- Öt nap alatt 330 millió dollárt termelt a The Division világszerte
- Ezzel az eredménnyel lekörözte az eddigi csúcstartó Destinyt
- A hétvégén volt olyan pillanat, amikor egyszerre több mint 1.2 millió felhasználó lövöldözött a szervereken
Hihetetlen mérvű médiafelhajtás kerített a The Divisiont megjelenésének a Ubisoft, mely így az idei esztendőben megjelenő leghájpoltban programokat összeszedő listánkra is könnyedén felfért, ám az erőfeszítéseknek meg lett az eredménye, ugyanis az RPG elemekkel fűszerezett shooter nem csak az első napon, hanem a megjelenésének hetében is rekordokat döntött.
A kiadó a mai napon bejelentette, hogy öt nap alatt összesen 330 millió dollárt termelt világszerte a The Division (ebben a digitális és a dobozos eladások is benne vannak), maga mögé utasítva ezzel az új IP között eddig csúcstartónak számító Destinyt, amiből ugyanennyi idő alatt „mindössze” 325 millió dollár folyt be az Activision bankszámlájára.
A francia kiadó azt is elárulta, hogy ezen idő alatt 100 millió órát töltöttek a játékosok a vírusfertőzött New York utcáin tomboló bandák megregulázásával, a hétvégén pedig volt olyan pillanat, mikor egyszerre több mint 1.2 millió felhasználó jelentkezett be a The Division szervereire. Kis összehasonlításképpen: a roppant népszerű Dota 2 tud hasonló rekordot felmutatni. Persze nem teljesen fair a Valve portékájának eredményeit egy multiplatform címével összevetni (a géptípusokra bontva mondjuk már nem áll ilyen jól a The Divison, hiszen a Steamen eddig maximum 114 ezer játékos nyúzta egyszerre a programot), de a számok azt mutatják, hogy a Ubisoft jól tette a dolgát.
A cég online szolgáltatásokért felelős alelnöke, Stephanie Perotti azt is hozzátette az adatokhoz, hogy megérte ennyi időt és pénzt fektetni a játék online infrastruktúrájának fejlesztésébe, mely a premier napján bekövetkezett bakik után tényleg stabilan működik, és a jelek szerint a hétvégi hatalmas ostromot is remekül állta.
Mintha beülnél a moziba és a film közepén közlik veled, hogy nem volt elég idejük a forgatásra ezért a CGI jeleneteket a képzeletedre bízzák, a film végét pedig 1 hónap múlva nézheted meg, de a pénzed azért kell.
Akkor miről is beszélsz?
És arról beszélek, hogy napokkal a launch után megy a f*szméricskélés, mintha a játék minőségét ez jelezné / befolyásolná. Láttuk a Destiny adatait. Fél év után átcsapott az egész kendőzetlen profitéhségbe. Ezért említettem ezeket rossz hangnemben. Meggyújtották a magnézium fáklyát és most be kellene sz@rni hogy ez milyen fényes...Csak a kályhát nem rakod meg vele hogy fűtsön, világítani sem az igazi és a kaja is nehezen fő meg vele...
Akkor miről is beszélsz?