A Digital Foundry csapata egy újabb videóban osztja meg velünk tapasztalatait, ezúttal a The Last of Us Remastered PlayStation 4 Pro változatáról. A The Last of Us Remastered 1.07 patch-e elhozta magával a várva várt HDR és a 4k felbontás támogatását. A játék natív 4K felbontásban is futtatható, stabil 30 FPS-el. Erre nem is lehet panasz, ellenben, ha alacsonyabb felbontás mellett, de folyékony 60 FPS-el szeretnéd játszani a játékot, akkor ne számíts tökéletes stabilitásra.
A PlayStation 4 Pro viszonylag erős hardvere nem képes tartani folyamatos 60 képkocka/másodperces sebességet, míg a standard PlayStation 4 igen. Ez részben azért van így, mert amíg az eredeti konzolon a program „csak” 1080p-ben fut, addig a Pro gépeken a 60 FPS opció esetén, a játék 1800p felbontásban játszható, ami miatt olykor 50-55 FPS-re esik a játék sebessége. Ezen az sem javít, ha 1080p-re állítjuk a játékot, mivel az 1080p-ben megjelenített képet is 1800p-ben rendereli a játék, így az erőforrásigény változatlan marad, ahogy a sebesség is.
Tehát, ha átállítjuk a játákot 1080p ről, 1080p re, nincs változás ? Ez oszt megállípítás volt a javából...
Gondolom ez 720p akart lenni... ;)
Tehát, ha átállítjuk a játákot 1080p ről, 1080p re, nincs változás ? Ez oszt megállípítás volt a javából...
Gondolom ez 720p akart lenni... ;)
Tehát, ha átállítjuk a játákot 1080p ről, 1080p re, nincs változás ? Ez oszt megállípítás volt a javából...
Gondolom ez 720p akart lenni... ;)