- A játék kreatív direktora elárulta, hogy nem kereskedhetnek egymás között a felhasználók felszerelésekkel és fegyverekkel
- A funkciót fontosabb játékelemek miatt hagyták ki a programból
- Mivel sokak által óhajtott opcióról van szó, nem kizárt, hogy később beleteszik a játékba
Márciusban került a boltok polcaira a Ubisoft nyitott világú és csapat-orientált akció-RPG-je, a Tom Clancy’s The Division, ám a játék kampánya nem teljesen úgy alakul, ahogyan azt a francia cég képzelte. Ennek fényes bizonyítéka a kiszivárgott trailer, vagy éppen a bétateszt idő előtt kitudódott időpontja, és persze az sem könnyíti meg a helyzetet, hogy a Ubisoftnak folyamatosan a játék megkurtított tartalma miatt kell magyarázkodnia.
Az évekkel ezelőtt bemutatott demók szemkápráztató megvalósításához képest látványosan egyszerűbb és elnagyoltabb grafikai egy dolog, de mint kiderült, a bejárható nyitott világ sem akkora, mint gondoltuk: a 12 négyzetkilométeres térkép ugyan kielégítőnek mondható, ám mégsem kapjuk meg New Yorkot a maga valójában, csupán Manhattan középső részében utasíthatjuk rendre a halálos kór miatt összeomló városban tomboló anarchistákat. Hogy később DLC-k formájában megkapjuk-e majd például a játékmenet videókon már feltűnt Brooklynt, vagy az a fejlesztési folyamat áldozata lett, azt még nem tudni pontosan. Az viszont biztos, hogy a premierkor egy fontos funkció biztosan hiányzik majd a programból.
A játék kreatív direktora, Julian Gerighty ugyanis a GamesRadarnak elkottyintotta, hogy a Divízió szolgálatába álló játékosok nem tudnak majd egymás közt felszerelésekkel és fegyverekkel kereskedni, legalábbis a premierkor biztosan nem.
„Ez a gyártási folyamat kőkemény valósága. Néhány funkció túléli azt, néhány nem.” – nyilatkozta Gerighty, s azt is elárulta, hogy a kereskedési opció bevezetését más, fontosabb funkciók elkészítése miatt vetették el. A szakember azonban azt is hozzátette, hogy a The Divison egy folyamatosan fejlődő program lesz, és mivel sokan szeretnének a játékon belül felszereléseket és fegyvereket cserélgetni egymás közt, így nem kizárt, hogy a jövőben valamikor mégiscsak implementálják a rendszert.
'Kedves' Yunki 2.0 már elkezdte folytatni legutóbbi tervét..
Láthatóan most még időben próbálják kiszivárogtatni, hogy a játék nem olyan lesz, mint amilyennek bemutatták. Nehogy megismétlődjön a White Dog fiaskó…Vagy ami még rosszabb, egy esetleges Colonial Marines… Először tényleg be kéne fejezni a játékot, aztán utána gondolkodni plusz tartalomban (Dlc). Nem most kéne utalgatni, hogy “majd félkészen adjuk ám ki, de megveheted idővel az egészet, csak akkor 2x kell majd fizetned! ;)
Ui. Ne etessétek a konzolos elvtársat, mert minnél többet eszik, annál többet tud kihányni a lábunk elé.
(nem kell belekötni, hogy a mikrotranzakció is letölthető tartalom... köszi!)
U.i.: csak én érzem a hozzászólások között a Yunki szagot?
U.i.: csak én érzem a hozzászólások között a Yunki szagot?
Így folytatják ez sem lesz első napos vásárlás nekem.
Bocs a dupla commentért.