A For Honor béta rekordot állított fel, és a játék startja is jól sikerült. A premier után az Ubisoft, a becsületért vívott harcos programját 46 ezer ember nyúzta a Steamen, majd egy héttel később már csak 21 ezer ember érdeklődött naponta a játék iránt, később pedig ez a szám még inkább lecsökkent, pont úgy, mint a The Division esetében.
A For Honor tetszés-indexe nem változott a premier óta (a mi kritikánkat a most megjelenő PC Guruban olvashatjátok), de a játékosszám-csökkenés nemcsak a technikai gondok miatt történhetett, hanem azért is, mert kitanulni a harcot nem éppen egy perc, bizony az időt rá kell szánni a kardvívás megtanulására. A program tehát komplexebb, mint azt sokan gondolták. Ha jó harcostársakkal hoz össze a sors, élvezetes lehet, de ez a nagymértékű játékos-bázis csökkenés nem éppen biztató a For Honor jövője szempontjából...
Aki azt írja, hogy Pay-to win a játék az nézzen utána egy kicsit mert skillt nem lehet venni csak itemet, de az itemet is 3-4 Reputation szint után fullra lehet húzni.
+ 60 eu-s játékban paytowin ....
Nem merem mondani hogy megéri, mert drága, de azt sem mondanám, hogy rossz választás lenne.
Remélhetőleg az nem jár így, bár....