A Bethesda E3 2016-os konferenciáján bejelentett Skyrim Special Editionről szépen lassan egyre több részletet tudhatunk meg, például tegnap kiderült, hogy működni fognak vele a régi modjaink. Ma pedig Pete Hines, a cég PR és marketing igazgatójának Twitter-oldaláról arról értesülhettünk, hogy nem csak modjainkkal, de a régi mentéseinkkel is gond nélkül játszhatunk majd a Skyrim remasterrel.
Pete Hines egy Twitter-bejegyzésben erősítette meg, hogy a Skyrim Special Edition PC-s változata csak a 64 bites Windows-rendszereken fog futni, illetve, hogy ennek megfelelően egy saját, új modkészítő programot is kapunk, amit majd a weboldalukon tesznek közzé. Végül, de nem utolsó sorban pedig azt is megosztotta a PR és marketing igazgató, hogy azoknak a PC-s játékosok, akik rengeteg időt öltek az eredeti verzióba, nem kell aggódnia, mert mentésüket átvihetik az október 28-án érkező Special Editionbe.
Érdemes hozzátenni, hogy ezen hírek csak a PC-s kiadásra igazak, szóval könnyen előfordulhat, hogy ez a megoldás az Xbox és PS játékosok számára nem lesz elérhető.
Hat igen, eppen alkalmazhatnanak is vagy felkarolhatnanak igenyesebb modder csapatokat, de valami miatt ezt egyelore nem eroltetik. Viszotn amitlehet, abban segitik oket, lasd az Enderal vagy a Skywind projektet. Elobbinek meg a Nehrim idejen volt, hogy a Bethesda be is segitett nekik egy apro, de a tovabbhaladas szempontjabol roppant fontos kerdesben (talan az akkor Constuction Kitben kellett valami megvarialni, es a Bethesda frissitett miattuk a szerkeszton, vagy valami ilyesmi, regen volt mar...)
Az biztos, hogy pl a Fallout 3 egyik nepszeru varosepitos modjat szinte egy az egyben attettek a Fallout 4-be, es meg volt par aprosag, ami visszakoszon mindig a kovetkezo projektben. Sot, Howard pont most mondta 1-2 napja az E3-on, hogy a Fallout 4 parbeszed rendszeret nagyon elcsesztek, most mar o is belatja, mert nem csak a jatekosok talaltak "egybitesnek", de o maga is, foleg a korabbi reszekben latott megoldasok utan. Ebbol a szempontbol nagyon is figyelik es kovetik a visszajelzeseket, a nagyon nepszeru modokat (metr ugyebar attol nepszeru valami, mert tomeges igeny miatt sokat hasznaljak), es tanulnak beloluk.
Meg az is lehet, hogy egy-egy modder bekerul hozzajuk dolgozni, volt mar erre is pelda par eve, mi is irtunk rola. A Falskaart keszito srac akart menni a Bethesdahoz, de latva a projektet a Bungie hamarabb lecsapott ra :)
http://www.elderscrolls.hu/cimlap/5-news/193-mod-skyrim-get-job-at-bungie
Egyébként leborulok a tájékozottságod előtt. :D Említettem is, hogy "a Bethesda arculatát tekintve...", de hogy valóban ilyen jófejek, az valahogy elkerült eddig. A Falskaar az egész pofás projekt volt, azt mondom kiérdemelte a srác, de a map azért hagyott némi kívánnivalót maga után. Nem érződött túl "hihetőnek" a landscape, itt-ott mesterkélt volt, pedig az nem olyan erőforrásoktól függő dolog, mint mondjuk a voice acting, meg ilyesmi, de példátlanul jó volt az a munka, az tuti. Én is az ő tutorialjaiból néztem meg néhány dolgot, nagyon vágja a témát.
Én nem hittem eddig sem, hogy bármi probléma lenne a TES VI-tal, azon kívül, hogy háttérbe van szorítva más projektek miatt. Az nekem is szúrta a szemem, hogy miért pont azt hanyagolják most, hogy végeztek a Fallout 4-gyel is, mert elkötelezett fanja vagyok a szériának, de ez már a személyes vélemény része.
Hat igen, eppen alkalmazhatnanak is vagy felkarolhatnanak igenyesebb modder csapatokat, de valami miatt ezt egyelore nem eroltetik. Viszotn amitlehet, abban segitik oket, lasd az Enderal vagy a Skywind projektet. Elobbinek meg a Nehrim idejen volt, hogy a Bethesda be is segitett nekik egy apro, de a tovabbhaladas szempontjabol roppant fontos kerdesben (talan az akkor Constuction Kitben kellett valami megvarialni, es a Bethesda frissitett miattuk a szerkeszton, vagy valami ilyesmi, regen volt mar...)
Az biztos, hogy pl a Fallout 3 egyik nepszeru varosepitos modjat szinte egy az egyben attettek a Fallout 4-be, es meg volt par aprosag, ami visszakoszon mindig a kovetkezo projektben. Sot, Howard pont most mondta 1-2 napja az E3-on, hogy a Fallout 4 parbeszed rendszeret nagyon elcsesztek, most mar o is belatja, mert nem csak a jatekosok talaltak "egybitesnek", de o maga is, foleg a korabbi reszekben latott megoldasok utan. Ebbol a szempontbol nagyon is figyelik es kovetik a visszajelzeseket, a nagyon nepszeru modokat (metr ugyebar attol nepszeru valami, mert tomeges igeny miatt sokat hasznaljak), es tanulnak beloluk.
Meg az is lehet, hogy egy-egy modder bekerul hozzajuk dolgozni, volt mar erre is pelda par eve, mi is irtunk rola. A Falskaart keszito srac akart menni a Bethesdahoz, de latva a projektet a Bungie hamarabb lecsapott ra :)
http://www.elderscrolls.hu/cimlap/5-news/193-mod-skyrim-get-job-at-bungie
Csakhogy idokozben az emberek, foleg a nextgen tulajok elkezdtek bombazni a Bethesdat, hogy bmeg, ha mar egyszer megcsinaltatok, rakjatok mar fel XB1/PS4-re, vagy ha nem, akkor legalabb legyen rajta a visszafele kompatibilis listan, mint sok mas jatek. A Microsoft ide vonatkozo szavazasan evek ota vezet a Skyrim, de nem tortent semmi, egeszen mostanaig. Mert a Bethesda (a kiado) sem huyle, ha ekkora igeny van ra nextgen oldalrol, akkor nana, hogy reagalnak ra. Viszont kiadni az alap allapotban nem lett volna tul etikus, ezert megprobaltak nemi barkacs tuninggal szebbe tenni, kvazi aktualizalni. Ezert aztan kapott 64 bites klienst, nemi friss grafikai extrakat, effekteket es persze texturakat, mert hat a texturak... :D ugye PC-n 0day volt a HighResPack, ingyen, nem hiaba.
Es ennyi. Mivel ez egy lezart, befejezett projekt, a Bethesda (a studio) azota mar Fallout 4-et befejezve 2 ismeretlen projektet keszit, ezert a Skyrim SE-t kvazi par programozo rakta ossze, nem dizajner. Ezert is vicces olvasni a sok ostoba ember sirasat, hogy emiatt csuszik a TES VI... Es ezert sem kerult bele semmi extra tartalom, csak az alapjatek + dlc, semmi mas. Majd a juzerek leszedik ami kell nekik, kvazi minden mod elerheto lesz konzolra, leszamitva a tobb gigas projekteket, mert hat a konzolos lesz egy kis tarhely limit (eleinte mindenkeppen), a modok max meretet illetoen.
Én nem hittem eddig sem, hogy bármi probléma lenne a TES VI-tal, azon kívül, hogy háttérbe van szorítva más projektek miatt. Az nekem is szúrta a szemem, hogy miért pont azt hanyagolják most, hogy végeztek a Fallout 4-gyel is, mert elkötelezett fanja vagyok a szériának, de ez már a személyes vélemény része.
Csakhogy idokozben az emberek, foleg a nextgen tulajok elkezdtek bombazni a Bethesdat, hogy bmeg, ha mar egyszer megcsinaltatok, rakjatok mar fel XB1/PS4-re, vagy ha nem, akkor legalabb legyen rajta a visszafele kompatibilis listan, mint sok mas jatek. A Microsoft ide vonatkozo szavazasan evek ota vezet a Skyrim, de nem tortent semmi, egeszen mostanaig. Mert a Bethesda (a kiado) sem huyle, ha ekkora igeny van ra nextgen oldalrol, akkor nana, hogy reagalnak ra. Viszont kiadni az alap allapotban nem lett volna tul etikus, ezert megprobaltak nemi barkacs tuninggal szebbe tenni, kvazi aktualizalni. Ezert aztan kapott 64 bites klienst, nemi friss grafikai extrakat, effekteket es persze texturakat, mert hat a texturak... :D ugye PC-n 0day volt a HighResPack, ingyen, nem hiaba.
Es ennyi. Mivel ez egy lezart, befejezett projekt, a Bethesda (a studio) azota mar Fallout 4-et befejezve 2 ismeretlen projektet keszit, ezert a Skyrim SE-t kvazi par programozo rakta ossze, nem dizajner. Ezert is vicces olvasni a sok ostoba ember sirasat, hogy emiatt csuszik a TES VI... Es ezert sem kerult bele semmi extra tartalom, csak az alapjatek + dlc, semmi mas. Majd a juzerek leszedik ami kell nekik, kvazi minden mod elerheto lesz konzolra, leszamitva a tobb gigas projekteket, mert hat a konzolos lesz egy kis tarhely limit (eleinte mindenkeppen), a modok max meretet illetoen.
Majd berakjak az okosabb megoldasokat 5 ev mulva a TES VI-ba, ahogy a FO 3 jellegzetes modjai is visszakoszonnek a FO 4-ben.
#2
kb. egy fájlt kell bemásolni. simán elérhető fix.