Maga a story-ja nagyon tetszett, hogy a saját gyilkosságunk ügyében kell nyomozni, de a játék készítői nem tudom komolyan gondolták-e a nyomozós részeket. Nézzétek csak meg a mellékelt videót:
Nézzétek meg! Semmi interakció. Ahova ki vannak téve a számozott kis sárga cetlik oda kell menni és meg van a bizonyíték. Ennyi? Igen ennyi. Pedig az egész játék a nyomozásra fog épülni... Jó néha meg lehet szállni az embereket, hogy az emlékeikben kutakodjunk, de tényleg ennyi. (Az L.A. Noire ezerszer jobb volt)
A grafika az szerintem egész jó benne, de senki sem fog tőle elájulni.
Aztán ott vannak azok a démonok vagy nem tudom mik... A kinézetük az nagyon ott van (menő). De a mozgásuk amikor falakon át nézzük őket egyszerűen behalsz a röhögéstől. Emellett elég kicsi a látóterük, szóval simán elmehetsz mellettük, csak maguk elé néznek. A harc ellenük ilyen jó kis quick-time eventtel lett megoldva. Szóval ezek az ellenfelek elég gázok így összességében.
Röviden a véleményem: Nem jött be. Sokkal több mindent is ki lehetett volna belőle hozni. De ez csak az én véleményem. Kíváncsian várom, hogy ti mit szóltatok hozzá.
Ronan O'Connor magánkopó bőrébe bújva egy szellemet alakíthatunk, aki saját gyilkosságának ügyében nyomoz. Lehetőségünk van átsuhanni a falakon, megszállni az élőket, és az így szerzett információkat átadhatjuk más embereknek, ezzel előre gördítve a nyomozást. Mi több, O’Connor szakmáját a kísértetek síkján is kamatoztathatja, amikor más szellemek lezáratlan ügyeit oldja meg, ezzel átsegítve őket a túlvilágra.
A szerkesztőségi anyagok vírusellenőrzését az ESET programcsomagokkal végezzük, amelyet a szoftver magyarországi forgalmazója, a Sicontact Kft. biztosít számunkra.