Tegnap azt láthattátok, hogyan született meg Trico, ma pedig azt nézhetitek meg, ahogy Ueda Fumito arról mesél, milyen volt az elmúlt 10 év, a The Last Guardian eddigi fejlesztési ideje. A közel nyolc perces videóból sok minden kiderül, például, hogy a fejlesztés nem volt folyamatos, kisebb-nagyobb szünetek voltak, illetve az, hogy a készítés folyamata hogyan került át PS3-ról PS4-re. Érdemes megnézni, angol felirat segíti a megértést, ugyanúgy, mint a tegnapi video esetében.
The Last Guardian: 10 éve fejlesztik, de nem folyamatosan
Ismét jött egy videó, ami a The last Guardian hosszú fejlesztési folyamatába nyújt bepillantást a kreatív rendező segítségével.
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
The Last Guardian megjelenés:
2016. december 07.
Hát mégis igaz a legenda, mi szerint van még stúdió, aki nem csak a szarát akarja megetetni velünk minden évben.