Impresszív statisztikákat halmozott fel a Steam a kezdeti lépései óta: tíz év, tízezer játék, Windows, Linux, Mac és most már VR rendszereken is. Ez utóbbiakhoz már több mint 600 cím érhető el, melyhez közel 6 hónap kellett a játékfejlesztőknek, bár belátható, hogy a legtöbbje még csak szárnypróbálgatás, de korai lenne csak ezért temetni a virtuális valóságot. Ráadásul számos helyre licenszelik a SteamVR Tracking technológiát, ennek kapcsán tartja a két napos Steam Dev Days tájékoztató-oktató konferenciát a Valve az érdeklődő fejlesztők számára, kiadói kapcsolatok, anti-cheat implementálás, Vulkan API, VR tartalmak és játékok pszichológiájának témaköreiben.
Szívből reméljük, hogy a százezres álomhatárt is elérik, és még ha csak töredéke is lesz a teljes kínálatnak az, amit szóra érdemesnek tartunk, akkor sem lesz elég egy élet mindegyiknek a végigjátszásához. A srác, aki halomba hordja a játékokat most újabb életcélt tudhat magáénak.
Ti hány százalékát birtokoljátok a kínálatnak?
Na ezeknek az időknek éljük a reneszánszát, hála a steamnek. Szóval, kösz Gaben hogy felszínre törhetnek a régi emlékek!