- World of Warcraft: Legion bejelentés
- Visszatér a Burning Legion
- Az új maximális szint 110
- Bemutatkozik az Artifact rendszer,
- A bajnokok
- És a kasztspecifikus csarnokok
- Lesz 9 dungeon és 2 új raid
- Jön a Honor System V3
- Még idén indul a bétateszt
- World of Warcraft: Legion megjelenés: még nem tudni
A Blizzard a saját sajtókonferenciáján jelentette be a World of Warcraft legújabb kiegészítőjét. Ez a Legion címet kapta, az alap sztori szerint pedig visszatért a Burning Legion; ez az eddigi legnagyobb démoni fenyegetés, ami a világot veszélyezteti, így minden hősnek toppon kell lennie ahhoz, hogy győzedelmeskedni tudjon.
Ezúttal már 110 a maximális szint, de ez csak egy kis része annak az erőnek, ami a kezünkbe kerül, a Legion egyik nagy újdonsága ugyanis az Artifact rendszer, aminek köszönhetően a játékuniverzum leghíresebb harcosainak fegyvereit, vagy azok maradványait vehetjük a kezünkbe, majd pedig fejleszthetjük is ezeket. Minden ilyen fegyver egy saját fejlődési fával rendelkezik, amellyel új támadások, bónuszok vagy teljesen új használati formák oldhatóak fel.
Újdonság a bajnokok rendszere is. Erre úgy kell gondolni, mint a kerekasztal lovagjaira, vagyis nem jelentéktelen csatlósok, hanem társak, akiknek jelentőségteljesebb szerepük van, és jobban illeszkednek a játékvilágba. A Draenorban látott hasonló rendszerhez képest eme bajnok száma kevesebb, egy kisebb csapatról van szó, nem egy hadsereget építünk fel magunk köré.
A World of Warcraft: Legion a Broken Isles területét mutatja be, ahol rengeteg új tennivalónk lesz, de nem csak ott, hanem a világban máshol is. Az expanzió új dungeonokkal (Hall of Valor, Black Rook Hold, Vault of the Wardens, Eye of Azshara, Darkheart Thicket, Neltharion’s Lair, Helheim, Suramar City, Violet Hold) és raidekkel (The Emerald Nightmare - 7 boss, Surumar Palace - 10 boss) vár, ahol a jól ismert kasztok szerepében vethetjük be magunkat, vagy választhatjuk az új opciót, a demon huntert. Illidan Stormrage tanítványai gyors harcosok, akik közvetlen közelről szeretnek támadni az egykezes fegyvereikkel, de a varázslatot sem vetik meg, illetve képesek démoni formát ölteni, amely felturbózza a képességeiket. Fő sebzőnek, vagy a tank szerepébe szánták őket a fejlesztők.
A PVP terén a Honor System harmadik verziója mutatkozik be. Ez lényegében egy talentrendszer, amiben 50-es szintig fejlődhetünk. Minden szinten perkeket, bónuszokat vagy olyan talenteket oldhatunk fel, amelyeket direkt a PVP játékmódhoz találtak ki. Ha elértük a maximális szintet, akkor a Prestige opció keretében előröl kezdhetjük az egészet, aminek az az előnye, hogy kozmetikai elemeket kapunk, díszesebb profilkép, egyedi hátasok vagy exkluzív artifact fegyvervariánsok formájában.
A World of Warcraft: Legion pontos megjelenési dátumot még nem kapott, de a hivatalos oldalon már lehet jelentkezni a bétatesztre, ami még idén elkezdődik.
Hidd el én nem azt a tábort képviselem, aki mindent ingyen akar, mert én sem örülnék fejlesztőként annak, hogy ingyen mindent megkapnak és élősködnek az emberek, de ha nem változtatnak a formulán, akkor a játékosok nem jönnek, mert egyszerűen idő nincs rá. Minden ilyen játék időigényes és nem könnyű mást csinálni mellette, aki ezt meg belátja az nem tud elmerülni egy ilyen játékban sem.
Ennyi erővel felhozhatnád példának a villanyszámlát is, hogy minden masina ami áramot zabál az is folyamatosan zabál és fizetsz érte, de fizeted mert használod a dolgokat.
A token rendszer, hogy fizetsz x mennyiségű goldot a játékidőért az tökéletesen az, ami az EVe-Wildstar és Project Entropia játékokban van, szóval nem újkeletű. A wildstart meg azért hoztam fel példának, mert ők megpróbálták az előfizetést, rájöttek, hogy nem tartható, de nem ruházzák fel olyan előnyökkel a nem fizetőket, mint azt sok játék a csalogatásért megtesz, ráadásul ők megtartják az előfizetés lehetőségét és ott is van játékidő beszerzése grindeléssel.
A wildstarban meg pont hogy nem lesz annyival kevesebb a játékosok lehetősége a fizetősökhöz képest, mint mondjuk a wow esetén. Ezt már kipróbáltam, szóval ismerem a lehetőségeit a wildstart még nem, de egyszer kipróbálom azt is mindkét módon.
Az előfizetésnek az előnye, hogy kiszámítható és fix bevétel a free to playnek a játékos bázis drasztikus megnövekedése és mikrótranzakció, nem feltétlen mindegyiknél, az egyszerinek meg nem mmonál van csak értelme.
A token rendszer, hogy fizetsz x mennyiségű goldot a játékidőért az tökéletesen az, ami az EVe-Wildstar és Project Entropia játékokban van, szóval nem újkeletű. A wildstart meg azért hoztam fel példának, mert ők megpróbálták az előfizetést, rájöttek, hogy nem tartható, de nem ruházzák fel olyan előnyökkel a nem fizetőket, mint azt sok játék a csalogatásért megtesz, ráadásul ők megtartják az előfizetés lehetőségét és ott is van játékidő beszerzése grindeléssel.
A wildstarban meg pont hogy nem lesz annyival kevesebb a játékosok lehetősége a fizetősökhöz képest, mint mondjuk a wow esetén. Ezt már kipróbáltam, szóval ismerem a lehetőségeit a wildstart még nem, de egyszer kipróbálom azt is mindkét módon.
Ennyire hogy a francba lehet megerőszakolni a Warcraftot de most őszintén? Olyan ***** nehéz új karaktereket írni, felvezetni és azoknak a bukását bemutatni? Már várom, hogy a köviben megint a Lich king ellen menjünk mer hát Bolvar nem volt elég erős, hogy legyőzze Ner'zult... Ja és még a Frostmournet meg a korábbi armort is megjavítgatta amíg ott fagyoskodott..