
Először is arra, hogy a tavaly évhez képest az idei félévben 10,6 %-os növekedést sikerült elérni, másrészről pedig a közel 92%-os növekedést a játékdivízió kapcsán - Vivendi Games ugyebár. Az utóbbi részleg önmagában 119 millió eurót kapart össze, ami azért lássuk be, nem két fillér. Az elmondottak szerint - és a logika is ezt diktálja - a World of Warcraft és kiegészítői hatalmas lendületet adtak eme anyagi előrenyomulásnak. Végezetképp, ha jobban belegondolunk: olyan sikerjátékok támogatása mellett, mint a F.E.A.R., Half-Life vagy Chronicles of Riddick... nos talán nem véletlen, hogy náluk gyakran a mennyiség mögött ott kukucskál a minőség is.
A hírre reagálva: F.E.A.R. Combat ingyenes, és egy kegyetlen jó game, közösség szempontjából is. WOW függővé tesz, és drága, de "fílinges". HL2 nem éri el a HL1 színvonalát, de a lehetetlent legalább megkísérelte
A Half-Life meg a FEAR ténleg nagyon ott volt.
Grat nekik.