A pénzügyi adatok mellett egyéb érdekes adatokat is megtudhattunk az EA-től. 43 millió új játékos kapott rá az EA Sports játékokra, a Star Wars Galaxy Heroes-t napi 2,5 órát játsszák az emberek. Több mint 100 millió megtekintés jött csak a Battlefield 1-es videókra, és összesen több mint 44 millió órát töltöttek el a játékosok a Madden 17-ben. Emellett kiderült az is, hogy a Battlefield 1-gyel az első héten nagyjából kétszer annyian játszottak, mint a Battlefield 4-gyel, és 20%-kal többen játszottak a Fifa 17-tel az első héten, mint az elődjével. Utóbbi programnál a játékosok 2/3-a a Journey módot is kipróbálta – összesen 183 országban.
Pénzügyileg a FIFA, a Madden NFL és a Hockey Ultimate Team játékokból idén 15 százalékkal többet adtak el, mint a tavaly, viszont a Battlefield 1-ről és Titanfall 2-ről csak annyit tudunk meg Andrew Wilson vezérigazgatótól, hogy „a Battlefield 1 nem befolyásolja negatívan a Titanfall 2 eladásait. Mindkét shooter más, mindkettőnek van helye a piacon, és eléggé különböznek ahhoz, hogy elférjenek egymás mellett a polcokon.”
Blake Jorgensen vezérigazgató pozitív véleményét fejti ki a PS4 és Xbox One Scorpióról, 2016 végére számításai szerint el fogják érni a 80 milliós eladást, 2017-re pedig a 100 milliót összesen. Márciusban ez a szám 60 millió körül állt. A PS4 perpillanat 47,4 millión áll, az Xbox One-ról pedig nincsenek biztos adatok, de a VGChartz szerint 23,5 milliónál tarthatnak.
Összesítve az eladások tekintetében a cég 8%-os növekedésnek örvendhet a tavalyi 4,507 milliárdhoz képest, a negyedévi profit pedig 898 millió dollár, aminek 63%-a, vagyis 566 millió dollár a digitális eladásokból származik.