A For Honor alfatesztje már javában zajlik PC-n, de csak egy kevés szerencsés vehet részt rajta. Bár lehet, hogy annyira nem szerencsések, ugyanis egyikük megszegve a titoktartási kötelezettségét elárulta, hogy komoly gondok vannak a matchmakinggel.
Mivel nincsenek dedikált szerverek, a For Honor a játékosokat P2P kapcsolattal igyekszik összekötni, ez azonban nem csak, hogy irritálóan hosszú keresési folyamatot eredményez, de olyan stabil, mint tájfun közepén egy kártyavár. Magyarán, alig jön létre a kapcsolat, máris megszakad. Emellett jó sokáig bámulhatjuk a VS képernyőt, és a host kilépésekor behaló party miatt is panaszkodnak. Mindezt a lenti videóban megtekinthetitek.
A Redditen már áll a bál, petíció is indult a dedikált szerverekért, sokan pedig szimplán elvesztették a For Honorba vetett bizalmukat. Viszont nem szabad elfelejteni, hogy a játék megjelenéséig még van két hónap, a fentiek pedig az alfateszt eredményei, ami közel sem a végleges játék. Éppen ezért temetni egyelőre nem kell, azzal legalább a januárban induló bétáig érdemes várni. Már csak azért is, mert a korábbi alfatesztben Böjti is részt vett, és az előzetese alapján neki nem voltak ilyen súlyos gondjai... legalábbis nem a matchmakinggel.
Bár játszoggatam vele, de továbra sem étem kinek fog egy moba játék 60€ megérni. Főleg így hogy az UBI a Divisionnel is leszerepelt, hogy mennyire értenek a PC multi playerhez. Persze megértem hogy ingyen hétvége meg lapátolják vissza a lóba..., de én csak azt látom hogy a season passban beígért tartalmakat nem kapom meg a pénzemért. Szóval még mindig nem tudom hogy az UBI vagy a Hello Games lopott e meg jobban idén.