
Még múlt hónapban írtunk az EA azon akciójáról, aminek keretében egy hatszáz és nyolcszáz dollár közé beárazott PC-vel kedveskednek a játékosoknak, amin az ígéretek szerint tükörsimán fog futni a játék, magas részletességi szint mellett. A konfigurációt (képünkön) jövő héten leplezik le, de azt már biztosan tudjuk, hogy 699 dollárért (kb. 120 ezer Ft) egy Intel Core 2 Duo E7300-as processzort (2,66 GHz), egy Nvidia 9800GT videokártyát, és 2 GB RAM-ot találunk majd a burkolata alatt, a többi alkatrész mibenlétét azonban még homály fedi. Az értesüléseink szerint csak ez az egyféle összeállítás lesz kapható, és ez is csak az UltraPC áruházon keresztül.
A Crysis széria producere, Bernd Diemer beszélt egy kicsit a „Warhead PC”-ről, hogy miként kapta a nevét, és hogy milyen szerepet töltött be a fejlesztésben.
„Mikor elkezdtük a Warhead fejlesztését, úgy állapítottuk meg, hogy a teljesítmény egy nagyon fontos ügy, és megmondtuk a fiúknak: srácok, építünk egy PC-t, ami hatszáz vagy hétszáz dollárba kerül, és ezen a Warheadnak magas részletességi szint mellett minimum 30 FPS-sel kell futnia. Megépítettük a gépet, és a stúdió [itt a budapesti Crytek stúdióra utalt] közepére tettük. Minden ismertetést, minden, az EA és a Yerli [a Crytek alapítói, Cevat, Avni, és Faruk] testvéreknek szánt prezentációt, és a prototípusokat is ezen a gépen mutattuk be.”
Ezek után a gépet már csak úgy emlegették, mint a „Warhead PC”, és a segítségével optimalizálták a játékot, ugyanis ha egy kicsit csökkent a gépen a játék sebessége, a fejlesztők azonnal nekiálltak a hiba javításának.
„Számunkra ez nagyon hasznos volt, mert volt mihez viszonyítani. Nem lehetett azt mondani, hogy az én gépemen működik és szép is. Nem, nem, nem srácok, ez a mérce, ha ezen nem jó, akkor az egész rossz. Mi, mint egy csapat, ezt nagyra értékeltük.”
Az eredeti terv úgy szólt, hogy a „Warhead PC” konfigurációja alapján készítette volna el az ajánlott rendszerigényt az EA, de miután az Nvidia is csatlakozott, úgy döntöttek, hogy egy előre összerakott gépet fognak forgalmazni, hogy megkönnyítsék a PC-játékok világába való „csatlakozást.” Diemer kihangsúlyozta, hogy sem a Crytek, sem az EA nem kíván beszállni a hardverüzletbe. Inkább az ellen küzdenek, hogy megváltozzon az a felfogás, miszerint ha egy „high-end” PC-játékkal akarunk játszani, rengeteg pénzt kell gépfejlesztésre költeni.
„A legfontosabb dolog számunkra a kényelem, azt szeretnénk ha a PC-n való játék kényelmes lenne.” - Bernd Diemer
Végre fény derült a Warhead PC részletes hardverfelépítésére, megtudtuk, mire kell az a közel 700 dolcsi.
- Alaplap: G31 mATX
- CPU: Intel Core 2 Duo E7300 2.66 GHz 3M
- VGA: NVIDIA GeForce 9800GT 512MB PCIe
- RAM: 2GB DDR2 800MHz PC6400(kétszer 1GB)
- HDD: 250GB 7200RPM 3G SATA II
- Hangkártya: integrált Realtek High-Def Audio
- Tápegység: 500Watt
- Optikai meghajtó: 16x DVD-ROM
Mindez egy fekete Ultra X-Blaster ATX Mid-Tower házban kap majd helyet, az egyéves garancia mellé pedig még egeret és billentyűzetet is kapunk.
Skullman vehetek új monitort leütöttem a bogarat az avatarodban
A konfig jó, lehet az ATI jobb választás lett volna de őszintén az Intel Mapping contest és a fene nagy Nvidia Logók után mit vártatok?
AMD 2000+ 1G ram(még az öskorbol
persze a látvány vetekedet a BF vietnam al.....
Várom nagyon, remélem hamar hozza a posta!