2007-ben a CD Projekt RED Andrzej Sapkowski könyvére támaszkodva megmutatta a világnak, hogyan kell szerepjátékot fejleszteni. A játékot a bejelentésétől fogva tűkön ülve vártuk, mert kíváncsiak voltunk, hogyan működik majd ez a ritmusalapú harcrendszer, és a döntéseink által formált történet. Hál istennek, nem kellet csalódnunk a fejlesztőkben -- olyannyira nem, hogy számos oldal az év legjobb szerepjátékának választotta a Witchert, sőt az elmúlt hetekben arról számolt be CD Projekt, hogy több mint egymillió példányban kelt el a játékuk. A cég ezt a népszerűséget szeretné meglovagolni a játék konzolos kiadásával, ami a Rise of the White Wolf alcímet kapta.

Az átiratban egy vadonatúj grafikus motor, és egy merőben átalakított irányítás mutatkozik be, miközben a PC-s verzióból megismert történet és karakterek változatlanok maradnak. A készítők lényegében az alapoktól építik újra a játékukat, és ha minden jól megy, akkor jövő ősszel már a boltokban is lehet a Witcher Xbox 360-as és PlayStation 3-as kiadása.



A képeken az új grafikus motor nyújtotta látványvilág tárul elénk.