- Még egy vezető fejlesztőt veszített a Mass Effect: Andromeda
- Kilépett a vezető író, Chris Schlerf
- A Bungie-nál fog tovább dolgozni
Rövid időn belül már a második, vezető pozíciót betöltő fejlesztőjét veszítette el a Mass Effect: Andromeda: december végén a játék vezető fejlesztője, Chris Wynn távozott most pedig a vezető írója, Chris Schlerf döntött úgy, hogy továbbáll.
Schlerf nagyjából két éve csatlakozott a BioWare gárdájához, ahol, a LinkedIn profiljának tanulsága szerint, „a hagyományos BioWare-történetmesélés eszközeinek és technológiáinak kibővítésével foglalkozott, hogy ezeket a játékosok nagyobb szabadsága, a játékvilágon belüli narratíva és az aszinkron történetmesélés terén tudják használni.„
Schlerf Twitteren jelentette be a távozását (ami valójában már hónapokkal ezelőtt megtörtént, csak most közölte), és nem kell találgatnunk, hogy vajon, hol folytatja, egyúttal ugyanis azt is közölte, hogy Bungie-nál kapott állást, ahol minden valószínűség szerint a Destiny-sorozaton dolgozik majd. A Destiny még idén kap egy nagyobb kiegészítőt, majd 2017-ben jön a folytatás -- ezt az Activision jelentette be az üzleti konferenciáján.
Nekem még le kell játszani a trilógiát, mert nem volt türelmem annak idején belenéztem, de sok minden más mellett nem jutott idő neki, ez a játék meg szerintem kifejezetten azoknak készülne, akik inkább grindelnek és csak a harc érdekli őket. Majd meglátjuk, egyelőre a jelek nem mutatnak jó jövőt a játéknak.
A Mass Effect trilógia viszont minden hibája ellenére - szvsz! - életem játéka volt. Élveztem minden percét, és ki is maxoltam az összes részt. Talán a háromban voltak furcsaságok. N7 Crusader X-re húzva impossible sebzést okozott bárminek a megfelelő skillekkel kombinálva, a karakterek még a Citadel DLC után is relatíve kevés szerepet kaptak egyénenként, az univerzumra vonatkozó szövegadatokat meg valamilyen okból kifolyólag leredukálták már a 2-ben is, pedig én szerettem néha olvasgatni a kódexet. Talán ami a legidegesítőbb az a totál felületes és semmitmondó quest log és az egésznek a lezárása volt. A harcrendszerrel nem volt bajom, egy történetorientált játéknál nem tudom mi a gondja sokaknak ezzel a pofonegyszerű szisztematikával. (Mindig a nehéz fokozatokat választottam én is attól független.)
Nekem még le kell játszani a trilógiát, mert nem volt türelmem annak idején belenéztem, de sok minden más mellett nem jutott idő neki, ez a játék meg szerintem kifejezetten azoknak készülne, akik inkább grindelnek és csak a harc érdekli őket. Majd meglátjuk, egyelőre a jelek nem mutatnak jó jövőt a játéknak.
A Mass Effect trilógia viszont minden hibája ellenére - szvsz! - életem játéka volt. Élveztem minden percét, és ki is maxoltam az összes részt. Talán a háromban voltak furcsaságok. N7 Crusader X-re húzva impossible sebzést okozott bárminek a megfelelő skillekkel kombinálva, a karakterek még a Citadel DLC után is relatíve kevés szerepet kaptak egyénenként, az univerzumra vonatkozó szövegadatokat meg valamilyen okból kifolyólag leredukálták már a 2-ben is, pedig én szerettem néha olvasgatni a kódexet. Talán ami a legidegesítőbb az a totál felületes és semmitmondó quest log és az egésznek a lezárása volt. A harcrendszerrel nem volt bajom, egy történetorientált játéknál nem tudom mi a gondja sokaknak ezzel a pofonegyszerű szisztematikával. (Mindig a nehéz fokozatokat választottam én is attól független.)
Azt nagyon nem adom, hogy az egy lenne a legkönnyebb, mert bármilyen fokozaton a kettő után az első sarkon meg fogsz halni, annyira elszoksz a védelemről ! Apropó, probáltad-e már egy szál első szintű pisztollyal végigvinni a játékot? Olyan pofátlanul balanszol a második, hogy fetrengve röhög az egér a kezemben és nem tudok célozni... :) A három meg nem nehéz, egyszerűen túl lettek gyengítve a fegyverek, hogy nehéznek tűnjön, közben özönnek nyíl egyenesen rád az ellenségek töménytelenül. Kvázi nulla AI, az egész arról szól, hogy az ostobaságát próbálja azzal leplezni, hogy *****ssa rád az unitokat. Ezért van tele huskokkal az egész, mert azok közelharciak és nem tűnik fel milyen ostoba is a játék. :(((
Ráadásul mindhárom a korához képest ronda és elmaradott ( és itt nem az a lényeg, hogy nem szép, hanem, hogy ronda és rossz shooter ( főleg a három )). Épp tegnap mentem neki a háromnak megint, mert a családi megosztás miatt kiszorultam a saját fiókomból a Steam-en, az Originben meg csak ez van... :) De komolyan rosszul éreztem magam játék közben, annyira merev, kötött, suta, csúnya a játék. Pont ezért van az, hogy bár az elsőt 3x a másodikat 5x játszottam ki ( főleg a történek miatt ( Arkangel for prezident ! :) a harmadikat a mai napig 1x és nem is akarom újra látni ! Inkább lementem a végén Raymanezni... :P
@Andree - Uncharted... annak aztán durván szarnak kell lenni hogy a emberek ne legyenek oda meg vissza tőle....
@FunPro - Csak az a baj hogy Cthulhu szörnyeknek indultak... Lovecraft se magyarázta meg az öreg istennek célját ezért tűntek még ridegebbnek és félelmetesebbnek... Sovereign monológjától az ember háta borsozott, a kettőbe is volt pár jó szövege Harbingernek, de már érződött hogy valamit beerőltetnek végül és ezzel elveszett a misztikum. Az SW-be a midicloriánok voltak hasonlók... de még az se szüntette meg az Erő misztikumát teljesen.
@Acton96 - ez akkor is azt jelentheti hogy amit kitalált azt nem találták elég emészthetőnek a nagy közönség számára vagy nem volt elég PC... semmiképpen nem jó jel...
Szintesésről nem tudok őszintén beszélni, mert kevés Bioware játékkal játszottam és általában az a tendencia mindenhol, hogy az első a legjobb és azután minden más csak rókabőr. Ritkább esetekben van olyasmi is, hogy felülmúlja az elődjét, de ez kevés játéknak adatott meg, mert sokszor az a csapat is rosszul alakul át, aki végzi a fejlesztést.
Van amikor jót tesz az, hogy elmennek máskor rosszat és ez fordítva is igaz. A lényeg, hogy ne egy Prey 2 legyen a végén, amit elnyújtottak majd kibeleztek.
bocis de most Biower-röl van szó.(EA ás téma)(max kevés közük van )
2. most hogy kiadtak egy szar Need for Speed-et meg egy üres Star Warst szerintem az segítette ezt leginkább. ja meg be zárták a NFS WORLD öt is ami szerintem sokkal jobb volt mint a legújabb.
Namur
bár most hogy vége SHEAPARD sztorijának nem is csodálom kilép pár író
1.2.3 végig speapard és a Kaszások voltak fő figyelemben a többi csak köré lett burkolva mit cselekmény történés
Bár ezen már lényegtelen veszekedni ANDROMÉDA nagyon nehéz lesz vissza hozni az embereket ebbe az univerzumba vagy meg szerettetniük velünk az új HŐSÖKET
meg ez hogy követi a trendet hazugság mert a Biower a Dragon Age-el meg a Mass Effectel nem sorozatot vagy Franchist csinált haname egy univerzumot alkotott meg mint a LOTR vagy SW vagy ST. Első ME 2008-ban jelent meg a 3-dik pedig 2012 van közte 4 kemény év és azalatt a 4 év alatt sokat változtak az igények a játékok felé,mert most már emberek zöme csak odáig tud jutni hogy csak lőni keljen nem pedig gondolkodni mert mire elolvassa a 2. mondatot is addigra már megunja és mondja hogy jaj unalmas lett a játék.
Én tisztelem a Biowert hogy ők igen is a story-ra mennek nem pedig a top grafikára vagy eladásra .
és csak a CD Project tudod ugyan ilyen minőséget csinálni.
(mi a f**** indultam be enyire rád? nem is tudom mindegy :D )
Ez amúgy egy teljesen érdekes kérdés, hogy a harcrendszeren miért változtattak. Ha jól emlékszem sokaknak nem tetszett, ami volt az 1-ben. Az is lehet, hogy rájöttek, hogy az előző részt inkább a történet vitte el, ezért könnyítettek a játékmeneten. Mindenesetre, azt tény, hogy könnyebb lett a játék.
Sajnos, valahogy le kellett zárni a történetet, és ehhez el kellett kezdeni a magyarázatok gyártását. Ha nem magyarázzák el, hogy ki mit miért csinált, akkor még jobban felháborodott volna mindenki. Pedig így is kapott rendesen a sorozat a befejezés miatt.
Azzal egyetértek, hogy voltak fölös karakterek (Kasumi), volt akit hanyagoltak (Garrus), valamelyik pedig több szerepet kapott, mint a többi (Thane).
A karakterküldetések viszont a kettőben voltak a legjobbak. Igaz, nekem talán túl sok is volt a kettő. A bányászást nem szerettem, az bolygójárós küldetéseket szintúgy. Azonban, ezek ellenére is bőven jobb, mint az egy.
A storyt is ott kezdték elrontani azzal hogy meg akarták magyarázni hogy a reaperk miért teszik azt amit tesznek...
A karakterekből volt egy tucat . Szuper. csak valamelyiknek főleg ha nem akarsz vele bomcsika vávázni olyan kevés dialogusa volt hogy az pofátlanság.
Ez amúgy egy teljesen érdekes kérdés, hogy a harcrendszeren miért változtattak. Ha jól emlékszem sokaknak nem tetszett, ami volt az 1-ben. Az is lehet, hogy rájöttek, hogy az előző részt inkább a történet vitte el, ezért könnyítettek a játékmeneten. Mindenesetre, azt tény, hogy könnyebb lett a játék.
Sajnos, valahogy le kellett zárni a történetet, és ehhez el kellett kezdeni a magyarázatok gyártását. Ha nem magyarázzák el, hogy ki mit miért csinált, akkor még jobban felháborodott volna mindenki. Pedig így is kapott rendesen a sorozat a befejezés miatt.
Azzal egyetértek, hogy voltak fölös karakterek (Kasumi), volt akit hanyagoltak (Garrus), valamelyik pedig több szerepet kapott, mint a többi (Thane).
A karakterküldetések viszont a kettőben voltak a legjobbak. Igaz, nekem talán túl sok is volt a kettő. A bányászást nem szerettem, az bolygójárós küldetéseket szintúgy. Azonban, ezek ellenére is bőven jobb, mint az egy.