Tim Willits, az Id kreatív direktora árulta el, hogy nem egy az egyben ültetik át a motort a Quake Champions alá. Ennek egyik oka, hogy részben a Saber Interactive, részben az Id technológiáit fogja felhasználni a játék, tehát nem nevezhető tisztán Id Tech 6-nak. Ami kicsit furcsa, ugyanis a Saber Interactive elsősorban konzolokra fejleszt (TimeShift, Inversion, Halo: Master Chief Collection), és ez látszólag ellentmond annak, hogy PC zászlóshajónak szánják a címet. A másik kérdés, ami ennek kapcsán felvetődik, hogy mennyire lehet majd a Vulkan API-t kihasználni, ami a Doom esetében már bizonyított? Megjelenéskor meglátjuk.
A Quake Champions alatt nem az Id Tech 6 dolgozik majd
A Doom nagyszerűen teljesítő motorja után joggal gondoltuk volna, hogy ugyanaz duruzsol majd a Quake Champions alatt is.
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
Quake Champions megjelenés:
ismeretlen
Quake Champions gépigény:
még nem ismert
Hozzászólások
A hozzászóláshoz bejelentkezés szükséges.