Friss információk szerint a Michael Fassbender főszereplésével készülő Assassin’s Creed mozifilm szkriptje kisebb-nagyobb átalakításokon esik át. A férfi, aki a változtatásokat eszközli, nem más, mint Scott Frank, akinek olyan filmek megszületését köszönhetjük, mint a Szóljatok a köpcösnek, a Marley meg én, az idei Farkas (The Wolverine), vagy a Tom Cruise nevével fémjelzett Különvélemény. Az 1960-as születésű amerikai forgatókönyvírót 1999-ben Oscarra jelölték a George Clooney és Jennifer Lopez főszereplésével elkészült Mint a kámfor című akció-komédia megírásáért, ám végül a díjat az Érzelmek tengerében könyvéért Bill Condon zsebelhette be. Ugyanakkor a Különvéleményért Nebula-, Hugo-, Bram Stroker- és Saturn-díjra is jelölték, utóbbit el is nyerte 2003-ban.
Frank a következőket nyilatkozta a készülő forgatókönyvről:
„Jelenleg újraírom az Assassin’s Creedet; azt imádom benne, hogy ezelőtt még sosem adaptáltam videojátékot, és ezért új kihívások elé állít. Imádok teljesen új dolgokat kipróbálni, ha lehetőségem van rá, és ez különösen igaz az újraírásra.”
Mivel a Ubisoft a kezében tartja a munkálatokat, ezért nagy nyomást gyakorol a stábra, ami a film előnyére válhat, elvégre egyetlen korábbi Assassin’s Creed játék történetével sem akadt gond. A 2015 júniusában debütáló mozifilm jelenleg előkészületi fázisban van, csupán a főszereplő kiléte derült ki. Amíg Michael Lesslie forgatókönyvét plasztikázzák, talán napvilágot lát a direktor személye, és egy-két új arc is felbukkanhat.
Nem látom értelmét annak, hogy az egyik játék történetét vigyék vászonra, hiszen (talán az első rész kivételével) mindegyik elég filmszerű volt, engem legalábbis az HBO történelmi sorozataira emlékeztettek.
Ha meg valami mixet akarnak az összesből, az is elég kockázatos. Szóval vagy teljesen új sztori, vagy bukás. Szerintem.
A legtöbb harmatgyenge adaptációbak köze sem volt az alapul szolgáló játék készítőihez, szóval bizakodásra adhat okot, hogy az Ubisoft ilyen szorosan fogja a gyeplőt. :)
Nem látom értelmét annak, hogy az egyik játék történetét vigyék vászonra, hiszen (talán az első rész kivételével) mindegyik elég filmszerű volt, engem legalábbis az HBO történelmi sorozataira emlékeztettek.
Ha meg valami mixet akarnak az összesből, az is elég kockázatos. Szóval vagy teljesen új sztori, vagy bukás. Szerintem.
Esetleg Philip K. Dicket, mivel ezek irodalmi díjak. De még őt sem a Különvélemény miatt. (Más miatt igen, a Hugo-díjat meg is kapta.) A Bram Stoker-díjat (nem Stroker!) pedig a horror műfajban szokták osztogatni nem a sci-fi-ben.