- Két Point Break DLC fog megjelenni a PayDay 2-höz
- Az ingyenes egy új karaktert hoz
- A fizetős pedig két új küldetést - ez 7 dollárba kerül
- December 3-án fog megjelenni a mind a kettő
- Ajánlott olvasmány: Payday 2 teszt
Keanu Reeves kapcsán számos híres film az eszünkbe juthat: a Mátrix-trilógia, a Féktelenül, az Ördög ügyvédje, a Johnny Mnemonic, a Bill & Ted kalandok, vagy a közelmúltból a John Wick, a szívemben azonban egy különleges helye van az 1991-ben kiadott Holtpontnak. Ebben Keanu egy olyan FBI ügynököt alakít (aki nem mellesleg egy egyetemi futballcsillag volt), aki szörfös bűnözők (Patrick Swayze a vezetőjük) közé épül be, hogy megállítsa őket, és közben bármiféle irónia nélkül használja a Brah! megszólítást. Egyszerűen tökéletes, ha még nem láttad, azonnal pótold, kiváló lenyomata a korai 90-es évek akciófilmjeinek!
Na, de elkanyarodtam, a hír igazi lényege az, hogy készül a szóban forgó film remake-je, azonos alaptörténettel, de nem egyszerűen szörfösökkel, hanem extrémsportolóknak hódító gazfickókkal, akik természetesen meg kell állítani. A felütés tökéletesen adja magát egy akciójátékhoz, adaptáció azonban nem, két PayDay 2 DLC viszont annál inkább lesz.
Az Egyesült Államokban decemberben, míg Magyarországon csak januárban esedékes film kapcsán egy ingyenes és egy fizetős DLC fog megjelenni a PayDay 2-höz december 3-án. Az ingyenes elhozza a játékba Bodhi, a rablók főnökének fizimiskáját, valamint egy mesterlövészpuskát, egy közelharci fegyvert, két maszkot és kilenc új perket.
Ezzel szemben a fizetős DLC, amely 7 dollárba kerül, két új küldetést hoz, és természetesen mind a kettő a film alapján készült. Locke megbízásából a Beneath the Mountain misszió során egy jól őrzött hegy belsejébe dugott szajrét kell kihoznunk, míg a Birth of Sky egy repülőgépre visz, amit röptében kell megszabadítanunk értékes rakományától, majd a földön gyorsan kereket oldanunk. Ezek mellett egy új pisztoly, négy maszk, négy közelharci fegyver és hat új zeneszám is érkezik, kettő Simon Viklundtól, a többi pedig a film zenei albumáról.
A PayDay 2-ről mostanában többször is hallhattunk, de nem jó értelemben. Pár héttel ezelőtt pattant ki a botrány, mikor az előzetes ígéret ellenére egy pofátlan mikortranzakciós rendszert vezettek be a fejlesztők, amik olyan fegyverfestéseket és boostereket tartalmaznak, amelyekkel előnyre tehetünk szert, és noha kooperatív játékkal állunk szemben, a rajongók kiakadtak, a helyzet pedig odáig fajult, hogy a Steam moderátorok sztrájkot hirdettek, ameddig az Overkill meg nem magyarázza magát. Az interjú össze is jött, de megnyugtató magyarázatot nem kaptunk, és még ma is forrong a közösség.
Aztán ott vannak a heistek is amik iszonyat királyul néznek ki. Szóval mindenféleképpen ki lesznek próbálva.
Egyébként a lázongás vicces volt, a legtöbb booster nem ad akkora pluszt hogy attól valaki sokkal jobb legyen. Így a skinek szinte csak a dekoráció szintjén maradnak itt is meg. A másik meg a fegyerek nerfelése volt, amit orvosolni fog hamarosan a weapon balance 3.0 (talán 3.0) egyenlőre még béta update de helyre rakja a rendet valószínűleg majd.
Úgy hogy nincs akkora hatalmas katasztrofális káosz egyenlőre. Az sokkal aggasztóbb hogy a skinek miatt megérkeztek a gyerekek is és azt hiszik ők a királyok és mindent tudnak, és ha nem úgy ugrálsz ahogy ők akkor kickelnek. Elég irritáló főleg hogy lassan infamy IV-ben leszek már és nyilván nem azért járok itt mert bal***** lennék. Szóval ja érdekes lesz a játék jövője :/
A perk deck meg egy vicc, hála a grindernek eljutottunk arra a pontra amikor már ha egy deck nem tölt HP-t az már fúj, szar, használhatatlan. Továbbá azt sem értem, hogy miért promozzák úgy ezt az izét mintha valami csapat megváltó deck lenne. Semmi csapat munkát nem igényel a deck és a csapat számára se biztosít előnyöket (ez már a grinder bemutatásánál is szúrta a szemem). Az ilyen deck-ek a játékban ami egy minimális csapat munkát igényel és az egész tárasaságra kihat az a gambler és a crewchief. Amúgy maga a decknek a működése elég érdekes. Főleg ha kontextusba helyezzük a régiekkel és azzal ,hogy terveznek egy új perk deck balancot is. Redditen már jó ideje megy a diskurzus a dologról első körben dev által felvetett javaslatokról amik enyhén szólva is qurva nagy marhaságok (lásd armorer és a yakuza deck javaslatok...) Ezt az egész HP reg-es témát vissza kéne nyesni a játékban, hisz ott van 14 db fak + top tier hostage taker skill, annak bőven elégnek kéne lenni...
(itt halkan megjegyezném, hogy a cikkben 9 új perkről írnak [mint minden más gamer oldalon] szóval nem tudom, hogy most a cikk írója szimplán másolta a dolgot valahonnan, esetleg pont nem érdekli a játék vagy csak hülye hozzá, mert a játékban perk DECK-ek vannak és azon belül is 4 db perken az összes deck osztozik, szal semmi képen sem beszélhetünk 9 új perkről. Apróság de az én szememet nagyon szúrja az ha ugyan az a baromság több különböző oldalon is megjelenik ugyan abba a formában)
A skinekhez csak annyit, hogy kezdetben +4-et adtak (acc, stability) ami azért megfelel egy viszonylag közép kategóriás fegyver mod értékével. főleg úgy hogy ezzel az értékkel csökkenteni lehetett a még jobb modok negatív hatásait. Ezt csendben vissza nyesték +1 re (acc,stability) így tényleg jelentéktelen lenne az egész... lenne ha nem lenének továbbra is olyan skinek amik + dmg vagy + concealmentet adnának, és ezeknek a kombinációjával ilyet dolgot lehet művelni :
https://www.youtube.com/watch?v=4nuCMeaQKlc
A sale noobok engem nem nagyon zavarnak DW-n ha én hosztolok mapot. mivel olyan modot használok ami instant kickeli azokat a játékosokat akik privát profillal vagy az előzetesen általam megadott playtime alatt vannak (100 óra) és úgy akarnak csatlakozni...
Aztán ott vannak a heistek is amik iszonyat királyul néznek ki. Szóval mindenféleképpen ki lesznek próbálva.
Egyébként a lázongás vicces volt, a legtöbb booster nem ad akkora pluszt hogy attól valaki sokkal jobb legyen. Így a skinek szinte csak a dekoráció szintjén maradnak itt is meg. A másik meg a fegyerek nerfelése volt, amit orvosolni fog hamarosan a weapon balance 3.0 (talán 3.0) egyenlőre még béta update de helyre rakja a rendet valószínűleg majd.
Úgy hogy nincs akkora hatalmas katasztrofális káosz egyenlőre. Az sokkal aggasztóbb hogy a skinek miatt megérkeztek a gyerekek is és azt hiszik ők a királyok és mindent tudnak, és ha nem úgy ugrálsz ahogy ők akkor kickelnek. Elég irritáló főleg hogy lassan infamy IV-ben leszek már és nyilván nem azért járok itt mert bal***** lennék. Szóval ja érdekes lesz a játék jövője :/
Aztán ott vannak a heistek is amik iszonyat királyul néznek ki. Szóval mindenféleképpen ki lesznek próbálva.
Egyébként a lázongás vicces volt, a legtöbb booster nem ad akkora pluszt hogy attól valaki sokkal jobb legyen. Így a skinek szinte csak a dekoráció szintjén maradnak itt is meg. A másik meg a fegyerek nerfelése volt, amit orvosolni fog hamarosan a weapon balance 3.0 (talán 3.0) egyenlőre még béta update de helyre rakja a rendet valószínűleg majd.
Úgy hogy nincs akkora hatalmas katasztrofális káosz egyenlőre. Az sokkal aggasztóbb hogy a skinek miatt megérkeztek a gyerekek is és azt hiszik ők a királyok és mindent tudnak, és ha nem úgy ugrálsz ahogy ők akkor kickelnek. Elég irritáló főleg hogy lassan infamy IV-ben leszek már és nyilván nem azért járok itt mert bal***** lennék. Szóval ja érdekes lesz a játék jövője :/