1. nap: július 9., péntek

Ezután Jack felhívja a főnökét, hogy beszámoljon neki. Ez egy érdekes dolog, később elő fog fordulni olyan telefonhívás, ahol Jack nagy boldogan beszámol, aztán leteszi a telefont. Ki érti ezt
Beszéljünk még egyszer Hubert-rel. Utána felmászhatunk a létrán, és kapunk tőle egy kártyát a lakosztályunkhoz, és egy listát a szigeten tartózkodó személyekről.
Fényképezzük le a földön található láb- és tolószék-nyomokat, vegyük fel a gyöngyöket. Most is, és minden alkalommal, ha új dolgot veszünk fel, menjünk a PPA "Clues database" opciójába, és egy kattintással vizsgáljuk meg őket. A "Characters database"-ben információkat olvashatunk az emberekről, hogy melyik lakosztályban tartózkodnak, valamint egy nagyon fontos dologként azt, hogy éppen hol vannak. Ez sok felesleges oda-vissza járkálástól kímélhet meg minket, ha már jól ismerjük a szigetet.

Itt is láthatjuk a tolószék nyomait. Menjünk balra (ami egy elég eldugott helyszínnek számít). Egészen bal oldalt felvehetünk egy szövetdarabot, és mehetünk is tovább. Vissza jobbra, aztán lefelé, aztán amerre mehetünk. Végül egy boltívnél kötünk ki, ahol a földet megvizsgálva (amit az a Syberia-szerű nagyító jelez) lábnyomokat látunk, amikről fényképet kell készítenünk. Menjünk tovább, és kisvártatva meglátunk egy lányt, aki rögtön el is szalad. Menjünk mi is arra, és rövidesen hallgathatunk egy beszélgetést Lorenzo Battaglieri (akinek nem más a hangja, mint Oscar a Syberiából), és Sonia Jones között. Beszéljünk a férfival, fényképezzük le a cipőjét, és beszéljünk vele újra az összes lehetséges témáról. Tegyünk ugyanígy Soniával is. Másszunk fel a lépcsőn, és menjünk felfelé. A lányka megint elszalad előlünk, kövessük hát. Hamarosan egy kunyhóhoz érkezünk, ahol Kolio Jumhu és a lánya, Baina lakik, aki mindig elszaladt előlünk. Vele beszéljünk először, majd ha lefényképeztük a kezét, beszéljünk vele még egyszer. A lábát nem engedi lefotóztatni sajnos. Beszélgessünk a papával is, majd a cipőfénykép után még egyszer. Elérkezett az idő az első detektív-feladathoz.

Beszélgessünk a néma leventenővel (hm, nem valami kommunikatív, igaz-e?). Ezután csináljunk egy képet a háttérben látható piramisról is, aztán induljunk felfedezni a kunyhót. A jobb oldalon lévő dobozokat nyissuk ki, és vegyük magunkhoz a levelet, a nyakláncot és a gyémántot. Olvassuk el a levelet a PPA-ben. Jöhet a következő összehasonlítás: az úton talált gyöngyszemek és a kunyhóban lévő nyaklánc. Meglepő módon azonosak. A kunyhó hátsó részében semmi sincs, tehát nem muszáj arra mennünk, hacsak nem vagyunk kíváncsiak a berendezésre, vagy valami. Menjünk ki tehát a kunyhóból, és beszélgessünk a lánnyal, és Kolióval is.
Menjünk vissza egészen az Oscar-hangú Lorenzóhoz és Soniához, beszélgessünk velük a témák végelgyengüléséig.
A hotelt nyilván már láttuk, mikor a lányt követtük, menjünk vissza oda, és ezúttal lépjünk is be. Menjünk jobbra, egészen a pultig. Vegyük fel a menüt és a turistáknak szóló kis brosúrát, amiket el is olvashatunk a PPA-ben. A két piros lámpa felé lévő lift nem működik, mint ahogyan a táblából kiderül. Menjünk két képernyőt jobbra, majd fel a lépcsőn, itt pedig a bal oldali lépcsősoron caplassunk fel. Újabb lifttáblát láthatunk, menjünk elfelé tőle. Megérkeztünk a konyhába, ahol megismerkedhetünk Martin Abruzzival, Sonia férjével. Jön a cipőfénykép, aztán újabb beszélgetés. Arrébb láthatunk egy embert, aki nagyban mossa a padlót, közeledjünk felé. A mosógép melletti kabinetből egy szép, éles kést szerezhetünk. Újabb szereplőnket Billy Jonesnak hívják, ő az elhunyt nagyfater egyik unokája. A fényképezkedés után beszéljünk vele még egyszer, aztán menjünk át a feleségéhez, az asztalnál ülő Clarához. Tegyük meg a szokásos lépéseket. Ezután kerüljünk vissza a bedöglött lift elé, és induljunk abba az irányba, amerre nem voltunk, tehát felfelé. Itt nem lehet eltévedni, rövidesen az ebédlőben találjuk magunkat, ahol találkozunk Christina Bromskival és Marco Jonesszal, a harmadik unokával. Őket is faggassuk ki, rögzítsük a cipőjüket gépünkkel, majd asztaluktól két képernyőt balra, és egyet jobbra haladva megtaláljuk a működő liftet is. Ez kedvező, tekintve a 22 emeletet. Sajnos a 18. emeletnél mégis át kell szállni egy másikba (amit én hű, de utáltam), ahonnan jobbra térve, majd lefelé átjuthatunk a másik liftbe. Ezzel liftezzünk fel a 22. emeletre, Lorenzo stúdiójába.
Rögtön az ajtó mellett van egy szekrény, ahol feltűnik a syberiás nagyító: egy biatlon medállal leszünk gazdagabbak, de vacakolhatunk a rádióval is, ha már nagyon unjuk a játékot. Jobbra a fogasról leakaszthatjuk Lorenzo szakadt subáját.
Gyorsan hasonlítsuk össze PPA-nkben a parton talált szövetdarabbal. Menjünk eztán jobbra, le a kis lépcsőn. A stúdió ezen része olyan, mint egy hajó. A végébe érve megint lehet gyűjteni az asztalról, nem mást, mint egy ceruzát és egy jegyzettömböt. A ceruzát tegyük a hegyezőbe, tekerjük a kart, és húzzuk ki a kis fiókját, aminek következtében remek ujjlenyomat-rögzítőt kapunk. Nyitogassuk ki a fiókokat, és szerezzük meg belőle az iratokat. Térjünk vissza a lifthez, és utazzunk lejjebb, a 21. emeletre.

Liftezzünk egészen a legalsó szintig, és menjünk vissza a partra, ahol az öreget megtalálták. Másszunk a tolószékhez, és használjuk a grafitporunkat a fogóján. Jutalmunk egy ujjlenyomat, amit lefényképezünk. Menjünk el egészen Baina és Kolio kunyhójáig. Vegyük le a lány ujjlenyomatait, és beszéljünk vele. A PPA-ben hasonlítsuk össze az ujjlenyomatait az előbb találtakkal, és beszéljünk vele, illetve HOZZÁ erről a témáról. Tegyünk ugyanígy Kolióval is.
Térjünk vissza a hotelbe, és menjünk a 14. emeletre. Kopogtassunk a 141-es lakosztály ajtaján, ahol Christina és Marco van elszállásolva. Beszéljünk mindkettejükkel, majd menjünk egyet lefelé, és vegyük el a meghívókártyákat az asztalról. Faggassuk ki a két jómadarat erről is.
Kopogjunk a 142-es szoba ajtaján is, ahol Sonia és Martin lakik, de sajnos ők most nincsenek benn, és egyelőre nincs felhatalmazásunk csak úgy bemenni. A 15. emeleten viszont bemehetünk Billyhez és Clarához, ahol beszélhetünk a nővel.
Ezután menjünk a 18. emeletre, át az üvegajtón jobbra, majd fel a lépcsőn, és ki a helikopterplatformra. Beszéljünk Martinnal, aztán a könyvtárban az ügyvéddel. A második emeleten megtalálhatjuk Billyt a zongoránál, akivel szintén beszélhetünk.

"Who was at the Belvedere of the Tortoise on the night of Walter Jones's death?"
Dec:Hubert-től: Nolent clearly saw Lorenzo running from the belvedere last night; Nolent saw Bai"na and Lorenzo outside last night.
Lorenzótól: Lorenzo affirms that he saw everything and that W. Jones tried to attack Bai"na; Lorenzo did see Nolent on the night of W. Jones death.
Tárgyi bizonyíték:
Beads from Bai"na's necklace; Picture of Nolent's shoeprints under the arbor; Picture of Bai"na's fingerprint on wheelchair; Picture of Bai"na's footprints under the arbor; Scrap from one of Lorenzo's jackets.
Nyomjunk az OK-ra, és máris túl vagyunk az első kirakósdarabon. Térjünk vissza az ügyvédhez a könyvtárba, a 21. emeletre. Faggassuk ki, amiről csak lehet, aztán nyissuk meg újra a gépünket. A Progression-nél nyomjunk a következő kirakósra:
What happened between Walter Jones and Bai"na on the Belvedere of the Tortoise?
Dec:Lorenzo: Lorenzo affirms that he saw everything and that W. Jones tried to attack Bai"na
Hubert: Nolent saw Bai"na push Walter Jones off of the cliff
Tárgyi bizonyítékok: Beads from Bai"na's necklace; Picture of Walter Jones's face; Picture of skidmarks from Walter Jones's wheelchair; Picture of chaotic footprints.
Nyomjunk az OK-ra, és megvan a második kirakós is, ami egyben az első nap végét jelenti.
###
2.nap: június 10., szombat
A szobánkban vagyunk, a 16. emeleten. Menjünk innen ki, és induljunk a könyvtárba.
Menjünk Hubert-hez, és vegyük el tőle a faxot. A PPA-ben elolvashatjuk a boncolás eredményét, amiből kiderül, hogy az öreget bizony meggyilkolták. Kapunk továbbá egy nyomozói felhatalmazást, aminek segítségével bárhová bemehetünk, és bármit felszedhetünk. Menjünk a Progressionbe, és jelöljük ki ezt a kirakósdarabot:
"What was the cause of W. Jones's death?"
A Clues database-be áthúzva a jelentést máris megoldottuk ezt a kirakóst.Nézzük meg az ügyvéd asztalát, nyitogassuk ki a fiókokat, és vegyük el, amit elvehetünk. A dokumentumokat most is elolvashatjuk asszisztensünkben. Nézzük meg az asztal mögött álló ablakot. Fényképezzük le a faforgácsokat, amiket aztán fel kell vennünk.
Ezután beszéljünk az ügyvéddel. Egy képernyőt balra lépve megvizsgálhatunk egy könyvespolcot, amin ki-be húzogathatjuk a könyveket. Menjünk be az itt található ajtón, ami Walter Jones irodájába vezet.
Bent láthatunk egy nagy festményt az öregről, amit le is kell fényképeznünk, és a PPA-ben megvizsgálhatjuk. Egyet lejjebb haladva összebarátkozhatunk a papa fegyveres vitrinjével.
Nyissuk ki a vitrin alsó fiókját, és nézegessük meg a töltényeket, amíg rá nem akadunk a 7.03-as kaliberű Winchester töltényekre. A jobb oldali fiókból felvehetünk egy rongyot. A készletünkben lévő jegyzetfüzetet kombinálva a lenolajjal egy szép kis mintát rögzíthetünk az utóbbiból. Vegyük is magunkhoz ezt az olajat. Ezután nézzük meg a fegyvereket.
Kipróbálhatjuk a rongyunkat mindegyiken, ha szeretünk szórakozni ilyesmivel, de ha nem, csak a feljebb lévő 270-es Winchestert töröljük meg vele. Ezen lőpornyomok vannak, tehát valaki nemrég használta. A grafitporral egy ujjlenyomatot is rögzíthetünk, valamint lefényképezhetjük a fegyveren található karcolást is. Vegyük magunkhoz a fegyvert (vajon hova tette, a zoknijába?). Nyissuk meg a PPA-t, és a Clues database-ben menjünk a kétszínű fejünkre, a Compare menüpontra. Itt hasonlítsuk össze a könyvtárból gyűjtött faforgácsokat a fegyverünkkel.

Ha végig "pixelvadásszuk" az asztal aljának bal oldalát, felbukkan a kis nagyító. Vizsgáljuk meg az asztal ezen részét. A csavarhúzóval csavarozzuk ki a négy csavart. Próbálkozzunk a felső fiókkal, majd a középsőből vegyük ki Marco kampányának hirdetését, amit olvassunk el. PPA-nkben a Progression menüpontban válasszuk ki az újabb kirakóst:
"What was the crime weapon?"
A Clues database-ben oldjuk meg a feladványt a következő tárgyakkal: "Rag stained with burned powder", "Telescopic bolt action riffle", "Fax autopsy report". Okézzuk le, és levonhatjuk a következtetést, hogy a kedves papa bizony meg lett lőve.A Progressionben válasszuk ki az új kirakóst:
"Where was the shot fired from?"
A Clues database-ben pedig oldjuk meg ezt is:"Fax autopsy report to the left",
"Picture of library windowsill with woodchips",
"Picture of scratch on the murder weapon",
"Woodchips".
Remélem senki nem akad el amiatt, hogy mondjuk egy képet berak pl. valamelyik emberke nyilatkozata helyére (declaration). A színes kistáblák, mint pic, dec segítenek, de ezt már mondtam. Csak nehogy elakadás legyen belőle, azért mondom megint.
Menjünk vissza az ügyvédhez, aminek a vége az lesz, hogy lefényképezzük az ujjlenyomatait. Beszéljünk vele még egyszer, majd a PPA Compare menüjében hasonlítsuk össze Hubert ujjlenyomatait a fegyveren találtakkal.
Beszéljünk vele megint, mire elmond egy aranyos kis történetet, hogy vajon hogyan is kerülhettek oda a nyomai. Ha mindenről beszéltünk vele, menjünk Lorenzóhoz (22. emelet), és ha elmondjuk neki, hogy nyomozói engedélyünk van (vagy mi), kapunk egy kártyát, ami a torony összes lakosztályának ajtaját nyitja. Ha kibeszélgettük magunkat, átszállással tarkított liftezéssel menjünk a 15. emeletre.
A 152-esbe hiába kopogunk, mert nincs benn senki, viszont az új, univerzális kártyánkkal be tudunk menni. A hálószobában táskákat találhatunk, de sajnos zárva vannak. Nem kell elkeseredni, ezek is ki lesznek majd nyitva. Menjünk át a túloldalra, a 151-es lakosztályba. A hálószobában megvizsgálhatjuk a széfet. Használjuk rajta a műhelyből szerzett hegesztőt (?), a benn található kulcson pedig használjuk a grafitport. Vegyük fel a kulcsot, és nyissuk meg a PPA-t. A Compare menüben hasonlítsuk össze a kulcsról levett nyomokat Hubert De Nolent-éival.
Hát nem megint az övé van rajta?! Gyanús a koma, az biztos.
Utazzunk a 14. emeletre, és menjünk be a 142-es lakosztályba. A fürdőszobában (ami a hálóból nyílik) egy fiókból szerezhetünk egy hajcsatot. A hálószobában az ágyak mellett megvizsgálhatjuk a bőröndöket, és a bal oldalit ki is nyithatjuk a csattal. Birtokunkba kerül egy teknőcös doboz és két eljegyzési gyűrű, mert ugyebár az öreg perverz el akarta venni feleségül a néma Bainát. Nézzük meg a PPA-ben a gyűrűket, aztán az ágy oldalánál álló éjjeliszekrény fiókjából felvehetjük Jones ünnepi beszédét és az esküvői meghívót. Olvassuk el mindkettőt, aztán hagyjuk el a szobát.
Menjünk be a 141-es szobába. A hálószoba ajtaja mellett álló kukából több papírt is kivehetünk, két repülőjegyet, egy k

A 17. emeleti műhelyben beszéljünk Soniával vegyük le az ujjlenyomatait, aztán beszéljünk vele még egyszer (mindenkivel így kell tenni: ujjlenyomat-levétel után még egyszer beszélni). Menjünk a 2-es szintre, ahol az ebédlőben beszélgessünk Kolióval, és "ujjlenyomatoljuk meg". Bainá-HOZ is beszélhetünk. Menjünk végig ugyanezen a procedúrán Marcóval is, majd menjünk a konyhába.
Itt procedúrázzunk Billyvel, és elvileg a játék ilyenkor szakít minket félbe, hiszen ebédidő van. A "Race against time" módban ez biztos könnyebben követhető, itt pedig ki kell várni.
Az ebédlőben megint beszéljünk Billyvel, majd Martinnal is. Közelítsük meg Hubert-t is, és eközben megszólal a telefon, melyben ismét kedves feleségünk csacsog. Ha vége a telefonbeszélgetésnek, nyissuk meg a PPA-t. A Progressionben most erre van szükségünk:
"Was the chain that W. Jones wore around his neck stolen? If so, by whom?"
A Clues database-ben pedig rakosgassuk be a következő nyomokat:"Fragment of W. Jones' chain",
"Picture of W. Jones painted portrait",
"Fax of autopsy report",
"Picture of Nolent's print on W. Jones' key".
A Declarations mappákból pedig:
Billy: "Billy confirms the information about the chain".
Lorenzo: "W. Jones wore his chain, as always".
Sonia: "Sonia confirms that W. Jones was wearing his chain".
Hubert: "Nolent pretends that he took the key only to help W. Jones".
Okézzuk le, és megvan a következő kirakósunk.

Most menjünk a helikopterplatformhoz, ami a 18. emeleten található. Beszéljünk Marcóval, aztán menjünk is le egészen a 2. emeletig. A konyhában beszéljünk Clarával, majd nyissuk meg újra a PPA-t. Progression menüben:
"What did W. Jones's safe contain? Is Nolent responsible for the theft?"
A Clues database-ben rakjuk össze a dolgokat:Declarations:
Sonia: "Sonia explains the circumstances under which she stole the items from the safe".
Billy: "Billy confirms what Sonia says regarding the safe and Nolent".
Hubert: "Nolent confirms that he opened Walter Jones's safe".
Tárgyak:
"Wedding rings" from the material clues to the left.
"Turtle box" from the material clues to the left.
"Wedding invitations" to the left.
"W. Jones' speech" to the left.
Jöhet az oké, és kész is. De van nekünk még egy kirakósunk, legyünk túl rajta.
"Who seems to be a good marksman?"
Dec:Hubert: "Nolent admits to having participated in the safari"
Sonia: "Sonia admits to having participated in the safari"
Billy: "Billy admits to having participated in the safari"
Marco: Marco admits to having been a good marksman, even he seems to have lost his touch nowadays", "Marco admits to having participated in the safari".
Lorenzo: Lorenzo admits to having been a good marksman, even he seems to have lost his touch nowadays"
Tárgyak:
"Biathlon gold medal"
"Marco Jones' electoral campaign press book"
"Photo of family safari".
Ezzel véget ér a második nap. Mielőtt mindenki aludni térne, Hubert megállít minket, hogy elmondja, tudja, ki a gyilkos. Azt mondja, most nem mondhatja el, de holnap reggel azonnal megosztja velünk. Gondolom, nem kell mondanom, hogy ez nem fog bekövetkezni, és nagyon is sejthető, mi lesz Nolent sorsa...
###
3. nap: június 11., vasárnap

Beszéljünk Christinával, majd induljunk visszafelé, beszéljünk Soniával és Martinnal, majd menjünk át az emelet túlsó végén látható ugyanilyen részleghez, és menjünk végig. Beszéljünk Kolióval és Bainával, majd keressük meg a kertet, ami az 1-18. emeleten közlekedő lifttől lefelé található (ha eddig még nem jártunk ott). Beszéljünk Marcóval, aztán menjünk a műhelybe, a 17. emeletre. Ha jól emlékszem, ezen a ponton már csak a 18-22. emeletig közlekedő lift működik, tehát gyalog kell mennünk. Beszéljünk Billyvel és Clarával, aztán induljunk a könyvtárba.

Jöhet megint a PPA, és a Compare menü. Hasonlítsuk össze Hubert levelét a növény cserepében találttal. Egy újabb részlettel leszünk gazdagabbak a történetet illetően.
Menjünk az öreg Jones irodájába, és nézzük meg még egyszer az asztalát. Használjuk az előbb felvett szerkentyűt a piros villogó fényen, nyissuk ki a felső fiókot, és nyomjuk meg a benne lévő gombot. Egy újabb titkos rekesz válik láthatóvá a szoba bal oldalán lévő szobornál, amiben egy papírt, rajta pedig egy kódot találhatunk.
Menjünk Lorenzóhoz, a 22. emeletre, és beszéljünk vele. Adjuk neki a kódot, mire kapunk egy nyomtatványt, amin a könyvtárban utoljára tartózkodó emberek neve olvasható.
Nyissuk meg a PPA-t, és a Progressionnél válasszuk ki a kirakóst:
"Who were the last people to go into the library before the murder?"
Csak ezt a kis papírt kell betenni a helyére, és kész is. Beszéljünk megint Lorenzóval. Kapunk egy papírt, amin a titokzatos Simbi Laktar kártyájának tevékenységeit láthatjuk. A papír szerint a koma a műhelybe ment utoljára, és 3 napja ott van. Ez elég furán hangzikMenjünk ki, esetleg le a 17. emeletre, de egyelőre nem tudjuk kinyitni a titokzatos kukaszerű valamit. Menjünk vissza Lorenzo stúdiójába, és vegyük fel a léghajó kormánya alól a papírokat, azok alól pedig a csavarkulcsot.
Menjünk a 14. emeletre, a 142-es lakosztályba. A hálóban az ágy mellett felfedezhetünk egy kis óvszercsomagocskát, az orosz fajtából, ami azért furcsa, mert ez nem Christináék szobája Vegyünk róla ujjlenyomatot, és fényképezzük le.
A PPA-ben össze is hasonlíthatjuk Martin ujjlenyomataival fúj, de csúnya dolog is ez. Ezek szerint Marco alibije igencsak nem hamis

Menjünk a kertbe, és beszéljünk Marcóval. Ezután menjünk a 19. emeletre, és a jobb oldali erkélyszerűség mentén beszéljünk Martinnal és Soniával. Menjünk végig, és beszéljünk Christinával is. Ezután menjünk Lorenzóhoz a 22. emeletre, és beszéljünk vele is.
Nyissuk meg a PPA-t, és a Progressionnél válasszuk ezt:
"What is Simbi Laktar still doing on the Island?"
Dec:Lorenzo: "Lorenzo says that Simbi Laktar is an ex-employee, who was fired 15 days ago", "Lorenzo believes that he misplaced the keycard".
Tárgyak:
"Movements of Simbi Laktar's keycard during the night of the murder
"Picture of Laktar's keycard with Marco's prints".
Elég egyértelműnek tűnik a dolog, de azért ne vonjunk le elhamarkodott következtetéseket.
Nyissuk meg újra a PPA-t, és a Progressionnél válasszuk ezt:
"Was Hubert de Nolent's death really a suicide?"
Dec:Lorenzo: "Lorenzo claims that Nolent is not a suicide type"
Tárgyak:
"Letter from Nolent to Isabelle Jones divided into two pieces"
"Picture of Nolent's face"
"Picture of pistol without prints".
Így hát már csak egy kirakósunk maradt szedjük össze dolgokat hozzá.
Menjünk a 20. emeletre, Walter lakosztályába, és lépjünk a festményhez. Használjuk a tolószékről származó szerkentyűt a kép alatti panelen. Menjünk le a titkos kápolnába.

Itt vannak ugyebár a huzigálható könyvek, a Walter Jones irodája melletti polcon. A feladat az, hogy a könyvekkel ki kell raknunk Walter nevét az írók nevéből. Így ni: W. Sean Kimer, Amartya D. Sunny, by Lester J. Jackson, T.C. Richter, Eric Royon, R. Daniel.
Újabb titkos rekesz nyílik. Vizsgáljuk meg, és fogjuk meg a jobb oldali, alulról a negyedik polcon lévő jobb szélső üveget. Még egy rekesz, amiben iratokat találhatunk Hubert De Nolent-ról. Olvassuk el, aztán nyissuk meg a PPA-t, és oldjuk meg az utolsó feladványt.
"Are there one or more irrefutable pieces of evidence of Marco's quilt?"
Dec:Christina: "Christina identifies the gloves as belonging to Marco"
Tárgyak:
"Return airline tickets 'Moscow Salé"
"One way airline ticket 'Atlanta - Moscow'"
"Goum's gloves receipt of purchase"
"Bottle of flax oil"
"Pieces of Marco's stained gloves".
Ezzel kész is, az eddig fekete-fehér fejünk átalakul a gyilkos arcává. Lehetséges, hogy ebben a szakaszban még egyszer ebédelni kell menni. Ha nem, akkor menjünk rögtön a 22. emeletre. Beszéljünk Lorenzóval, aztán nyissuk ki a stúdiója ajtaját, és nézzük a vége-poént.
ť Köszönet az AdventureGames.hu csapatának az elkészítéséért!