A BlizzCon 2013-on végre a 2015-ben érkező Warcraft-filmről is megtudtuk az első fontos részleteket. A rendezvényen külön fórumot szenteltek a mozinak, Rob Pardo, Chris Metzen, Nick Carpenter, Duncan Jones rendező és Bill Westenhofer vizuális effekteket felügyelő szakember részvételével.
A történet eredetsztori lesz, azt meséli el, hogyan találkoztak az emberek és az orkok. Lothar és Durotan szerepelni fognak a filmben, de a forgatókönyv nem lesz egyoldalú, ugyanis Jones elmondása szerint mindig nézőpont kérdése, ki hős és ki szörnyeteg. Mentzen szerint a filmet úgy kell elképzelni, mint a Marvel-féle Ultimate univerzumot: azonos karakterek és történetek elmesélése megújult, érettebb formában.
Jones hozzátette, hogy a Warcraft-film struktúrája meglehetősen egyedi lesz, ugyanis nem tesz majd különbséget a harcoló felek moralitása között. Az orkok akciói éppúgy érthetők és szimpatikusak lesznek, mint az emberek tettei, bár hogy ezt miként érik el, nem került kitárgyalásra. Valószínűleg azonos időt töltenek majd az ellentétes karakterek a vásznon.
Jó kérdés persze, hogy hogyan fog kinézni a Warcraft-film. Bill Westenhofer effekttervező szerint félig élőszereplős, félig CGI alkotás várható, amiben minden karaktert színészek testesítenek meg, legyen az ember vagy valamilyen más lény. A látványért a Star Wars-filmekkel elhíresült Industrial Light & Magic felelős, szóval ha minden igaz, elképesztően szép moziélményben lesz részünk. A készítők úgy jellemezték az összképet, mint a Trónok harca találkozását az Avatárral. A helyszínek egyébként szintén a Warcraft világából származnak majd, Draenor, Dalaran, Stormwind és Ironforge nyertek eddig megerősítést. Alant koncepciórajzokat is láthattok, hála az IGN.com-nak.
A Warcraft-film jó eséllyel PG-13-as besorolást kap majd, de akárcsak a Nolan-féle Batman-filmek esetében, úgy a készítők igyekeznek feszegetni a határokat, hogy ne legyen gyerekes a végeredmény. A fő cél az, hogy a játékosok átéljék az élményt, amit a programok is nyújtanak, ám az ott látott rajzfilmes vonulatot realistább irányvonal váltja fel. Például a kardok nagyon nagyok lesznek, de épp csak annyira, hogy egy ember még tényleg elbírhassa őket. A forgatós jövő év elején indul, a filmet 2015 decemberében vetítik majd.
nem várok tőle többet mint akármelyik játék->film-től
azért megnéznék egy Armageddon-t "élőben" :D
(Ha jól emlékszem az első hírek 2006 környékén röppentek fel az esetleges film adaptációról.)