A Star Wars: Battlefront nem lett az év játéka. Rengeteg minden kimaradt belőle, és bár a játék a bétával EA történelmet csinált, az eladások nem alakultak túl jól: még az EA is megjegyezte, hogy a rajongók talán nem ezt várták. Az EA kezdetben 9-10 millió értékesített játékkal számolt, majd az elvárás felkúszott 13 millióig: ennyi eladást akartak látni a Redwood Cityben, Kaliforniában székelő cégnek a fejesei.
Nos, a legfrissebb adatok őket igazolták, ugyanis kiderült, hogy a Star Wars: Battlefrontot már 12 millióan vették meg, hat millió fogyott belőle novemberben és decemberben is. Michael Pachter elemző szerint ezzel az EA nagyjából 660 millió dollár körüli összeget keresett, amivel már igen elégedett lehet a vezetőség.
Március 31-ig így bőven teljesíthető a 13 milliós elvárás, az Ébredő Erő egy ideig még úgyis a figyelem középpontjában lesz, ez pedig csak a játékot segíti.
Végre valaki aki azt mondja hogy a teljes játékot nem csak a grafja és a hangjai miatt élvezi. Hadd kérdezem meg, nem lett unalmas még pár óra játék után? Elhiszem van még pár játékmód amik kb ugyanolyan élvezetesek mint a Hoth, de attól még nem hiszem hogy kitartana 50 óráig. Holott a BF3mal csak a Caspianon töltöttem 50 órát, ha nem többet. Mi az ami miatt mégis tetszik? Van mélysége ami a béta alatt nem jött ki vagy ilyesmi?