Matt Wright, az Nvidia értékesítési főnöke igen határozottan foglalt állást a PC vs. konzolok kérdésben, amikor az MCV-nek adott interjút. Állítása szerint az Nvidia azon dolgozik, hogy megfelelő alternatívát nyújtsanak a PC-k képében a konzolokkal, úgymint a PS4-gyel és az Xbox One-nal szemben.
„A megszállott játékosok az elérhető legjobb játékra használható rendszert akarják, és az a PC. A PC, mint platform messze felülmúlja a konzolokat, ha játékról van szó, plusz ott vannak a számítógéphez járó egyéb extrák is.”
Azt azért elismerte, hogy egy külső szemlélő számára a PC-s játékok komplexebbnek és technikásabbnak tűnnek, de az Nvidiánál igyekszik annyira leegyszerűsíteni a dolgot, amennyire csak lehetséges, s szerintük már most egyre vonzóbb az alkalmi játékosok számára.
Az egyszerűsítésben nagy segítséget nyújt a Steam is, legalábbis Wright meglátása szerint. „A Steamnek már most több felhasználója van, mint az Xbox Live-nak” -- mondta. „Egy teljesen új generáció nőtt fel az olyan PC-játékokkal játszva, mint a Minecraft és a World of Tanks. Ők bizony hatalmas közösséget alkotnak.”
Mint PC-s játékos köszönöm, hogy kiállsz értünk! Jómagam is csatlakoznék a harchoz, de ezalatt a kis beszélgetés alatt ráébresztettél arra, hogy ennyi f*szságot még részegen sem tudnék kitalálni.
Nálunk meg igy indul egy autós játék ami még csak alpha , 10 pontok sorozatba :
Assetto Corsa
Might and Magic Legacy X, Elite:Dangerous, Wasteland 2 , Survarium, Assetto Corsa, Project Cars ( ezt kisirtátok, majd röhögök is jót rajta hogy nálatok mennyire le lesz butítva).
Amik csak mostanában engem érdekelnek/érdekeltek . És nem 50 év alatt , hanem egy átlagos pár havi termés.
A lista még nem is teljes azon a képen, képtelenség fejben tartani ennyi exkluzív címet.
Ezeknek a játékoknak te a nagyrészét nem is ismered, Ezzel nincs baj.
Még az a kérdés felmerül az előzőhöz kiegészitésnek : Miért mi lenne a jövő ha nem a PC? Talán konzolon fogják megírni a játékokat?
A link szövege...
De ha felmész egy maximum pc facebook oldalra és angolul is tudsz (ami főleg PC-s skill, meg a tehetség ehhez ahhoz) akkor rögtön látni fogod hogy jobb helyeken hogy vélekednek a témáról. Tömegesen kiröhögik a konzolt. Na de arrafele vannak is gépei az embereknek.
"Most ne kezd el sorolni hogy megjelent az uncsárted meg a gta 5 10 év alatt , mert azóta pécén olyan megközelítőleg 68 millió darab játékot fogyasztottam el."
És, jó ízűek voltak?
Egyébként meg Arma 3, Lichdom, szimulátorok, Flight pl. ezek is mind olyan játékok amiknél a tűzoltókat kéne hívni ha konzolon elindítanád. De még egy lájtos stratégiánál is. Nincsen ott számítási teljesitmény ilyen játékokhoz, csak az együgyü gamekhez.
Grafikán kivül is sok mindenben ki lehet használni még a hardware erejét , például nagyon egyszerű példa hogy konzolon még egy Sims sem tud normálisan működni , szanasszét kell butítani oda bármilyen játékot, ami pécés.
Most ne kezd el sorolni hogy megjelent az uncsárted meg a gta 5 10 év alatt , mert azóta pécén olyan megközelítőleg 68 millió darab játékot fogyasztottam el.
Nem mellesleg nem totál mindegy ki mit szeret? Én PC-n játszok mégse megyek a konzolos forumokra ömlengeni, hogy így meg úgy xar a konzol.
Minden platformra vannak exkluziv-ok, csak annyi a poén, hogy konzoloknál ezt mindig kihangsúlyozzák, PC-s játékoknál meg ritkán emlegetik.
Hogy AMD vagy Nvidia?
Amelyik jobb áron ad jobb teljesítményt.... Volt vagy 10 AMD/ATI kártyám mire most Nvidia-k vannak, mért? Mert jobban áron volt jobb teljesítmény, ennyi.
1. azon programozzák a játékokat így azon is tesztelik
2. a PC folyamatosan fejlődik, míg a konzolok 10 évente kb.
Az Nvidia kijelentése szerintem korrekt, és persze, hogy magamat dicsérem nem a szomszédét, szerintem mindenki így van vele, de ez így is helyes szerintem., ha igaz ha nem, akit valójában érdekel a dolog úgyis utána olvas.
2. Ez pedig továbbra is egy üres mondat. A konzolok hatrozzák meg, mennyire lesz kihasználva a PC és mivel a játékomotorok konzolokra íródnak, a PC nem fog tudni igazán nagy előnyt kovácsolni a dologból. Marad a szokásos lehetőség a nagyobb felbontásra, élesebb árnyékokra és élesebb textúrákra. Ebben viszont nagyrészt ki is merül, mivel a motor funkcionalitásban azt fogja tudni, amit a konzol is elbír, a többi már csak minimális plusz. Persze a generáció végén elindulnak a következő generációra írt motorok ahol szépen kijönnek a nagy különbségek.
A PC-nél a probléma az ár/érték arány, ami abból fakad, hogy a Windows-os API-k elpazarolják az erőforrásokat, plusz a fejlesztők rengetegszer hanyagolják az optimalizálást.
1. azon programozzák a játékokat így azon is tesztelik
2. a PC folyamatosan fejlődik, míg a konzolok 10 évente kb.
Az Nvidia kijelentése szerintem korrekt, és persze, hogy magamat dicsérem nem a szomszédét, szerintem mindenki így van vele, de ez így is helyes szerintem., ha igaz ha nem, akit valójában érdekel a dolog úgyis utána olvas.
Ettől persze igaza van PC 4ever. Most mindegy hogy milyen rendszerű.