Kisebb blogszünet volt, többek között azért, mert a briteknél voltam stúdiólátogatáson. Hogy mit néztem meg, azt csak majd a júniusi PC Guruban írhatom meg, addig köt az embargó. Viszont a hely eszembe juttatta azt, amikor legutoljára ott voltam. Akkor a Lionhead stúdiójában hesszeltem, és találkoztam egyik kedvenc játékfejlesztőmmel, Peter Molyneux-vel (a történelmi jelentőségű eseményről itt...
Kredenc írt ma egy összefoglalót az Electronic Arts és Take Two bokszmeccsének legutóbbi meneteiről. Az EA éppen újabb nagy falatot készül bekapni - persze 20-25 éve még nem volt ennyire torkos. Lássunk egy játékot ebből az időből, egészen pontosan 1984-ből, amikor még az EA is egy kisebb kiadó volt a sok közül (akkoriban az Ocean volt a nagy felzabáló).
Mostanában a Sam & Max két legújabb epizódjával játszottam, és hamarosan tesztelem az ötödik, évadzáró részt. Éppen 15 évvel azután, hogy az első Sam & Max kalandjáték megjelent a Lucasartstól.
Üdv! Grath, Sasa és a többi léhűtő után én is indítok egy ilyen blogszerű képződményt. Mivel arról úgyis írnak már elegen, hogy melyik trailer jött ki éppen, hány trillió poligonnal varázsol majd az Unreal 8 és ki mit látott a moziban két deathmatch között, én inkább a régi játékokról emlékezem majd meg, amolyan online NosztalGuru-szerűen.
A szerkesztőségi anyagok vírusellenőrzését az ESET programcsomagokkal végezzük, amelyet a szoftver magyarországi forgalmazója, a Sicontact Kft. biztosít számunkra.