
Gondolom, senkinek sem kell bemutatnom a filmgyártás szégyenét, ezért
kezdeném is a lényeggel. A következő játék, amit megbecstelenít Uwe
Boll, a
Legend: Hand of God című akció-RPG. Még nem tudni, mekkora
siker lesz a boltokban, de a német úriember máris rávetette magát. A
költségvetés 40 millió dollár lesz (
most komolyan, hol talál ennyi idióta filmvállakozást, hogy ekkora összegekkel támogassa a garázdálkodását?)
és majd 2009-ben kezdi forgatni a filmet. Allítólag az fogta meg a
rendezőt, hogy a játékban a high fantasy világ mellé sötét atmoszféra társul, és
szerinte adja magát, hogy a szélesvászonra is feldolgozzák (
már készült belőle könyv is).
Beszéljünk azért magáról a játékról is, amely Németországban és német
nyelvterületen idén jelenik meg, míg az USA-ban jövő év elején. Csak
egyjátékos mód lesz, a külső terek állandóak, míg a barlangok és
hasonló helyek véletlenszerűen generáltak. A főszereplő a Tűz Rendjének
az újonca, akit játék kezdetén elvisznek oda, ahol a beavatásokat
tartják, de amíg az folyik, egy gonosz erő lemészárolja a rend többi
tagját. Innen indulunk a bosszúhadjáratra, de az ígéretek szerint a
történetre és a

karakterfejlődésre nagy hangsúlyt fektettek a készítők. Több nehézségi fokozat is lesz, és az újrajátszhatósági értéket is magasnak
mondják a fejlesztők, a karakterünk maximálisan a 100. szintre juthat el. A grafika egész szépnek tűnik, ami viszont egyelőre nem tudni, mekkora
gépigénnyel párosul. A srácok szerint egy 7900GT kártya kell majd
legalább a normális futtatáshoz minden finomságot bekapcsolva, de ez
még nem végleges, egy demót amúgy is érdemes lesz megvárni. Az viszont
biztos, hogy a
PhysX
támogatást beépítették, illetve a videókártya számít majd inkább a
gépigénynél. A kétmagos processzorokat és az SLI/Crossfire megoldásokat
is támogatják.
A játékmenet viszont nem sokban tér el a többi Diablo-klóntól, csak
annyi a különbség, hogy itt a kurzor helyén egy pici tündér repked, ami
egyúttal a fényt is biztosítja majd sötét katakombákban, de tippeket is
ad majd alkalmanként. Még egy érdekesség lesz, a harc maga, ami annyiban
különbözik, hogy az animációk igen széleskörűek és általában nagyon
látványos összecsapásokat lehet majd látni és a kivégzések sem maradnak
el (
például a hős felugrik a troll
hátára és úgy döfi bele a fejébe a kardját, vagy a már földre került
zombit egy kicsit megemeli és levágja a fejét, majd eldobja). A játék tehát jónak tűnik, de a filmhez előzetesen én nem fűzök nagy reményeket...
Akkor én meg Uwe Boll-nak ezt üzenem!!
Ha van az égben valaki, vagy alatta, akkor imáim hallgassanak meg és ne forgasson több filmet, mert szembenéz egy MOAB-al!!
ON: a játék egész jól néz ki