A Rockstar Games az a fajta stúdió, akik mindig kényesen ügyelnek a részletekre és több olyan dolgot is pakolnak a játékaikba, amiket nemhogy elsőre, de talán sokadik alkalommal sem vesz észre a játékos, mégis nagyon autentikusak és felhívják a figyelmet arra, hogy ez a csapat a legapróbb dolgokat is tökélyre csiszolva adja ki a kezei közül. Lazlow Jones már a stúdió veteránja, aki most érdekes részletet osztott meg a San Andreas szinkronmunkálataival kapcsolatban.

Jones elárulta, hogy a GTA: San Andreas fejlesztése során a Rockstar valójában "igazi bandatagokat" bérelt fel, hogy felvegyék az NPC-k szinkronhangjait. "Behívtuk őket a stúdióba, megmutattuk nekik a forgatókönyvet, ők pedig azt mondták, hogy "mi ezt nem mondanánk, meg ezt sem mondanánk, mi inkább ezt mondanánk", úgyhogy erre annyi volt a reakciónk, hogy "oké, akkor mondjátok azt, amit ti mondanátok" – mesélte Jones, aki poénkodott azzal, hogy a nézeteltérések miatt volt egy kis feszültség a stúdióban.. Hozzátette azt is, hogy a Rockstar annyira komolyan veszi a szinkronmunkálatokat, hogy a Red Dead Redemption 2 munkálatai során például a csapat Santa Fe-be utazott, hogy felvételeket készítsen valódi indián közösségek tagjaival.